Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
30.7.2010 1:22
voisko joku kukuilija kertoa että missä korossa neula ois hyvä ? =) kaasari siis Mikuni tm35
30.7.2010 1:35
Ja semmosta vielä että oisko kellään tietoa / ohjetta miten ja paljon tuota sytytystä pitäisi säätää ?
2.8.2010 10:11
Elikkä teharia olen hommaamassa, eli onko arrowissa siis ihan mopon äänet? kun lueskelin jostaa et kuulostaa ihan normi derbilt sen jälkee
D mut toinen asia että mistä noita kaasarin tt settejä ootte ostellu? vai pelkästää maahantuojalta, kun sille niitä ei netin mukaan ole.
2.8.2010 13:14
Vap1s kirjoitti:Elikkä teharia olen hommaamassa, eli onko arrowissa siis ihan mopon äänet? kun lueskelin jostaa et kuulostaa ihan normi derbilt sen jälkee
D mut toinen asia että mistä noita kaasarin tt settejä ootte ostellu? vai pelkästää maahantuojalta, kun sille niitä ei netin mukaan ole.
Itelläni on arrowin putki ja ei se kyl ihan dööbiä vastaa.. ehkä tyhjäkäynti tosin, mutta kun vähän kaasua antaa niin tulee omasta mielestä ihan hyvät soundit
2.8.2010 19:06
Voin kyllä sanoa et arrowilla ja kunnon putsarin tuomilla imuäänillä ei todellakaan kuullosta mopolta.
Normaaliputkella varustettu mito jos on vieressä ni eihä sen ääniä ees kuule.
3.8.2010 3:40
Just joo...
Viimeksi muokannut Abellardo päivämäärä 3.8.2010 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
3.8.2010 9:58
Abellardo kirjoitti:Miten tuommoinen tehari(jollymoto) käyttäytyy normaali ajossa? Vai ostanko pelkästään 35mm kassun tehojen ja käyttömukavuuden mukaan? Ja vielä, tuoko tehari paljonkin tehoa lisää ja paljon karistaa alakierroksilta vääntöä? Kiitos ja kumarrus
en suosittele pelkkää suurempaa kaasaria..ainakin tyhjä vakioputki kannattaa olla sen mukana ja jollysta ei ole itsellä kokemuksia, mutta kyllä se alakiekkojen tehoa laskee, jos putken tehoalue on korkeilla kierroksilla. 35mm ja jollysstä hyvillä säädöillä puhuuvat 32<
3.8.2010 14:18
millaset kierteet on eturattaassa? myötä vai vastapäivään aukeava?
Pikaista vastausta kiitos, että pääsee vielä ajelee tänää
3.8.2010 17:58
topias93 kirjoitti:millaset kierteet on eturattaassa? myötä vai vastapäivään aukeava?
Pikaista vastausta kiitos, että pääsee vielä ajelee tänää
Normaalit, vastapäivään.
4.8.2010 15:48
topias93 kirjoitti:35mm ja jollysstä hyvillä säädöillä puhuuvat 32<
Cagivaclub foorumilta:
asiakkaani dyno testi:
evo2 '05 (Ducati Energia Stradale '05~'07)
A0401 #1 tehtaan jäljiltä, tehdas vakio
Wiseco 1-rengas Flat top 55,950
200H muokkaamaton, tehdas vakio
Evo1 Tm35 setti minulta, tehdas asetuksilla ja osilla
Evo Arrow putki ja äänäri
0,4mm hiilariläpät itsetehdyt 8-porttiset (vakiot 0,5mm Adige't)
Squish ~1,2mm
tankissa seosta ja 2T pumppu syöttö viritettynä
@ 11 000rpm takarenkaalta mitattuna 30,1hp. kampuralta laskennallisesti 34,5hp. Tämmönen mito kelpais, rd350 koneella.
http://www.youtube.com/watch?v=whDqmjkTv5chttp://www.youtube.com/watch?v=eCjHsgMLAt4
5.8.2010 12:53
gayfish kirjoitti:topias93 kirjoitti:35mm ja jollysstä hyvillä säädöillä puhuuvat 32<
Cagivaclub foorumilta:
asiakkaani dyno testi:
evo2 '05 (Ducati Energia Stradale '05~'07)
A0401 #1 tehtaan jäljiltä, tehdas vakio
Wiseco 1-rengas Flat top 55,950
200H muokkaamaton, tehdas vakio
Evo1 Tm35 setti minulta, tehdas asetuksilla ja osilla
Evo Arrow putki ja äänäri
0,4mm hiilariläpät itsetehdyt 8-porttiset (vakiot 0,5mm Adige't)
Squish ~1,2mm
tankissa seosta ja 2T pumppu syöttö viritettynä
@ 11 000rpm takarenkaalta mitattuna 30,1hp. kampuralta laskennallisesti 34,5hp. Tämmönen mito kelpais, rd350 koneella.
http://www.youtube.com/watch?v=whDqmjkTv5chttp://www.youtube.com/watch?v=eCjHsgMLAt4
Multa saat koneen ostettua jos haluut. Sit voit soveltaa sen mitoon..
5.8.2010 13:47
Heh, eipä kyllä ole rahaa, saatika taitoa tuota tuohon laittaa. Eikös tuon kuitenkin pitänyt mennä aika suoraan miton koneenkiinnityksiin? Sähköjen kanssa luulis sitten olevan hankalampaa ja sivukatetta joutuis modaamaan että sais kiksin näkyviin. :D
Mielenkiinnosta kyselen, että mistä tuo kone on sulle jäänyt ja paljonko pidät hintaa? Ihanko koitit omaan ex mitoosi tuota laittaa?
6.8.2010 15:10
gayfish kirjoitti:Heh, eipä kyllä ole rahaa, saatika taitoa tuota tuohon laittaa. Eikös tuon kuitenkin pitänyt mennä aika suoraan miton koneenkiinnityksiin? Sähköjen kanssa luulis sitten olevan hankalampaa ja sivukatetta joutuis modaamaan että sais kiksin näkyviin.
Mielenkiinnosta kyselen, että mistä tuo kone on sulle jäänyt ja paljonko pidät hintaa? Ihanko koitit omaan ex mitoosi tuota laittaa?
En oo koittanu mitoon tota konetta laittaa. Löytyy kyllä ihan kokonainen RD..
Se ei kylläkään mene suoraan miton kiinnikkeisiin, muutenhan se olis ihan liian helppoa
Enkä mä nyt oikeestaan hintaa osaa sanoa tälleen yhtäkkiä mut koko pyörä varmaan lähtis jollain 800 eurolla.
6.8.2010 23:33
Ei mene suoraan, mutta saa siihen ostettua valmiin sarjan jolla rädän motin saa paikalleen.
7.8.2010 4:58
Rossoneri kirjoitti:Ei mene suoraan, mutta saa siihen ostettua valmiin sarjan jolla rädän motin saa paikalleen.
No ite oon kyselly tollasten sarjojen perään kyllä muutamasta paikasta mutta eipä ole ikinä tullut vastausta takaisin..