Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

1.8.2008 13:21

ilyx kirjoitti:
p.a._tuning kirjoitti:tietääkö joku männän ja raven laipan välystä?
Joku muistaakseni joskus sanoi 0,8mm mutta itse en ole mitannut. Riippuu varmaan kuinka kuluneet stopparit sylkässä/laipassa on..

joo kiitoksia. uskaltauduin laittamaan nyt laipan pyttyy ku on porattu 54.5mm. eihän siinä tietenkään oo "ku" 0.25mm per puoli eroa mut seki on aika pal verrattuna esim männän välyksiin.

kyl se nyt on jo käynykki, ja iha lämpimäks asti, eikä viel oo ainakaa m-renkaat lennelly putkesta ulos.

7.8.2008 14:28

Onko toi rave1 vaikee asentaa jos ei o koskaa mitää remonttii tehny moottoreihi ja mis se hyppylanka sijaitsee?

8.8.2008 18:59

Mistä sais rave1:een sen vaijerin kun on katki :S

8.8.2008 20:23

jussi- kirjoitti:Mistä sais rave1:een sen vaijerin kun on katki :S


http://www.mpt.fi/index.php?productID=27548

Oliskohan toi.

14.8.2008 23:38

myykää mulle ehjä raven laippa? yv:llä jos jotain kiinnostaa saada nurkista pois.

26.8.2008 23:22

Ostetaan rave 1 tai 2 hyvään kotiin. Laittaakahan yv:tä jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen tai muuten vaan ei tarvitse ostan mielelläni ;)

4.9.2008 16:30

nyt olis rave1 myynnissä, kyselyt yv:llä!

8.9.2008 19:32

Kuuluukos tohon raveen johonkin paikkaa erillinen sulake jota ilman se ei toimi? 8)

8.9.2008 19:38

SCR kirjoitti:Kuuluukos tohon raveen johonkin paikkaa erillinen sulake jota ilman se ei toimi? 8)
15A sulakkeen kautta, jonka kautta kulkee myös mm. valot.

9.9.2008 17:58

aika jännä. Mul on vedetty valot suoraan jostain ja ravea varten oleva sulake puuttuu kokonaan. Viallisen raven salaisuus paljastui :)

10.9.2008 19:32

Miten ton kiinteen laipan sais tuolta pois kun se on niin uskomattoman tiukalla tuolla jumissa? Aikani sitä vääntelin ja sitten se sanoi naps :( . Saako sen jotenkin ronkittua sinne sylinterin sisäpuolelle ja sitten sitä kautta pois?

23.11.2008 17:54

Myykää joku mul halpa rave1?

23.11.2008 20:28

-mikado- kirjoitti:Miten ton kiinteen laipan sais tuolta pois kun se on niin uskomattoman tiukalla tuolla jumissa? Aikani sitä vääntelin ja sitten se sanoi naps :( . Saako sen jotenkin ronkittua sinne sylinterin sisäpuolelle ja sitten sitä kautta pois?


Ei kai sitä sylinterin kautta saa, kun on stoppari. Itse nitkutin CRC:n kanssa tunnin, niin alkoi pikku hiljaa liike kasvamaan ja viimein lähti.

23.11.2008 21:46

räsämasa kirjoitti:
-mikado- kirjoitti:Miten ton kiinteen laipan sais tuolta pois kun se on niin uskomattoman tiukalla tuolla jumissa? Aikani sitä vääntelin ja sitten se sanoi naps :( . Saako sen jotenkin ronkittua sinne sylinterin sisäpuolelle ja sitten sitä kautta pois?


Ei kai sitä sylinterin kautta saa, kun on stoppari. Itse nitkutin CRC:n kanssa tunnin, niin alkoi pikku hiljaa liike kasvamaan ja viimein lähti.


yks ihan kiva keino on lämmitellä konetta hetkisen, sitten nopeeta repiä kaikki siitä eestä pois ja vetää se irti.. lähtee hiukka hehkeemmin kun on lämmitetty

10.2.2009 23:06

tietääkö kukaan mitä varten toi mun raven vaijeri ei lähde tuolta pois et onks se niin tiukalla vai? :) yritin kyllä nykiä sitä jopa ihan kunnolla mut ei lähteny mihinkään?