Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
4.7.2010 1:11
Rossoneri kirjoitti:14-45.
millaset ketjut noille väleille pitäs ostaa?
4.7.2010 1:27
topias93 kirjoitti:Rossoneri kirjoitti:14-45.
millaset ketjut noille väleille pitäs ostaa?
Semmoset misson niinku lenkkejä ja sit niitä pitää niinku rasvaa ja kiristää välil.
4.7.2010 1:28
Lonkalta heitän että 118 lenkkiset. Ei sen lyhyempiä ainakaan.
7.7.2010 4:00
Kävisikö tämmöinen setti? Puuttuu vain tuo 200H kansi jota en löytänyt. Linkkiä?
KaasariImukaulaPutkeksi Jolly Moto Racing ja mukaan alumiininen änkkä
Mäntä Riittääkö vakio sylinterin porausvara vai pitääkö ottaa pienempää mäntää?
Miltäs näyttäisi? Eikös tuo litteäluistinen kaasari vastaa nopeammin kuin normaali? Ainakin näin olen ymmärtänyt. Pitääkö suuttimet tilata erikseen vai tuleeko kaasarin mukana ja jos pitää tilata niin minkä kokoiset kun eikös 120p 65tk ole vakiokaasarille tarkoitetut koot?
8.7.2010 21:50
-sampsa92- kirjoitti:Kävisikö tämmöinen setti? Puuttuu vain tuo 200H kansi jota en löytänyt. Linkkiä?
KaasariImukaulaPutkeksi Jolly Moto Racing ja mukaan alumiininen änkkä
Mäntä Riittääkö vakio sylinterin porausvara vai pitääkö ottaa pienempää mäntää?
Miltäs näyttäisi? Eikös tuo litteäluistinen kaasari vastaa nopeammin kuin normaali? Ainakin näin olen ymmärtänyt. Pitääkö suuttimet tilata erikseen vai tuleeko kaasarin mukana ja jos pitää tilata niin minkä kokoiset kun eikös 120p 65tk ole vakiokaasarille tarkoitetut koot?
Vakiosylinteriä ei voi porauttaa, siinä on Nicasil pinnoite joka irtoaa porautuksessa ja alla on pelkkää alumiinia.
14.7.2010 0:46
Onko miton vakioputkessa(vm.07) muuta kuria kuin tuo alkukäyrän kuri?
15.7.2010 11:02
miten saisi lisää tehoa alakierroksille?
17.7.2010 1:12
Miten kannattas lähtee virittää 2004 vuoden Mitoa? Ajettu 36tuhatta ja välit 14/39. Kannattaako tuon verran ajettuja enää alkaa virittämään ollenkaan, jos kannattaa niin mitä suositelisitte?
18.7.2010 1:04
Vaade kirjoitti:Onko miton vakioputkessa(vm.07) muuta kuria kuin tuo alkukäyrän kuri?
Ei ole, kammiovaimennin tosin taitaa hieman ahdistaa.
topias93 kirjoitti:miten saisi lisää tehoa alakierroksille?
Isompaa kaasaria mahdollisesti?
thespare kirjoitti:Miten kannattas lähtee virittää 2004 vuoden Mitoa? Ajettu 36tuhatta ja välit 14/39. Kannattaako tuon verran ajettuja enää alkaa virittämään ollenkaan, jos kannattaa niin mitä suositelisitte?
Tietopankista löytyy erilaisia settejä ja jotain penkitysarvojakin. Kaasaria, putkea, pyttyä ja vaikka mitähän näihin löytyy.
20.7.2010 22:12
thespare kirjoitti:Miten kannattas lähtee virittää 2004 vuoden Mitoa? Ajettu 36tuhatta ja välit 14/39. Kannattaako tuon verran ajettuja enää alkaa virittämään ollenkaan, jos kannattaa niin mitä suositelisitte?
Alakerta pitää olla kyllä kunnossa ton verran ajetulla jos virittää meinaat. Meinaa petarit alkaa olemaan finito.
Kuitenkin parhaiten nämä on tehty toimimaan TT:eenä. Eli huoletta voit ainakin kurit poistaa !
22.7.2010 12:42
.
Viimeksi muokannut Abellardo päivämäärä 3.8.2010 3:38, muokattu yhteensä 1 kerran
26.7.2010 0:17
Tosta jollymoto std:stä, että toimiiko hyvin ihan vakiokaasarilla ja tt-suuttimilla? ja missä kohti ottaa piikkiä, onko millanen ajaa kaupungissa? vastauksia tietämättömälle!
28.7.2010 16:21
noniin, elikkä -08 mito SP525 ois tulossa, paljos lähtee tehoja TT:nä? ite yrittäny muualta ettiä ni kaikkee 24-39hp välilltä ilmotetaan.. ja mitäs kaikkea pitäs tehä että sais sen väh. 35hp irti? pyttyä en kovin mielellään lähtis vaihtelemaan eli ton vakiopytyn tehoarvot ois hyvä tietää, ei tietopankistakaa löydy näist uudemmist mitoista mitää.
28.7.2010 16:28
E4gle kirjoitti:noniin, elikkä -08 mito SP525 ois tulossa, paljos lähtee tehoja TT:nä? ite yrittäny muualta ettiä ni kaikkee 24-39hp välilltä ilmotetaan.. ja mitäs kaikkea pitäs tehä että sais sen väh. 35hp irti? pyttyä en kovin mielellään lähtis vaihtelemaan eli ton vakiopytyn tehoarvot ois hyvä tietää, ei tietopankistakaa löydy näist uudemmist mitoista mitää.
35 hevosvoimaa et ainakaan tule sillä vakio pytyllä saavuttamaan millään kaasarin ja putken vaihdolla. Jos tuonne asti pyrit niin se on lähettävä sylinteriä vaihtamaan/muokkaamaan ja kantta vaihtamaan putken ja kaasarin lisäksi. En edes ole varma miten noihin uudempiin saa kaasaria vaihdettua kun taitavat toimia aika sähköisesti?
30 hevosvoimaa voi olla käsittääkseni lähellä putken ja kaasarin vaihdolla.