Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

21.5.2007 6:12

tuomaspv kirjoitti:mulla ainakin kääntyy en tiedä onko se sitten se solenoidi vai mikä mutta se kääntyy noin puoli kierrosta ja menee takas samaan paikkaan sillon kun pistän virrat päälle.
Kääntyy? Solenoidi ei käänny, vaan se tekee ylös-alas liikettä.

21.5.2007 15:49

tuomaspv kirjoitti:mulla ainakin kääntyy en tiedä onko se sitten se solenoidi vai mikä mutta se kääntyy noin puoli kierrosta ja menee takas samaan paikkaan sillon kun pistän virrat päälle.

Tota, mikä pyörä sulla on? :D
Ravehan on siis vain aprilioissa, se ei ole mikään yleisnimi pakoaukonsäätimelle jos sitä meinasit

21.5.2007 16:36

Joopajoo kirjoitti:Ravehan on siis vain aprilioissa...


... ja myös joissain moottorikelkoissa ;)

21.5.2007 16:52

TuningMan2005 kirjoitti:
Joopajoo kirjoitti:Ravehan on siis vain aprilioissa...


... ja myös joissain moottorikelkoissa ;)
Helpompi sanoa vain Rotaxin pakoaukonsäädin.

21.5.2007 16:58

trilog kirjoitti:
TuningMan2005 kirjoitti:
Joopajoo kirjoitti:Ravehan on siis vain aprilioissa...


... ja myös joissain moottorikelkoissa ;)
Helpompi sanoa vain Rotaxin pakoaukonsäädin.


Jep, RAVE löytyy myös karting autoista. Ei se ole mikään Aprilian oma sydeemi, se on Rotaxin sydeemi.

21.5.2007 18:55

Jim Lomas kirjoitti:
trilog kirjoitti:
TuningMan2005 kirjoitti:
Joopajoo kirjoitti:Ravehan on siis vain aprilioissa...


... ja myös joissain moottorikelkoissa ;)
Helpompi sanoa vain Rotaxin pakoaukonsäädin.


Jep, RAVE löytyy myös karting autoista. Ei se ole mikään Aprilian oma sydeemi, se on Rotaxin sydeemi.

jep jep, mutta ei taida muissa moottoripyörissä olla, sitä hain takaa :P

23.5.2007 19:08

myykää mulle TOIMIVA Raven laippa ja vaijeri. Ei tarvii olla uusia mut toimivia.

24.5.2007 0:12

ok sorry siis mulla on yamaha tzr ja siinä tankin alla on joku mihin tulee ne pakoaukon säätimen vaijerit kiinni niin se kääntyy kun pistän virrat päälle mutta kääntyy takas samaan paikkaan ja välillä kääntyy kun pistän valojen virrat päälle.

24.5.2007 7:05

tuomaspv kirjoitti:ok sorry siis mulla on yamaha tzr ja siinä tankin alla on joku mihin tulee ne pakoaukon säätimen vaijerit kiinni niin se kääntyy kun pistän virrat päälle mutta kääntyy takas samaan paikkaan ja välillä kääntyy kun pistän valojen virrat päälle.
Se onkin YPVS, ei RAVE.

24.5.2007 15:41

tuleeko toi laipan viiste siis männästä poispäin eli ei mäntää kohti pakoaukossa?

24.5.2007 16:21

epei kirjoitti:tuleeko toi laipan viiste siis männästä poispäin eli ei mäntää kohti pakoaukossa?
Laipan viiste tulee ylhäältäpäin katsottuna alaspäin.

24.5.2007 16:45

nopee kysymys viel et käykö vakio kuristuslaipan vaipan ruuvit siihen raven laipan vaippaan. Vaippa=osa jossa laippa on kiinni ja josta lähtee vaijeri solenoidille.

24.5.2007 17:14

epei kirjoitti:nopee kysymys viel et käykö vakio kuristuslaipan vaipan ruuvit siihen raven laipan vaippaan. Vaippa=osa jossa laippa on kiinni ja josta lähtee vaijeri solenoidille.
Kyllä käy, tiivistekkin käy suoraan ilman modailuja.

laippa

26.5.2007 15:40

voisko joku laittaa linkkiä geiwizin sivuille mistä saa raveen laipan ku en ite sitä löydä...

30.5.2007 17:21

mistä saisi raveen sen 8400 boksin, kiitos etukäteen :)