Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
19.10.2009 1:27
Kaasuttimen neulaventtiilissä on roska tai se on kulunut, puhdista kaasutin tai vaihda neulaventtiili. Tai sitten kaasuttimen kohon säädöt ovat väärin, mutta melko epätodennäköistä.
Nyt on TZR vm. 92 osia kaupan. Mm. Täydellinen juuri remontoitu moottori, 3-puolaiset vanteet uusilla renkailla (levyjarrut), siis koko pyörä, koska joutui ilkivallan kohteeksi, eli pleksi, nopeusmittari, penkki, takavalon lasi, oik. sivukate, peilit, virtalukko, etuloksu, sekä vasen alakate OVAT RIKKI, kaikki muu ehjää myytävää osaa. KYSY YV!
1.11.2009 18:32
Onko kellään tietoa tuoko Giannelin tehari paljonkin tehoa tzr:ään ? paljonhan mahtas olla huiput? entäs kiihtyvyys?
2.11.2009 20:24
Linkkiä Haynesin korjauskäsikirjaan doc muotoisena?
E:tai mistä voi ladata/+tulostaa?
3.11.2009 9:17
jerbona kirjoitti:Linkkiä Haynesin korjauskäsikirjaan doc muotoisena?
E:tai mistä voi ladata/+tulostaa?
Meikällä on kotikoneella. Nyt oon koulussa. Vois iltapäiväl koittaa muistaa laittaa...
3.11.2009 10:29
saatto hyvin ollaki.
3.1.2010 1:19
Purin 4cl mottorin ja sieltä löytyi tämän näköiset Läpät
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/46015 Onko läpät vakiot?
Oliko 91vuosimallin tzr;ssä 4cl moottori? Onko siinä mitään eroa 2rh mottoriin?
Sit purin 2rh mottorin ja sieltä löytyi tälläset läpät
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/46015 Onko läpät vakiot?
3.1.2010 13:59
Kuuluuko 92vuoden tzr:n kannessa lukea 4cl vai 2rh koska itellä lukee 2rh onkohan kansi vaihdettu??
3.1.2010 16:28
-mapo- kirjoitti:Kuuluuko 92vuoden tzr:n kannessa lukea 4cl vai 2rh koska itellä lukee 2rh onkohan kansi vaihdettu??
Muistelisin että tuo 2rh on suomessa myydyn tzr:rän malli ja 4cl ulkomaan malli, en ole varma. Ainakin minun 90vm tetsussa lukee kannessa 2rh.
3.1.2010 17:46
Mulla lukee 91 vuosimallin kone että 4cl ja rekisteri otteessa 4cl
90vuosimallin koneessa 2rh ja rekisteri otteessa 2rh.
Hyvin ainakin mul on pelannu 4cl koneessa 2rh:n kansi
6.1.2010 15:46
mulla taas tezari on vm-91, kannessa lukee 2rh. Mutta rekisteriotteessa taitaa lukea 4cl. Mutta eipä noita kannata liikaa kyylätä, sillä tossa mun RR-tezarissaki on runkonumeron alku 4HX, ja putkessa, änkässä yms osissa lukee 4HX, mutta sitten rungossa on kuitenkin valumuotista tullut merkintä 4FL, ja sylinterissä & kannessa lukee 4FU
9.1.2010 1:12
Onko toi ''alkuperänen'' kannentiiviste?Eli ei semmonen kiinan paska joka vuotaa..
-->
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... el=2387&PN
10.1.2010 12:07
taitaa olla alkuperäinen, ainakin sen kannentiivisteen pussissa lukee Genuine yamaha, ja itselle tuli samanlaisessa pussissa sama tiiviste, ja se on alkuperäinen jammun tiiviste. Joten on se
Ja Agualle, Noi ylemmässä kuvassa olevat läpät on alkuperäiset, noi toiset taitaa olla DT:stä
10.1.2010 21:47
Dt:s ja tetsaris on kyl mun mielestä samanlaiset läpät. Noi ylemmät on boyesenin teholäpät.
10.1.2010 22:00
Kyllä noi ylemmät taitaa olla tezarin läpät, sillä mitä nyt pikaisesti katselin niin kaikki tezareista myytävät läppärungot (miltei poikkeuksetta) ovat tuon ylemmän mallisia, ja itsellänikin sellaisia on kahdet.
Onhan niissä tezarin ja DT:n läpissä paljonkin eroja, (jos nyt aletaan oikeen pillkua nussimaan), sillä rajoitinläppien taivutus on erilainen tezarissa ja DT:ssä