Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

24.11.2007 10:59

Turbottamisella ei todellakaan ole mitään tekemistä huoltojen kanssa. Katsoppa vaikka joku tarina isompien pyörien turbottamisesta vaikka bomber foorumilta. Siinä kerrotan noita perusjuttuja ja niitähän riittä mm. Bensan paine, sytytys, ruiskun toiminta ylipaineessa...

turbo

24.11.2007 11:02

tiedän noikin asiat kaikki joten ei ole huono tietämys, mutta et vastannut vieläkään kysymykseeni

24.11.2007 12:10

no jos tiedät turbosta kaiken sun ei tarvisi kysyä paljonko se toisi tehoa, vaan pystyisit itse päättelemään sen...

turbo

24.11.2007 12:12

et vastannut vieläkään kysymykseeni ja kysyinkin että paljon tommosessa mankissa koska itse en ole vielä koittanut!???

Re: turbo

24.11.2007 12:31

ville m kirjoitti:et vastannut vieläkään kysymykseeni ja kysyinkin että paljon tommosessa mankissa koska itse en ole vielä koittanut!???


Ei näin.

turbo

24.11.2007 12:33

ole sinä homo hiljaa saatana

Re: turbo

24.11.2007 12:44

ville m kirjoitti:ole sinä homo hiljaa saatana

Eikä todellakaan näin.

30.11.2007 17:56

Tää menee ihan paskan jauhamiseksi koko aihe!
Luin lähes kaikki alusta alkaen, jolloin se aihe oli vielä tallella, mutta nyt ei tietoakaan.

Eli jos oikein luin otsikon niin turbottaminen aiheena.
Kaikenmaailman föönit ja muut ei turbo aiheet voi jättää pois.
Remmi ja pako turbot kuuluu tänne:P

Onko kukaan ajatellut tubottaa 2t vehkeitä?
Mitenköhän se toimis näsärissä, kun tollainen tuolla tallissa nököttää....
Mietityttää että miten kaikki saa mahtumaan samaan vehkeeseen, jotta tulisi toimiva ratkaisu...
En siis ole ryhtymässä leikkiin vaan mietin mahdollisuuksia.

Eniten mietityttää että mitä se turbo tykkää 2t seoksesta siellä jos vaiika käy rikkaalla ym.
Ja se että voiko aiheutua moottori vaurioo missä suhteessa.Kummiskin 2t öljy suorittaa sen voitelun toisin kuin 4t.

Bensa tumppu=> meneekö öljy ja bensa takaisin tankkiin että porisee vaan.

Laittakaa kaikkea tietoa vaan tulemaan tänne taikka tehkää uusi aihe 2t turbosta.

Re: turbo

30.11.2007 19:04

_nikko kirjoitti:
ville m kirjoitti:ole sinä homo hiljaa saatana

Eikä todellakaan näin.


Tää tyypi on hyvin uskottava. :D

30.11.2007 19:12

Onko täällä kukaan saanut laitettua pyöräänsä turboa?? ainaskin kyselijöitä ja meinaajia on paljon..
Mutta tuosta 2 tahdin turbottamisesta,eikös se turbo työnnä seokset pakoputkeen kun ei ole venttiilejä vai ??

30.11.2007 23:27

ripetsu kirjoitti:Onko täällä kukaan saanut laitettua pyöräänsä turboa?? ainaskin kyselijöitä ja meinaajia on paljon..
Mutta tuosta 2 tahdin turbottamisesta,eikös se turbo työnnä seokset pakoputkeen kun ei ole venttiilejä vai ??
ja taas ollaa kyl ohi aihee. kakstahdin turbottamises on vissii hiukan erilaisii asioi huomioitavana.

30.11.2007 23:30

p.a._tuning kirjoitti:
ripetsu kirjoitti:Onko täällä kukaan saanut laitettua pyöräänsä turboa?? ainaskin kyselijöitä ja meinaajia on paljon..
Mutta tuosta 2 tahdin turbottamisesta,eikös se turbo työnnä seokset pakoputkeen kun ei ole venttiilejä vai ??
ja taas ollaa kyl ohi aihee. kakstahdin turbottamises on vissii hiukan erilaisii asioi huomioitavana.


Ei nyt hirveästi erilaisia, ja kaksitahtisessa on pakopuolella pakoputki hoitelemassa sen venttiilin virkaa.

17.12.2007 11:36

meinasin ahtaa 110cc mankin niin kannattaa ottaa mopoauton turbo (on vielä talella) niin kestää ja ei anna liikaa paineita että kans ja nokka kestää. Ja se onm sopivan pieni että kone jaksaa pyörittää sitä.

17.12.2007 16:24

Minkäslainen turbo siinä mopoautossa on?

17.12.2007 22:00

Missä mopoautossa ensinnäkin on turbo :D