Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
29.1.2014 22:56
Kerre555 kirjoitti:TseiAess kirjoitti:Onko mitään järkeä ruveta hommaamaan noita V-Force läppiä vakiokaasarin kaveriksi? Pyörä on siis tietysti TT.
kuulema v-forceista ei mitään hyötyy vakio kaasarilla. kannattaa hankkii isompi kaasari vaan
Itelläni on hussessa vakio kaasari ja v-focet ja eron huomaa
2.2.2014 0:35
Hei! Kertokaapa minulle HGS ja DEP putkien erot ? Täältä oon lukenu että molemmat vääntää keskeltä mutta haluaisin kuulla omia kokemuksia asiasta.
Sitten samalla voitte antaa toisen suuntaa antavan vastauksen: minulla on -06 sm husse jossai tällä hetkellä tyhjä vakioputki eli tarviiko vaihtaa suuttimia teharin kanssa?
2.2.2014 2:09
noshitman1 kirjoitti:Kerre555 kirjoitti:TseiAess kirjoitti:Onko mitään järkeä ruveta hommaamaan noita V-Force läppiä vakiokaasarin kaveriksi? Pyörä on siis tietysti TT.
kuulema v-forceista ei mitään hyötyy vakio kaasarilla. kannattaa hankkii isompi kaasari vaan
Itelläni on hussessa vakio kaasari ja v-focet ja eron huomaa
Ajjaa oon vaan kuullu että ei ole paljoo hyötyy en itse omista V-Forceja
Mutta isommalla kaasarilla ero on varmaan suurempi
2.2.2014 2:14
wilsonuhah kirjoitti:Mitä eroo on normi tt setti ja mikuni 38 ja v-force?
se vakio kaasari ei ole kauheen iso niin isommalla kaasarilla saa enemmän bensa-kaasua kulkemaan moottoriin= lisää tehoa ja helpompi säätöinen
2.2.2014 12:44
Eikö kukaan tosiaan tiedä toimiiko pakoaukon säädin ilman kaasunasennon tunnistinta?
Ja puhun siis niistä malleista missä se PA-säädin on sähköinen (07-08 mallit).
4.2.2014 23:29
Miten voisi lyhentää hussen änkkää?
9.2.2014 1:02
Onko muilla kokemuksia spes putkesta? Mulla on nyt hussessa 38, vforcet ja spes, tuntuu ettei tullut yhtään tehoja verrattuna tt-tekniikkaan ja huiputkin tais laskee.
Tuntuu myös kutosella jotenkin hyytyvän, tosin nyt on smotovanteilla nappulakumit kunnon nastoilla.
14 49 väleillä huiputkin vaan 114kmh?
Alaväännöt kuitenkin parani.
9.2.2014 1:21
lumipyry kirjoitti:14 49 väleillä huiputkin vaan 114kmh?
Noilla vakioväleillä ei kannata huippuja tuijottaa, ne on niin lyhyet.
9.2.2014 19:57
Tietääkö kukaan vakio sylinterin halkaisijaa? männän koko on B.
9.2.2014 22:50
Jos joltai sattus löytymää 32mm mikunia nii yv!
10.2.2014 10:44
Noni husse -09 tietäjät, ois ongelma koko pyörässäni. Kyseessä on tt-husse (gianelli kokoputkisto, v-force ym) mutta tuo pakoaukon säädin ihmetyttää. Mittaristo vilkuttaa ecu virheitä ja pa-säädin ei suostu toimimaan... Kokeillu kaikkia mahdollisia korjauksia, mutta silti ei toimi... Oisko kellään hajua missä vika, pitäiskö vaihtaa ecu boksi kokonaan vai onko sähköissä joku ongelma??
11.2.2014 16:57
Kyselisin suuntaa-antavia säätöjä 125 hussella, johon tulossa mikuni tm 34 ja wr imukaula, tyhjällä vakioputkella?
12.2.2014 21:11
Olis kiva saada tämmöseen juttuun varmistusta että meneekö Husqvarna WR FMF fatty 2010 putki Husqvarna sm 2011 malliin kiinni? Kiitokset etukäteen vastaajalle.
12.2.2014 23:42
Tietääkseni ei mene, tais olla 09 asti wr putket meni. Mulla oli vissii 03-06 wr fatty sm ssä
12.2.2014 23:53
Tuleeko enemmän tehoa jos vaihtaa tehtaan tt putken vaikka rinoon, vai alkaako piikki vain myöhemmin?