Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

21.3.2010 21:50

Desmosedici kirjoitti:
perri kirjoitti:
hokkky kirjoitti:
perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..


tietopankissa sanotaan vaan, että holkki ja pääsuutin kaikissa -06 ja uudemmissa.

mistä tällästä tt-settiä sais ja mitä teharia suosittelisit, entä suuttimet?


http://www.motot.net/talli/osat/id6740/ mm tossa on täystehosetti


ite katoin ton kans, mut et tiedä mitään kauppaa mistä sais?

21.3.2010 21:59

Desmosedici kirjoitti:
perri kirjoitti:
hokkky kirjoitti:
perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..


tietopankissa sanotaan vaan, että holkki ja pääsuutin kaikissa -06 ja uudemmissa.

mistä tällästä tt-settiä sais ja mitä teharia suosittelisit, entä suuttimet?


http://www.motot.net/talli/osat/id6740/ mm tossa on täystehosetti


ei ole enää tuota myynnissä kun ostin kyseisen setin jo kuukausi sitten :)

22.3.2010 17:17

ei ketään sattuisi tietämään mistä saisi tota kaasarin tt settiä(uutena/käytettynä). olen etsint eikä millään tahdo löytyä.

27.3.2010 15:28

perri kirjoitti:ei ketään sattuisi tietämään mistä saisi tota kaasarin tt settiä(uutena/käytettynä). olen etsint eikä millään tahdo löytyä.

Maahantuojalta ainakin saa. http://www.mp-racing.fi

29.3.2010 20:36

http://www.geiwiz.de/product_info.php?c ... id=7979553
onko tuollaanen hintansa veroonen?

29.3.2010 22:23

Kete kirjoitti:http://www.geiwiz.de/product_info.php?cPath=3&products_id=7979553
onko tuollaanen hintansa veroonen?

Ittellä ainakin toiminut ihan hyvin tosin kannattaa ehkä tilata tuolta: http://www.pjme.co.uk Ja kuulemma orkkismäntä ei mistään ihan laadukkaimmasta päästä ole, joten kannattaa valita tuolta jokin muu mäntä alkuperäisen tilalle.

29.3.2010 23:10

Impe kirjoitti:
Kete kirjoitti:http://www.geiwiz.de/product_info.php?cPath=3&products_id=7979553
onko tuollaanen hintansa veroonen?

Ittellä ainakin toiminut ihan hyvin tosin kannattaa ehkä tilata tuolta: http://www.pjme.co.uk Ja kuulemma orkkismäntä ei mistään ihan laadukkaimmasta päästä ole, joten kannattaa valita tuolta jokin muu mäntä alkuperäisen tilalle.


Ja kukahan puhuu että ei ole laadukas alkuperänen mäntä? Se on paras mäntä minkä siihen pyörääs löydät. Asso werkellä ajaa täystehosena 20tkm huoletta. Riippuen ajotyylistä ja huollosta.

+edit, löyty kuva muute 10tkm ajetusta orkkismännästä
http://www.motot.net/galleria/k116626

30.3.2010 22:06

Desmosedici kirjoitti:
Impe kirjoitti:
Kete kirjoitti:http://www.geiwiz.de/product_info.php?cPath=3&products_id=7979553
onko tuollaanen hintansa veroonen?

Ittellä ainakin toiminut ihan hyvin tosin kannattaa ehkä tilata tuolta: http://www.pjme.co.uk Ja kuulemma orkkismäntä ei mistään ihan laadukkaimmasta päästä ole, joten kannattaa valita tuolta jokin muu mäntä alkuperäisen tilalle.


Ja kukahan puhuu että ei ole laadukas alkuperänen mäntä? Se on paras mäntä minkä siihen pyörääs löydät. Asso werkellä ajaa täystehosena 20tkm huoletta. Riippuen ajotyylistä ja huollosta.

