Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
22.12.2013 23:38
Kertokaas nyt miten ootte saanu takapyörän laakerit pois? Pyörähän on siis sm HusQ -07vm.
23.12.2013 14:47
Onko kukaan yrittänyt tuosta vanhan mallisesta 7 porttisesta wr pytystä yrittänyt viilata 5 porttista? Tänään alko ketuttaa ku tuli ostettua tuo vanhanmallinen wr pytty, ois kiva saada lisää tehoa vielä
mutta pelottaa tuo pinnotteeseen kajoaminen
23.12.2013 17:21
Pinnoitus lohkeilee ilman timantti terää vai mikä lie... Eikä niissä käytännössä ole tehoeroa että putken lommotkin varmasti vaikuttavat enemmän.
23.12.2013 20:31
moro
Onko kellää tietoa mistä sais husse sm 2010 ilmanputsarin kotelon?
Kun purin pyörää ni huomasin että pakoputki sulattanu reijän siihen
23.12.2013 20:49
Mp osissa ainakin oli, kustantiko se vaa 27e.
itellä kanssa oli samallaine ku putki huonosti kiini, että katoha se mite se putki on ennenku poltat sen uudenkin boxin.
23.12.2013 20:56
selevä pitää katella
pitää kattoo että miten se menee ku iskee takas kiinni
25.12.2013 13:22
ville69 kirjoitti:Eikä niissä käytännössä ole tehoeroa että putken lommotkin varmasti vaikuttavat enemmän.
Tuntuis vaan että kun niistä aika paljon tavaraa lähtee.. noh kait tuo pitää paikkaansa
Oisko kellään vinkkejä millä lähtis vähä enemmä potkua, tällä hetkellä vireinä Dellorto vhsb 37mm, WR pytty(se vanhanmallinen 7 porttinen), Vanhanmallinen tyhjennetty vakioputki(vastaa wr-putkea(?), yläkiertoinen) ja takomäntä.
Mulla on tuolla tallissa Messicon paisari mut se ei tuntunu tuovan tehoa yhtään, siirti vaan piikkiä hieman alemmas tuohon hussen omaan putkeen verrattuna ja vähän parempi kaasunvaste. V-Forceja en hennoisi ostaa ihan ekana, mutta voisko se kuitenki vähä enemmä keittoo sallia koneelle ton ison kaasarin kanssa?
27.12.2013 1:28
Nytku tota VHM kantta oon ostamassa, niin senhän kanssa ei mitään pyttykoroa tarvitse?
Mikäs palotila ois paras ku mahd. paljon tehoa jos haluaa irti, oliskos esim tuolla 11.4?
27.12.2013 19:07
Moro!
tommosessa -08 tt hussessa tuli pikku vika eile, sytytys temppuilee että antaa välillä kipinää ja välillä ei ja valot ei toimi kun kone käy. Mistäköhän rupeis kattoon vikaa? Kiitos jo valmiiks vastauksista.
28.12.2013 15:42
Sain sähköt toimiin ja sytyskin pelaa nyt mutta ei lähde käymään. Tulppa on ihan musta ja kostea... omistajan käsikirjassa lukee, että liian rikas polttoaineseos tai viallinen sytytysjärjelmä vai onko peräti kansipahvi mennyt???
30.12.2013 17:56
eli minkä kokoisen männä tilaan husputtimee ku hoonasin pytyn.alkuperäne oli b eli tilaanko vaan b männän?
30.12.2013 22:45
PeeÄm kirjoitti:eli minkä kokoisen männä tilaan husputtimee ku hoonasin pytyn.alkuperäne oli b eli tilaanko vaan b männän?
Laita vaan B-mäntä.
31.12.2013 2:01
PeeÄm kirjoitti:eli minkä kokoisen männä tilaan husputtimee ku hoonasin pytyn.alkuperäne oli b eli tilaanko vaan b männän?
Ite mittauttasin pytyny ja ostasin männän sen mukaan ja välykseks 0.06
Itsellä toimi hyvin näin.
31.12.2013 13:43
Kiksu.K kirjoitti:moro
Onko kellää tietoa mistä sais husse sm 2010 ilmanputsarin kotelon?
Kun purin pyörää ni huomasin että pakoputki sulattanu reijän siihen
Tai sitten heität vaan Sikaflexiä tms. massaa reikään, niin pääset halvemmalla
31.12.2013 14:55
Onkos muilla pakoaukonsäätimen kanssa ongelmaa kun on kaasunasennontunnistin ohitettu vastuksella? Löytyy isompaa kaasaria yms, ja nyt on laippa lukittunut ylös. On putsattu kertaalleen systeemi, eikä ole auttanut. Ei ole kuulunut laipan tarkistusääntäkään kun laittaa virrat päälle, kyseessä 07 pyörä..