26.3.2010 0:06
kersti91 kirjoitti:Kampuran stefat vuotaa -> Saa ilmaa -> Seos pieleen -> Kaasuttimen säätö suuntaan tai toiseen ei vaikuta mitään.
26.3.2010 8:16
Zami_x kirjoitti:kersti91 kirjoitti:Kampuran stefat vuotaa -> Saa ilmaa -> Seos pieleen -> Kaasuttimen säätö suuntaan tai toiseen ei vaikuta mitään.
Onko mitään tapaa testata stefoja?
26.3.2010 20:12
26.3.2010 20:50
26.3.2010 22:15
MiQu kirjoitti:...kielisi siitä että tulppa kuumenee liikaa ja sitten ei anna enää kipinää ja kun se jäähtyy niin toimii taas ?
27.3.2010 0:12
28.3.2010 18:20
28.3.2010 18:47
29.3.2010 17:17
MiQu kirjoitti:Mikä mahtaa olla tezussa vikana vm 89. ( Virit: Micronin putki, Suutin 230, Ypvs )
Eli Pyörä vetää kiihdytyksessä sinne 10k asti MUTTA kun kokeilee huippuja niin olisikohan 7k kierroksien yli kun mennään noin 1-2min ajoa niin kone sammuu kun seinään :S noh sitten kun rullailee tienlaitaan ja antaa pyörän olla 30 sec ja sitte rumpsauttaa tulille nii lähtee ekasta...
30.3.2010 13:46
31.3.2010 6:22
-mapo- kirjoitti:Onko kukaan koskaan miettinyt paljonko tzr:n mittari kusettaa, kun yksi mukava kesäpäivä painelin tezarilla loivaan alamäkeen mittarin mukaan 155 ja kierroksia oli n.10k vaikio väleillä, eli paljonkohan mahtoi olla vauhtia??
1.4.2010 17:34
3.4.2010 18:33
3.4.2010 22:51
-mapo- kirjoitti:onko sulla ypvs käytössä kuullostaa että laippa olisi kiinni jos kiertää sen 7000
3.4.2010 23:01
nixari kirjoitti:Tämmönen pytty löytyy hyllystä, joku näköjään viilannu pakoa, osaatteko sanoa onko muita kanavia viilattu entä kuinka paljon? Ja jos tohon nyt löytäis sopivan männän ja porauttaisi (pytty on jo ylikoossa 1,50mm), kestäisikö se ajoa?