Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

16.9.2009 17:31

Onpa muuten melko paljon pienempi tuo squishbandi tuossa kannessa vrt. mun kanteen, voi sekin osaltaan vaikuttaa siihen ettei mulla pidä kannentiiviste :D . No mutta tänään tuli hävyttömän hintainen orkkispahvi (Se vähän nakersi kun scatterilla on ne kiinteät postikulut, kun tuollaiselle olisi tullut postiennakkokirjeenä n.3e postikulut). kohta näkee että pitääkö orkkistiivisteellä.

Minkäs kokoisia suuttimia ootte muuten käyttäneet, ite ostin 320-350 pääsuuttimet ja nyt on kiinni 320 tuon lasketun kannen, 32mm mikunin ja "viilattujen" kanavien kanssa.

Ostin tuossa kaverilta hänen isänsä piikkiajoilta jääneen TT-putken, on aivan hävyttömän hienossa kunnossa, voisin kuvaa laittaa jos nyt ketään kiinnostaa :lol:


E: tulipa sekava teksti kun piti jotain kirjoittaa :)



E2 klo 19:04: sainpahan tezarin käymään, ja KANSI EI VUODA jippii! tai käyntiin se lähti jo kuudenmaissa, mutta tulipahan fiilisteltyä :lol:

16.9.2009 21:23

Nonniin mikäs tuota itsaria nyt vaivaa, kun otin sen ilmanputsarin kanavoinnin(ei siis ollutkaan otettu pois vaikka taisin väittää niin..)no sitten oli suuttimet pääsuutin liian pieni(180)No nyt kun laitoin 200 suuttimen niin ajossa on ihan huyvä, mutta mikä on vialla kun vähän pidemmän tauon jälkeen, kun ei ole pyörä ollut käynnissä, niin ei lähde polkimella, vaan pitää työntää aika pitkään ja kun alkaa sytyttämään niin ei ota täysiä kiekkoja vaan tulee niin maan perusteellisesti valkoista savua pakoputkesta, eikä ota siis silloin täysiä kiekkoja.Kun lähtee liikkeelle ja ajaa n.10m/vemppaa kaasua simona niin johan toimii taas.Joten miksi ei lähde käyntiin/tulee savua?Vähän noloa nimittäin pökkiä tuota käyntiin, ja kun saa käyntiin ni porukka luulee et burnaan ku tulee niin helvetisti sitä savua.. :lol:
Sori oli vähän sekavaa.

17.9.2009 10:28

jerbona kirjoitti:Nonniin mikäs tuota itsaria nyt vaivaa, kun otin sen ilmanputsarin kanavoinnin(ei siis ollutkaan otettu pois vaikka taisin väittää niin..)no sitten oli suuttimet pääsuutin liian pieni(180)No nyt kun laitoin 200 suuttimen niin ajossa on ihan huyvä, mutta mikä on vialla kun vähän pidemmän tauon jälkeen, kun ei ole pyörä ollut käynnissä, niin ei lähde polkimella, vaan pitää työntää aika pitkään ja kun alkaa sytyttämään niin ei ota täysiä kiekkoja vaan tulee niin maan perusteellisesti valkoista savua pakoputkesta, eikä ota siis silloin täysiä kiekkoja.Kun lähtee liikkeelle ja ajaa n.10m/vemppaa kaasua simona niin johan toimii taas.Joten miksi ei lähde käyntiin/tulee savua?Vähän noloa nimittäin pökkiä tuota käyntiin, ja kun saa käyntiin ni porukka luulee et burnaan ku tulee niin helvetisti sitä savua.. :lol:
Sori oli vähän sekavaa.

Ettei vaan menis kannentiivisteen välistä vettä pyttyyn. Siitä tulee ainaki valkosta savua ja selittäis ton huonon käyntiinlähtemisen. Onko kaikki nesteet tallella?

24.9.2009 23:12

Moi, tuotanoi tiedättekös että mite paljo tuo lisää vauhtii jos laskee tessuun kannen? Nyt menee 140 vakioväleillä ja ypvs toimii :)

(: Kiitos.

26.9.2009 1:06

Tietääkseni se lisää vääntöä, ei nopeutta... 8)

26.9.2009 8:50

mutta jos ei jaksa mennä kovempaa juuri väännön takia, niin silloinhan myös huippunopeus kasvaa kun laskee kantta :D

27.9.2009 14:53

Jekku. :lol:

27.9.2009 14:56

aika ovelaa :D

27.9.2009 20:06

No pitää kokeilla joskus, jos saisi laskettua että miten vaikuttaa ;)

30.9.2009 5:45

Mikä mahtaa tetsarissa olla ku ei taho oikee vastata kaasuun..?

14.10.2009 21:11

Varmaan huollon puute.

15.10.2009 10:21

Ihan tälleen mielenkiinnosta kyselen, mitä eroa on 4CL- ja 2RH-Tetsareilla? :D Meille kun tuli uusi Tetsu, 4CL (1992), kyllä se ihan samalta näyttää kuin 2RH (1990) , tekniikaltaankin.

15.10.2009 11:05

eikös tuo 4cl ole se brittiversio? saattaa olla ehkä hiukan erilainen sylinteri kuin tuossa 2rh:ssa

17.10.2009 22:22

Mahttakohan -92 vuoden tetsarissa olla putken uumenissa jotain kureja?

17.10.2009 23:56

mulla olis tämmönen kysymys: kun kaasarista lähtee (ainakin mun tzr:rässä) semmonen ylimääräinen(?) letku ja kun on ajanut vähän aikaa ja jättää tyhjäkäynnille niin sieltä letkusta alkaa lorista bensaa. onks se jotakin vakavaa?