Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

12.4.2005 16:57

Kertokaas että kuin kauan meni tilauksessa?

Mä tilasin kartshopista ja sitten ku oli tilannu tuli se lasku siihen sivulle,maksettiin se ja nyt tuli taas postiin jotain? Ilemisesti vahvistus että ollaan maksettu?

Kun kattoo omaa accounttia sivustolta lukee että vieläkin käsittelyssä saksan päässä tms.

Ollut tilausminuutista asti jo.

12.4.2005 20:08

hydro kirjoitti:Noh kyl taian ton rave2 tilata, mut en kyl jaksa pyttyä ottaa irti, eihän toi terä mee poratessa lähellekkää mäntää eli jos eka laittaa rätin pakokanavaa ja sit poraa hiljaksee, mäntä viel pakoaukon kohalle suojaamaa pyttyä ;)

Eiköhän kannattaisi irrottaa se pytty. Varmaan tekee tosi hyvää jälkeä sylinterille käynnistettäessä se metallisilppu mitä sinne putoaa kuitenkin kun poraa reikää.

12.4.2005 22:25

Aatelin koittaa porata sillee et sitä silppuu ei mene sinne, pitää kattoa kuhan nyt eka käy ostaas sen RAVE2, ois nii paljo helpompi vaa porata se siihe, eikä alkaa irrottaa katteita, palkkii, kaasaria, putkea, pyttyä jne..

12.4.2005 22:56

Joo hei joo :D ET aatellu ees pakoputkea tai katteita irrottaa :D Voi lol suakin :D

Kiinnostaa että millä aiot saada sen suoraan ja porattua yleensäkin niin ahtaasta välistä.

Mutta hei vastailkas tohon mun tilauskysymykseen.

13.4.2005 16:23

Kyl mä putken, alakatteen ja syylärin jne... kattoo nyt.

13.4.2005 16:33

hydro kirjoitti:Kyl mä putken, alakatteen ja syylärin jne... kattoo nyt.

No, samalla vaivalla sen pytynkin siitä irti nappaa.

13.4.2005 16:41

[maggot] kirjoitti:
hydro kirjoitti:Kyl mä putken, alakatteen ja syylärin jne... kattoo nyt.

No, samalla vaivalla sen pytynkin siitä irti nappaa.

Ootko irrottanu pyttyä räsäst?

13.4.2005 18:11

hydro kirjoitti:
[maggot] kirjoitti:
hydro kirjoitti:Kyl mä putken, alakatteen ja syylärin jne... kattoo nyt.

No, samalla vaivalla sen pytynkin siitä irti nappaa.

Ootko irrottanu pyttyä räsäst?

En oo, enkä sitä nyt tarkottanu, että ihan just samalla vaivalla menis, mutta ei mun mielestä mitään järkeä ruveta riskeeraamaan sylinteriä tommosella pelleilyllä.

14.4.2005 11:10

Eihän se oo ees mikään homma ottaa sitä sylinteriä irti..
Syyläriä ei edes tarvitse ottaa irti kun irrottaa sylinterin.
Se on muistaakseni viidellä pultilla/mutterilla kiinni ja ei oo paha homma ottaa sitä irti.
Jollain dremelilläkö yrität sitä porata? jos meinaat kunnon porakoneella sitä porata niin eikö sitten kannattaisi ottaa myös eturengas irti. Myös takarengas on hyvä ottaa joka huollossa irti kuten myös takakatteet. :)

14.4.2005 14:29

Kertokaas nyt tosta tilauksesta...

Mulla on ollut tilaushetkestä asti se käsittelyssä statsi päällä tuolla kart-shop.comissa.

Maksettiin se heti kun lasku tuli eli tilaushetkellä.

Koska se lähtee sieltä tulemaan??

Tilaus ja maksu suoritettiin lauantaina klo 15:11.

14.4.2005 15:58

Mikset Erska pistä niille sähköpostia ja kysy? Kyllä ne sieltä suht nopeesti vastaa, kokemusta on. Se paketti ei kylläkään mun muistaakseni sieltä niin kovin nopeasti tullut...

14.4.2005 16:33

No ei perhana, ei siitä niiden vastauksesta saanut mitään selvää,babelfishikin sekosi vastauksessa....

Kuinka kauan maggot sulla kesti kun se tuli tilauksen tekemisen jälkeen?

14.4.2005 16:53

Erska kirjoitti:Kuinka kauan maggot sulla kesti kun se tuli tilauksen tekemisen jälkeen?

Empäs heti muistanukkaan, mutta kattelin noita tän topicin alkupään viestejä, joissa kerroin mun tilauksesta ja niitten mukaan maksoin 2.1. ja RAVE tuli kotiin 18.1. Elikkä kaksi viikkoa ja kaksi päivää kesti maksusta siihen, että se mun käsissä oli.

14.4.2005 18:55

Siinä kestää jonkun aikaa että ne rahat kulkee tililtä tilille Saksaan asti. Ja pitää muistaa että viikonloppusin pankit on kiinni, joten ne rahatkaan ei sillon liiku. Siinä et rahat menee perille kestää jo semmoset 3-4 arkipäivää.

14.4.2005 19:29

juu minullaki on ollu tässä jo vähän aikaa tilauksessa.

ja sen vastauksen saa myös englanniksi jos kysyy jotain sähköpostinkautta kun vaan sanee että ei tajua sitä saksaa näin minä tein ku saanu saakeli häränpyllyn vertaa selvää niitten sepostuksesta ees baabelin kala avulla