Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

8.2.2005 18:55

Kannu kirjoitti:Ompas täällä rs topicit vähentyny. No kysyn tässä; tuleeko vakiomännässä se paksumpi vai ohuempi männänrengas ylempään loveen? Irrotin ne ja nyt unohin et kumpi on kampi :P


No paljonko niissä renkaissa on paksuuseroa? Toinen on melko varmasti toiseen vähän ahdas ja ohuempi paksumman uraan taas väljä....

8.2.2005 19:05

jos sulla on asson mäntä niin sitten pitäisi männänrenkaiden olla samanpaksuiset ja muutenkin ihan samanlaiset, joten sulla on varmaan kuluneet m-renkaat ja ylemppäänhän kohdistuu kovempi rasitus, joten se on varmaan kulunut ohuemmaksi.

kannattais kysyä tuolla RS topicissa niin saisit paremmin vastauksia.
Viimeksi muokannut -Ap- päivämäärä 8.2.2005 19:45, muokattu yhteensä 1 kerran

8.2.2005 19:19

Make H. kirjoitti:No paljonko niissä renkaissa on paksuuseroa? Toinen on melko varmasti toiseen vähän ahdas ja ohuempi paksumman uraan taas väljä....


No se ero on aika mitätön. Eiks se ois loogisempaa et paksumpaa pitäs kohdistuu enemmän rasitetta.

8.2.2005 23:11

Kannu kirjoitti:Ompas täällä rs topicit vähentyny. No kysyn tässä; tuleeko vakiomännässä se paksumpi vai ohuempi männänrengas ylempään loveen? Irrotin ne ja nyt unohin et kumpi on kampi :P


Mä en nyt oikeen tajua tätä asiayhteyttä rave2 kanssa... Kysy tuolta räsä topikista niin saat varmasti asiatuntevan vastauksen.

9.2.2005 14:37

J4sse kirjoitti:
Kannu kirjoitti:Ompas täällä rs topicit vähentyny. No kysyn tässä; tuleeko vakiomännässä se paksumpi vai ohuempi männänrengas ylempään loveen? Irrotin ne ja nyt unohin et kumpi on kampi :P


Mä en nyt oikeen tajua tätä asiayhteyttä rave2 kanssa... Kysy tuolta räsä topikista niin saat varmasti asiatuntevan vastauksen.


Etköö?

9.2.2005 21:20

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=48204

14.2.2005 17:13

Te jotka otte nyt tuon rave2:sen säätäny paikoilleen niin miten te katoitte sen paikan sille reiälle. Ostitteko sen raven ensin ja katoitte sitten siitä tiivisteestä vai miten..?

14.2.2005 17:15

itekkin olen samaa miettinyt ja tiiviste ei oo tullu ees mieleen. Eli siitähän sen voi kattoa prkl..

14.2.2005 22:41

-ProX- kirjoitti:itekkin olen samaa miettinyt ja tiiviste ei oo tullu ees mieleen. Eli siitähän sen voi kattoa prkl..


Juu meinasin ittekki ehdottaa tuota tiivistettä, mut miettisin et kai te nyt sen ootte jo miettiny :) Voin täsä jokupäivä pistää kuvaa vaikkapa missä kohdassa kuuluu toi rööri olla...Ja sit voin vähän kattella et minkäkokosta poraa tarviitte ja mihin sen reijän suuntaa.

rave2

16.2.2005 1:13

Tästä rave2:sta viel, et tuleeko siinä se laippa mukana? Eikai siihen tartte tota vakio kurilaippaa ruveta änkeen? ;)

16.2.2005 10:11

Ei tarvi, valmis paketti. Käy kattoos tuolta mun kuvista mitä siihen kuuluu.

16.2.2005 21:28

Juu tuli tänään tilattua kans rave2... toivotaan että toimii...

16.2.2005 21:29

adesmarec kirjoitti:Juu tuli tänään tilattua kans rave2... toivotaan että toimii...
Mistä nää tilasit? Pistän ite tulemaan kans --->

16.2.2005 21:42

www.kart-shop.com tuolta tilasin... postikuluineen 106.70 EUR

20.2.2005 2:16

Eikös tämä rave2:n pitäisi myös toimia ihan tossa aprilia mx:ssä? onhan siinäkin räsärin kone :P