Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

1.2.2010 10:57

Eikös siihen sais nippaan sais vaikka kolvattua litää tavaraa?? :roll:

13.2.2010 0:30

Mistäs tota rave 1 kannattais lähteä tilaileen? Halvalla olis tarkotus saada :D

14.2.2010 22:26

ripakinttu kirjoitti:Mistäs tota rave 1 kannattais lähteä tilaileen? Halvalla olis tarkotus saada :D

Käytettynä jos jostain löytyy niin voi saada halvalla. Jos uuden haluaa nii kannattaa tilata saksasta esim. geiwiz:stä. Ebay on myös kova sana. ;)

16.3.2010 16:55

Terokoo kirjoitti:Onko muilla samaa vikaa, raven vaijeri irtoilee kokoajan laipasta.


Joo mulla kanssa pomppas se vaijeri irti laipasta aina alle 2 km ajon jälkeen. Ei toiminu vaikka laitto lisää tavaraa ja väkisin änkes sen sinne laippaan. :roll:
Sain pysyy vaijerin laipassa poraamalla laippaan reiän 1mm terällä siihen kohtaan missä nippa alkaa, kun nippa ihan "perällä" laipassa, ja korkeussuunnassa noin keskellä se reikä.
Sitten vaijeri ja nippa niin perälle ja alas kuin mahdollista ja sokka reijistä läpi, jolloin vaijeri ja nippa jäävät jumiin laippaan. Sokkana käytin katkastua neulaa ja vasaralla paukuttelin sen sinne.

Toivottavasti edes joku tosta tekstistä ymmärtää jtn kun nii vaikee selittää :D

16.3.2010 22:55

Tuon rave 2 isketty kiinni mutta täytyykö sitä säätää? jos täytyy niin miten ja millä lailla?

19.3.2010 19:40

pyöritä se tatti ihan kiinni, ja avaa alkuun 12 kierrosta. Muistaakseni saksankielisessä ohjeessa sanottiin että oikea kierrosmäärä on täysin kiinni asennosta n.12-15


Kokeile 12 ja miten pyörä ottaa tehopiikkiä ja käyttäytyy siinä 6-8 tuhannen kierroksen alueella.

19.3.2010 23:04

Olisko jollain tietoa että sopiiko noista lynx moottorikelkoista se rave2:n aprilian 123 rotaxin koneeseen

21.3.2010 15:52

Kato mun galleriasta tälläsestä tapauksesta kuvia... ei sovi

21.3.2010 16:38

Ansta kirjoitti:Kato mun galleriasta tälläsestä tapauksesta kuvia... ei sovi


tarviiko se kaikki olla aina täysin ruuvaa kiinni kamaa ? ei tarvi ku muutama milli ottaa sivulta ja sopii ?

21.3.2010 18:12

Omistan käytetyn 06 räsän.
Edellinen omistaja suurentanut pakoaukkoa ja vaihtanut suurempaan suuttimeen, joten ei ihan vakio.
Jos asennan RAVEN pitääkö suutinta vaihtaa, kaasaria säätää tjms, vai voiko sen asentaa ilman suurempia säätöjä????

21.3.2010 21:19

Johani kirjoitti:
Ansta kirjoitti:Kato mun galleriasta tälläsestä tapauksesta kuvia... ei sovi


tarviiko se kaikki olla aina täysin ruuvaa kiinni kamaa ? ei tarvi ku muutama milli ottaa sivulta ja sopii ?



Kierteet on väärissä kohdissa, laipan pituutta ei tiedä onko oikea jne... en usko että sopii.

25.3.2010 19:44

Heivatkaahan vähän kuvaa siitä pyttyyn tehdystä rave 2 reiästä, entä voikos rotax 122 pyttyä viilata jos voi niin laittakaahan mitat kullekkin aukolle niin lähretään työstämään!

29.3.2010 11:24

http://www.motot.net/galleria/data/2/15 ... _reik_.jpg



Pinnote rupee murenemaan, älä viilaa. Ja muutenkin jos viilausta ajatellaan sylinteri kannattaa lähettää vaikka englantiin tai saksaan muokattavaksi, tavallinen kotivirittäjä saa tehot vaan huononemaan, ellei sitten asiantuntemusta ole kunnolla asiasta.. Ja tietty pinnotusvehkeet :lol:

tt räsäää

4.4.2010 12:46

Myynnissä ois ihan uudet täysteho osat uudemman malliseen räsään! eli rave 1, arrowin koko putki ja kaasarin tt osat ( pääsuutin, tyhjäkäyntisuutin, neula ja luisti ) Yksityisviestiä jos löytyy kiinnostusta ostaa! :)
Viimeksi muokannut pac päivämäärä 9.4.2010 14:48, muokattu yhteensä 1 kerran

7.4.2010 16:08

http://shop.straube-motorsport.de/index.php?a=6346 onkos tuo ny sitte 99 räsään sopiva?