Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
9.7.2012 13:08
wtf!?!? sait kierrokset pintakaasulle
Mitähän vittua nää nyt selität... vie pyöräs huoltoon... Luulen että siinä eioo mitään vikaa..
Miten ne kierrokset yhtä äkkiä vaan "häviää"?? sanooko se BOOOOO?
9.7.2012 13:23
Siis pintakaasu kuulostaa hyvältä mutta kaasun pohjaan painaessa kierrokset eivät nouse vaan kaasu alkaa vain pätkimään ei booaamaan.
9.7.2012 15:30
Onkos sulla nyt siellä sit sellaset suuttimet mitkä PITÄIS olla täystehoselle oletan nyt että on tt vempaimelle sopivat? Vikahan voi olla myös sähköpuolella, kato vaikka että tulpanhattu on kunnolla paikoillaan, tulppa ok jne.
9.7.2012 17:12
Mitenkäs, täyskaasusta kun hellittää ihan sikatosi vähän, niin vetää paremmin kun urku auki. Mihinköhän suuntaa heittäs suutinta.
9.7.2012 19:06
pienemmäks? ainaki mulla mopo teki nuin ja kokeilin että jos ryyppyä laitto nii booas kokonaa, eli ei ollu liian pieni ainakaan
9.7.2012 20:29
Eli ongelma on freccia 125 c12 pyörässä
4/4 kaasulla pätkii ihan kunnolla ja ampuu putkeen, sekä ryypyn kanssa että ilman. On TT osat, mutta CTS:ästä en ole varma.. Sieltä tulee pakokaasua joka kierrosalueella. Edellinen omistaja sanoi lukinneensa sen yläasentoon, mutta tästä en ole aivan varma. On kokeiltu eri tulpilla, säätää bensanpintaa, neulaa ja pääsuutinta, mutta samaa tekee kokoajan
. Mietin että voisiko vika johtua CTS:ästä tai sytytyksestä?
Kiitos avusta etukäteen.
9.7.2012 22:59
Siis mistä tulee pakokaasua joka kierrosalueella? Tsekkaa se CTS läpi, uusi tiiviste ja kunnon putsaus että liikkuu. Pakokaasua pitää tulla vain putken päästä, mikään muu ei oo normaalia
9.7.2012 23:52
Mitä haittaa on jos kone sattuu käymään hieman liian kylmänä? Termostaatin meinasin ottaa kokonaan pois, toki lämmittäisin koneen paremmin ennen lähtöä.
10.7.2012 10:35
Turhaa tuommonen termostaatin pois otto, peitä syyläriä vähän pahvilla.
10.7.2012 13:37
Onko ihan normaalia että pakoaukon säädin kolisee ajaessa ja paikoillaa? Ei mitenkään vähäsen vaan kuuluu ihan selvästi kun ajaa, toimii kuiteskin. Ja onko normaalia että vuotaa kaikkee paskaa pakoputken alusta?
10.7.2012 17:18
Pasikiainen kirjoitti:Turhaa tuommonen termostaatin pois otto, peitä syyläriä vähän pahvilla.
Taitaa olla pikkusen eri vaikutus termarin poistolla ja syylärin peittämisellä
10.7.2012 18:27
No siis jos kone käy liian kylmänä niin syyläriä kun peittää veden lämpötila kasvaa.
10.7.2012 19:12
Alkuperäinen viesti muistettu/ymmärretty väärin.Jos ajossa kone käy liian viileänä (mikä tuskin on mahdollista) niinkuin mainittu, voi syyläriä peittää pahvilla.
Paikallaan koneen lämpiämisessä kestää kauemmin jos ei ole termostaattia.
Termostaatin poisotto vaan viilentää konetta entisestään.
Viimeksi muokannut Finland744 päivämäärä 10.7.2012 20:00, muokattu yhteensä 2 kertaa
10.7.2012 19:36
öÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Ymmärtääkseni L_rppan ongelma on se että ajon aikana ei pyörä käy tarpeeksi lämpöisenä. Laittaa pahvia syylärin eteen niin ei vesi jäähdy niin paljoa.
10.7.2012 20:36
Eihän tuo korjaa sitä ongelmaa, siirtää vaan jonnekin tulevaisuuteen. Kuitenkin jos pyörässä on kaikki kunnossa niin lämmöt kyllä nousee oikealle tasolle ihan ilman termariakin, hitaammin vain. Oisko säädöissä jotain häikkää (käykö kovin rikkaalla, ihan vaan ilmanputsari tukossa)?