+edit, löyty kuva muute 10tkm ajetusta orkkismännästä
http://www.motot.net/galleria/k116626

Ymmärsit nyt kyllä väärin. Tarkoitin tuota mitakan mukana tulevaa mäntää, kun tuosta mitakan sylinterisartjasta kysyttiin. Sori jos tuli sanottua jotenkin epäselvästi.

31.3.2010 18:35

Impe kirjoitti:
Desmosedici kirjoitti:
Impe kirjoitti:
Kete kirjoitti:http://www.geiwiz.de/product_info.php?cPath=3&products_id=7979553
onko tuollaanen hintansa veroonen?

Ittellä ainakin toiminut ihan hyvin tosin kannattaa ehkä tilata tuolta: http://www.pjme.co.uk Ja kuulemma orkkismäntä ei mistään ihan laadukkaimmasta päästä ole, joten kannattaa valita tuolta jokin muu mäntä alkuperäisen tilalle.


Ja kukahan puhuu että ei ole laadukas alkuperänen mäntä? Se on paras mäntä minkä siihen pyörääs löydät. Asso werkellä ajaa täystehosena 20tkm huoletta. Riippuen ajotyylistä ja huollosta.

+edit, löyty kuva muute 10tkm ajetusta orkkismännästä
http://www.motot.net/galleria/k116626

Ymmärsit nyt kyllä väärin. Tarkoitin tuota mitakan mukana tulevaa mäntää, kun tuosta mitakan sylinterisartjasta kysyttiin. Sori jos tuli sanottua jotenkin epäselvästi.


aivan sori my bad ;)

12.4.2010 13:52

Missäs mahtaa olla vika ku mito ei mee sigmaa kun vain 138km/h ja kierroksetkin jää siihen 9,5trpm.??
Vireinä 35tm ja vapari änkkä. Välit on 14-41 ja tulppanakin uusi iriumtulppa..

12.4.2010 17:58

hei !

johtuisikohan Evo2 pakarista ja Tm35 AirBox osien puutteesta, tarvike mikunista ja 28 syttyajoituksesta. onko noista jokin oikein ?

olikohan Mitosi pakosäädin mallia joka aukeaa vasta 9000rpm kohdilla vai kuinka ? suuri lukema voi pahentaa vikaa entisestään. sehän on kuitenkin se Ducati Energia stradale systeemi jota ei voi edes säädellä...sytty/cts

paitsi jos ostaa Sp525R punaisen CPU'n, jota tuskin edes Mp-racing tunnistaa olevan olemassa.

t.m

12.4.2010 21:31

ojatalo kirjoitti:hei !

johtuisikohan Evo2 pakarista ja Tm35 AirBox osien puutteesta, tarvike mikunista ja 28 syttyajoituksesta. onko noista jokin oikein ?

olikohan Mitosi pakosäädin mallia joka aukeaa vasta 9000rpm kohdilla vai kuinka ? suuri lukema voi pahentaa vikaa entisestään. sehän on kuitenkin se Ducati Energia stradale systeemi jota ei voi edes säädellä...sytty/cts

paitsi jos ostaa Sp525R punaisen CPU'n, jota tuskin edes Mp-racing tunnistaa olevan olemassa.

t.m


Evo 2 pakari ja vakio kaasarin sytytyksen säädöt osuivat oikeaan.. Pakoaukon säädin aukeaa siinä 7trpm. Ennen talviunia se meni sentään sen 150km/h. Tuskin syksyn ja talven aikana laittamani osat ainakaan kuuluisi latistaa menohaluja.. :)

26.4.2010 21:23

Kumpi putki toimisi paremmin 35mikunin kanssa SP vai Corsa?

26.4.2010 22:06

Enpä tiedä, mutta jos sulla pelkkä 35tm on niin laita suosiolla std. Toimii meinaan parhaiten noin kevyellä kokoonpanolla.

26.4.2010 22:12

Pystytkö laittamaan linkkiä mistä saisi halvalla?