9.4.2008 19:50
Scott Skyline kirjoitti:ei reagoi säätöön, kokeiltu on jo.
Kaasari on avattu ja suutin irroitettu ja putsailtu kaasaria ja suutinta, ei oo vieläkään reagoinu. mitä se jäänesto auttaa?
Trial kirjoitti:Ei välttämättä tarvitse vaihtaa tyhjäkäyntisuutinta.
9.4.2008 20:57
Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä..Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
9.4.2008 21:06
Jesse^ kirjoitti:Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä..Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
9.4.2008 21:11
Ai siis se on turha kapistus? No mäkin koitan tuota heti huomenna todennäköisestiSpedr kirjoitti:Jesse^ kirjoitti:Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä..Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
Mulla oli ihan samanlainen ongelma viime vuonna ja johtu YEIS:n eli sen DT:n vakio "boost bottlen" vuotavasta liitoksesta. Otin sen pois ja vedin teipit imukaulan ympäri ja heti toimi.
9.4.2008 21:46
Nitro Man kirjoitti:Nitro Man kirjoitti:nyt tarvitaan apua kaasarin neulan sokka onko se erikokoa kuin normaalit sokat kun tuli oltuu vähän rähmäkäpälä ja sokka tippus maahan ja loput arvaatekin...Kaasarin merkki dellorto ja tyyppi vhsb kattosin et sen kans sopii 8 eri mallii sama sokka mutta käykö perinteinen sokka vai onko noi jotain erikois sokkia...??? kiitos!
9.4.2008 21:50
Jesse^ kirjoitti:Ai siis se on turha kapistus? No mäkin koitan tuota heti huomenna todennäköisestiSpedr kirjoitti:Jesse^ kirjoitti:Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä..Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
Mulla oli ihan samanlainen ongelma viime vuonna ja johtu YEIS:n eli sen DT:n vakio "boost bottlen" vuotavasta liitoksesta. Otin sen pois ja vedin teipit imukaulan ympäri ja heti toimi.
9.4.2008 22:46
Jesse^ kirjoitti:Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä..
9.4.2008 23:00
10.4.2008 0:02
10.4.2008 0:40
Juurikin tuollainenminkä kokonen tyjäkäyntisuutin sulla on nyt ?
Tällanen ? http://www.cyclewareables.com/pages/mik ... mpilot.gif
10.4.2008 1:30
Scott Skyline kirjoitti:Juurikin tuollainenminkä kokonen tyjäkäyntisuutin sulla on nyt ?
Tällanen ? http://www.cyclewareables.com/pages/mik ... mpilot.gif
10.4.2008 15:26
10.4.2008 21:41
10.4.2008 22:48
10.4.2008 23:54