6.4.2007 23:42
ande90 kirjoitti:montas hevosta irtoo tommosista polinin pytysköistä? että onko tehokkaampi vaik nuihin kisapyttyihi verrattuna mitä wikissä lueteltiin?
7.4.2007 0:00
12.4.2007 12:27
12.4.2007 13:12
VIPPI kirjoitti:mikäs vittu kun mullakaan ei kulje kun sen 140 mutta kiihtyy paremmin.. eikös putkessa ole pelkkä hukkaputki ja sen mää tukin.. sit mulla on piper ja 135 suutin..
13.4.2007 17:28
Vika löyty.. se oli cts. onko siinä vikaa vai miks se ei enää aukase sitä siä 7000:ssa vai onko se vaan säädön tarpeessa?Rieppola kirjoitti:VIPPI kirjoitti:mikäs vittu kun mullakaan ei kulje kun sen 140 mutta kiihtyy paremmin.. eikös putkessa ole pelkkä hukkaputki ja sen mää tukin.. sit mulla on piper ja 135 suutin..
Tarkistappa:
Jos hukkaputken tukkimisessa on käynyt joku pieni virhe ja se vuotaa? Mutta yleensä tarkista heti ensin tulppa ja sen jälkeen sytytys! Muita "vikoja" voisi olla: Välitykset? Neulan asento? Männän tai sylinterin kunto? CTS:n toiminta/oikeassa asennossa? Bensan saanti? Oikean kokoinen neula?
Tuleeko paljon kierroksia kutosella?
13.4.2007 19:16
13.4.2007 19:18
VIPPI kirjoitti:Vika löyty.. se oli cts. onko siinä vikaa vai miks se ei enää aukase sitä siä 7000:ssa vai onko se vaan säädön tarpeessa?Rieppola kirjoitti:VIPPI kirjoitti:mikäs vittu kun mullakaan ei kulje kun sen 140 mutta kiihtyy paremmin.. eikös putkessa ole pelkkä hukkaputki ja sen mää tukin.. sit mulla on piper ja 135 suutin..
Tarkistappa:
Jos hukkaputken tukkimisessa on käynyt joku pieni virhe ja se vuotaa? Mutta yleensä tarkista heti ensin tulppa ja sen jälkeen sytytys! Muita "vikoja" voisi olla: Välitykset? Neulan asento? Männän tai sylinterin kunto? CTS:n toiminta/oikeassa asennossa? Bensan saanti? Oikean kokoinen neula?
Tuleeko paljon kierroksia kutosella?
14.4.2007 1:44
Tekee tarkistuksen.. siä voi kyllä olla karstaa kun välillä kuuluu vikinää.. mites kun sieltä CTS:n mustasta mötikästä tulee kaks "sokeri" palaa tai mitä nyt onkaan ja yks yksinäinen valkosininen johto roikkuu vieressä. minne se pitäis työntää?-Sane- kirjoitti:voi olla jumissa tai sen sulake kärähtäny?. tekeekö se sen tarkistuksen ku laitat virran päälle?
14.4.2007 11:58
VIPPI kirjoitti:Tekee tarkistuksen.. siä voi kyllä olla karstaa kun välillä kuuluu vikinää.. mites kun sieltä CTS:n mustasta mötikästä tulee kaks "sokeri" palaa tai mitä nyt onkaan ja yks yksinäinen valkosininen johto roikkuu vieressä. minne se pitäis työntää?-Sane- kirjoitti:voi olla jumissa tai sen sulake kärähtäny?. tekeekö se sen tarkistuksen ku laitat virran päälle?
17.4.2007 17:59
missäköhän se cdi boxin johto on.. voiko se olla vikana siihen että se ei aukase sitä sillon n.7 tonnissa?Jax_KiBez kirjoitti:VIPPI kirjoitti:Tekee tarkistuksen.. siä voi kyllä olla karstaa kun välillä kuuluu vikinää.. mites kun sieltä CTS:n mustasta mötikästä tulee kaks "sokeri" palaa tai mitä nyt onkaan ja yks yksinäinen valkosininen johto roikkuu vieressä. minne se pitäis työntää?-Sane- kirjoitti:voi olla jumissa tai sen sulake kärähtäny?. tekeekö se sen tarkistuksen ku laitat virran päälle?
Valkosininen menee muistaakseni CDI-boxiin
18.4.2007 20:22
22.4.2007 11:12
22.4.2007 11:29
Sylinterin aukoissa ei ole mitään eroa. Jos niissä on jotain eroa, se on kanavien muodoissa ja tilavuuksissa.Niko_^ kirjoitti:ja sit huomasin viel sellasen et mul on liian pieni pääsuutin, pitää vaihtaa isompaan, ja sit et mun sylinteri onki gil 1 60433 eikä gil 2 60433? onks mitään eroo?
22.4.2007 11:30
24.4.2007 17:59