Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: 2-T tekniikka ja viritys

17.7.2012 13:14

Kuva

Tuommoset ne on mitkä tuossa kuvan ylälaidassa.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

17.7.2012 14:13

Pasikiainen kirjoitti:Muistaakseni siellä on vain kupariholkit eikä mitään neulalaakereita.

Jos ollaan tarkkoja niin kuparia ei juurikaan käytetä liukulaakerina. Materiaali on tavallisimmin öljypronssi. http://www.kentso.fi/prebeo/group/suora ... ronssi/243 Puhdas kupari on yleensä hommaan aivan liian pehmeää.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

17.7.2012 23:54

Mistä voisi lukea lisää cagivan CTS:ästä /sen toiminnasta? Räjäytyskuvat jne ovat myös plussaa, mielellään tekstin kera.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

17.7.2012 23:58

Kysymällä cagivalle osoitetussa viestiketjussa tai googlelta.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

24.7.2012 7:01

Mikähän Gepardissa mahtaa olla vikana kun jotenkin on yläkierrokset kokonaan kadoksissa ja menee vaivaiset 120-125? Ennen on kyllä jaksanut vetää mutta jotenkin tuntuu hyytyvän.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

24.7.2012 7:51

Ettei ois leikannit tai m-renkaat lopussa?

Re: 2-T tekniikka ja viritys

24.7.2012 12:53

Hyvin mahollista tai sitte se YPVS on vaan pimeenä, kannattaa se tarkistaa ensin..

Re: 2-T tekniikka ja viritys

24.7.2012 16:13

Ypvs toimii ja en usko että männänrenkaat olis lopussa tai leikannu kun mäntä jne vaihdettu 700km sitten ja enkä oo pahemmin revitelty.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

25.7.2012 1:16

Tietääkö täs kukaan mistä sais fmf gg ec 125 ??

Re: 2-T tekniikka ja viritys

25.7.2012 1:56

http://www.ebay.com/itm/03-05-Gas-Gas-EC-125-FMF-Factory-Fatty-Pipe-/320919481844

Re: 2T viritys ja tekniikka

1.8.2012 19:04

Mihinkähän päin lähtis säätämään.Kun ei meinaa mennä piikille pätkii ,pitää pienemmälle vaihtaa.Sitte menee piikille.Ja muutenki pitää aika paljo vinguttaa. Neulaa sokkaa nostettu 2 pykälää--> ei vaikutusta.Ja kaasutin on mikuni tmx 32 ja pyörä dt.

Pääsuutin 270.Neula toisiks ylimmässä ja tk 25.

Re: 2T viritys ja tekniikka

3.8.2012 0:14

Mikä vois olla vikana ku Aprilia MX 125 syö tulppia erittäin ahnaasti.. kaks päivää ajoin just uudella tulpalla, sammu eikä enää käynntistyny. Vaihoin tulpan ja pelitti taas tosi hyvin, tosin vain päivän ajan.. Kaasarin säädöistä kiinni? Vai missä on ongelma?

Re: 2T viritys ja tekniikka

3.8.2012 0:20

Jos vaikka tulpanhatun vaihdolla alotat ja siitä sitten johtoon ja sitten puolaan.
Kyllä se vika tosta tulpan ja sytytyspuolan välistä luulis löytyvän.
Itsel aikanaa tulppien syönti johtui tulpan hatusta.

Re: 2T viritys ja tekniikka

3.8.2012 1:15

Tulpanhattu ja johto juuri uusittu

Re: 2T viritys ja tekniikka

3.8.2012 12:06

Tyhmä kysymys mutta kun sanotaan että seosruuvin asentona: " Seosruuvin avaut. 2-1/4", niin meinaakos sitä että avataan 2 kokonaista ja 1/4 kierrosta auki? Ja jos neulan asento on 1 niin meinaako sokkaa ylimmässä vai alimmassa? :lol: