Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

14.4.2005 22:59

sport prossa on ainakin se reikä tukittu vain jollakin metalli tapilla jonka saa toden näköisesti koputeltua pois ilman pytyn irroittamista haittaako se reikä siellä mitään jos ei pistä rave2 vaan ajelee kurilaipalla sen aikaa että saan rahaa maksaa tuon raven tilauksen saksasta

15.4.2005 9:39

Ei haittaa.

16.4.2005 20:16

HHej,kart-shopista tilanneet vastatkaas että vaihtuko se my account kohdassa oleva tilanne ikinä? Mulla on nyt vaan yks statsi siinä ja se on ollut tilaus hetkestä asti eli joku In Bearbatung :D (In Treatment)

18.4.2005 14:25

Tänään tuli rave2 postissa mutta siinä ei ollu minkäänlaisia ohjeita sen kokoamiseen. Pitäskö siinä tulla ohjeet mukana vai miten ootte saanu koottua tuon? Voisko joku linkittää sen kokoamisohjeen tänne ku muistelisin et jossain oon sen nähny!?!

18.4.2005 14:42

ostakaa multa pois raven 7800 boxi ja solenoidi jos joku on luopumassa rave2:sesta niin mule vaan yv:tä ostan pois

18.4.2005 15:40

J4sse kirjoitti:Tänään tuli rave2 postissa mutta siinä ei ollu minkäänlaisia ohjeita sen kokoamiseen. Pitäskö siinä tulla ohjeet mukana vai miten ootte saanu koottua tuon? Voisko joku linkittää sen kokoamisohjeen tänne ku muistelisin et jossain oon sen nähny!?!

[maggot] kirjoitti:Jos jotain kiinnostaa nähdä vähän tarkemmin, että millainen se Rave 2 on toimintaperiaatteltaan jne. niin kattokaapa TÄMÄ (<--klik)

Kyselin vähän tosta RAVE kakkosesta tuolta www.kart-shop.com , mutta niitten englannin kielen taito ei oikeen riittänyt mihinkään, joten ne lähetti mulle tommoset asennusohjeet (saksaksi :D) siitä.


Noitten ohjeiden avulla on ihan helppo koota.

18.4.2005 15:54

J4sse, tilasitko kartshopista? kuinka kauan kesti?

Npm sanoi että pegasoissa ja vanhoissa kustomi aprilioissa on ollut vakiona rave 2 :P

18.4.2005 16:30

Erska kirjoitti:J4sse, tilasitko kartshopista? kuinka kauan kesti?

Npm sanoi että pegasoissa ja vanhoissa kustomi aprilioissa on ollut vakiona rave 2 :P
Tottakai Pegasossa on kaikki hienoudet vakiona.:P

18.4.2005 18:28

Erska kirjoitti:J4sse, tilasitko kartshopista? kuinka kauan kesti?

Npm sanoi että pegasoissa ja vanhoissa kustomi aprilioissa on ollut vakiona rave 2 :P


Joo tilasin ja kesti parisen viikkoa. Miten muuten oote saanu sen jousirinkulan paikoilleen? Siis sen joka tulee siihen vihreen ja mustan jutskan kiristykseksi.

btw. miten tuo rave vaikuttaa ku eihän se laippa liiku ku pari milliä? Luulin et se nousis ihan sinne ylös asti...

18.4.2005 18:40

jaahas nyt alkanut sit rave2 villitys :) taino ymmärtäähän sen jos on a1 tehonen ku tuo rave maksaa nii pirusti. onko tuo hyvä vehje

18.4.2005 20:50

FullSonS kirjoitti: onko tuo hyvä vehje

OhaC iha kiva. :)

J4sse kirjoitti: Miten muuten oote saanu sen jousirinkulan paikoilleen? Siis sen joka tulee siihen vihreen ja mustan jutskan kiristykseksi. .

Mä en eka meinannu saada sitä ollenkaan paikoilleen, joten venyttelin sitä vähän sormilla, ni sit meni aika helposti, mutta pysyy kuitenki ihan hyvin siinä.

Mitä tarkotat, ettei muka liiku kuin pari milliä? Kyl mulla ainaki semmosen about sentin se liikkuu.

19.4.2005 12:27

[maggot] kirjoitti:
FullSonS kirjoitti: onko tuo hyvä vehje

OhaC iha kiva. :)

J4sse kirjoitti: Miten muuten oote saanu sen jousirinkulan paikoilleen? Siis sen joka tulee siihen vihreen ja mustan jutskan kiristykseksi. .

Mä en eka meinannu saada sitä ollenkaan paikoilleen, joten venyttelin sitä vähän sormilla, ni sit meni aika helposti, mutta pysyy kuitenki ihan hyvin siinä.

Mitä tarkotat, ettei muka liiku kuin pari milliä? Kyl mulla ainaki semmosen about sentin se liikkuu.


Ei mulla liiku se laippa ku semmoset puoli senttiä... No pitää kattoo et miten pelittää ku saan pyörän tässä jossakin vaiheessa kasaan.

20.4.2005 15:09

saakeli ton palapelin toi yks jousi on vaikee laittaa kohilleen!

21.4.2005 13:28

nii että mitenkäs ne ihmiset on saanu sen hiton jousen kohillee vai onko mulle tullu vaan joku aivan saakelin jäykkä versio.

21.4.2005 13:54

kannaataako rave2 hankkii? ku sen hinta on kummiksi kohdallaan! Ja onko rave kakkosest mihinkää?