Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
12.11.2013 16:49
Noniin nyt apua kaipaillaan!
Mites porukka on onnistunu vetäsemään vauhtipyörän irti hussesta?
Nimittäin mulla ei onnistu vaikka miten on tullu kokeiltua....
Nopeita vastauksia tänks!
12.11.2013 18:05
Meikä teki siihen ulosvetäjän. Siinä on 3 reikää jossa kierteet nii niiden avullakos siihe kehittelee lattaraudasta semmose .
12.11.2013 21:22
tai sitten jos omistat 3 leukasen normaalin ulosvetimen, kokeile sopiiko sinne väliin että saisit sillä irti tai sitten vaan ostat siihen oman ulosvetäjän:D
13.11.2013 20:52
Onko kellään hussessa Mikuni TM 32millistä kaasaria? voisko kertoo suuntaa antavia säätöjä!
14.11.2013 0:59
Kazzu- kirjoitti:Mites porukka on onnistunu vetäsemään vauhtipyörän irti hussesta?
Itse en Hussesta varmaksi muista, mutta epäilisin, että siihen samantyyppinen menee kuin Cagiva Mitoon. Mitoon siis ainakin menee tälläinen, ja muistaakseni Husseen käy sama.
Noista urista siis pultit kiinni vauhtipyörään, ja keskireiästä alkaa pulttia kiristää kampuran päätä vasten. Muutama vasaran kopautus vauhtipyörään voi auttaa irtoamista.
14.11.2013 17:37
Joo'o, kolmileukanen ulosvetäjä halkesi eikä lähteny tänään volvon ulosvetäjälläkään... pitää muuttaa taktiikkaa.... köhköh.. tiukassako?
15.11.2013 1:04
Mikäs voi olla hussessa kun ei kiihytyksessä kierrä kuin joku 8-9rpm, vireina 35mm keihin, vhm, rino ja vforce3 ja pa säädin lukittu ylös, ainaki pitäs olla
15.11.2013 11:42
Onko kenellekkään sattunut, että husse alkaa booailemaan ja sitten kipinä katoaa. Paitsi kun virrat kääntää avaimesta päälle antaa yhden pienen kipinän, polkiessa ei mitään. Toisella ECU lla ja puolalla testailtu, ei auttanut.
15.11.2013 20:30
mites porukka on saanu mahtumaan keihin pj 36 noihin orkkis imukauloihin?
ja -jimi sulla on menny impulssi käämi rikki.
15.11.2013 23:43
Kiitos tiedosta !
eiku vauhtipyörää irrottelemaan ja minkähän takia tuo ois sitten hajonnu ?
17.11.2013 22:09
Mikähän tuohon husseen tuli kun vaihdoin pääsuuttimen 165->170 niin käy laihemmalla mitä 165 suuttimella ja mooaa kun painaa kaasua, neulan sokka alimmassa lovessa ja seosruuvi ½kierrosta auki. Ryypyllä toimi vähän paremmin ja imuvuotoja ei ole.
18.11.2013 16:19
Paskaa suuttimessa ?
18.11.2013 18:23
Mikä on hussessa kun kastaa tulpan heti kun antaa kaasua. Lähti aluksi käyntiin normaalisti mutta booasi sammuksiin. Saa kipinää kyllä.
18.11.2013 22:08
-jimi kirjoitti:Paskaa suuttimessa ?
Kaasari putsattu kahteen kertaan.
26.11.2013 11:48
Mitenköhän näitä kaasarin säätöjä pitäis nyt muuttaa?
Kun kaasun kääntää paikoillaan nopeesti pohjaan, niin booaa. Sitten kans kun paikoillaan pitää ihan pintakaasulla, niin kuulostaa siltä ku bensa olis loppumassa. Noi ilmenee sillon kun olen jonkun verran jo ajanut, mutta ei kylmänä. 1- ja 2-vaihteilla ei myöskään kierrä kunnolla.
Kyseessä on 03-husse, eli kaasari on phbh 28. PS on 138, neulan sokka alimmassa lovessa. TK-suutinta en muista varmasti, mutta saatto olla 60. Seosruuvin pyörittely ei tunnu auttavan.