Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

27.8.2008 20:05

sahauta kirjoitti:Eipä siitä mitään puutu ainakaan kun tuolta straubelta tilaat


Eli tulee vaijerit sun muut härpääkkeet ettei niitä sitten tarvitse erikseen tilata?:)

27.8.2008 20:06

koita nyt hyvä mies ymmärtää et rave2:ses ei ole mitään pirun vaijereita :D:D

Rave1 on taas se vaijeri ja jotain sähköjuttuu

27.8.2008 23:23

No nytten olis semmonen tilanne et oon varmaa ostamassa aprilia af1. Muuten se kyll on ok mut se on muutettu tt, eli siin on RAVE2 ja 34mm kaasari. No ens keväänä kummiski pitäis tuo A1-kortti hommata ja sillon olis parempi et se olis ainakin melkee vakio, mut en tiiä miten sen sais vakioks. Eli pitääkö mun poistaa RAVE ja mitä muuta? Varsinkin miten se RAVE poistetaa? Sekä sit toi kaasari, onko liian iso vai käykö ilman RAVEa (tukehtuuko bensaan ym.?)

28.8.2008 16:05

Sen raven saa pois kun ottaa vaan 2 ruuvii irti, jotka pitää sitä sylkäs :)

28.8.2008 18:02

Entäs sit toi kaasari juttu. Tarviiko vaihtaa pienempää? Ja jos RAVEn ottaa pois pitäiskö sen tilalle olla jokin kuritusläppä?

28.8.2008 18:03

Ei tarvi vaihtaa kaasaria, toimii vaan paremmin 34mm kaasarilla.

29.8.2008 9:27

iso poika kirjoitti:Entäs sit toi kaasari juttu. Tarviiko vaihtaa pienempää? Ja jos RAVEn ottaa pois pitäiskö sen tilalle olla jokin kuritusläppä?

Mieluusti joo kuristuslaippa, muuten siitä tulee ihan huono ajettava kun ei ole alavääntöjä ollenkaan ja kuluttaa bensaa järkyttävästi.

29.8.2008 11:19

oiskos kellää myynnis rave2?

29.8.2008 21:00

Oisko kellään tietoo et mistä semmosen kuristuslaipan sais?

29.8.2008 21:02

nakkilasta

29.8.2008 21:24

echo kirjoitti:nakkilasta

Sori vaa mut asun sen verran kaukana Nakkilasta et en ihan heti lähe sieltä yhtä kurilaippaa hakemaan. Voiko sitä tehä ite? Saako jostai nettikaupasta?
En oikee tiiä näit juttui ku oon ollu enemmän pv:n kanssa tekemisissä

29.8.2008 22:11

ne pistää sen sulle postissa

jepjep

29.8.2008 23:02

Mutta varaudu siihen, että saat venksutella sitä rave2 laippaa irti, jos ja kun se on ihan jumissa :]. Kurilaippaan voit vaikak itse keksiä jonkun mukavan patentin, kyllä siitä aina jotain syntyy, vaikka rave2 vanhasta laipasta voi tehdä itse mukavan kurilaipan.

30.8.2008 10:13

Marsilvanian kirjoitti:Mutta varaudu siihen, että saat venksutella sitä rave2 laippaa irti, jos ja kun se on ihan jumissa :]. Kurilaippaan voit vaikak itse keksiä jonkun mukavan patentin, kyllä siitä aina jotain syntyy, vaikka rave2 vanhasta laipasta voi tehdä itse mukavan kurilaipan.


Tostakin pääsee eroon säännölisellä putsaamisella, ja kyllä se sieltä pois lähtee kun vaan jotain CRC:tä sinne ruikkii

Jo on hiljaista =)

15.9.2008 18:15

Jopas on rave 2 keskustelu kuivunut näin syksyn kunniaksi, eikö kellään ole enää mitään selitettävää laitteesta? :D No jaa, omassa jännä kokemus uuden pytyn asennuksen jälkjeen, tuntuu aukeavan vasta melko suurilla kierroksilla jopa ilman jousta, voisinpa siis kysyä onko kukaan sattunut vilkuilemaan sitä systeemiä kun koneessa ei ole katteita ja ravessa "korkkia" :)