Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

27.11.2009 19:45

Aaltonen_ kirjoitti:Riittääköhän se pelkkä giljotiinin alas lukitseminen rajoittamaan tehot siihen <11kw

Laita katkaisija siihen johtoon joka tulee CDIiltä CTS tietokoneelle, mutta älä maadoita sitä signaalia tai maadoitat samalla sytytyspulssin. CTS tekee silloin tarkistuskierroksen laitettaessa virrat päälle, mutta ei aukea ajossa. Tehoja on silti ilman CTS:ää hieman yli 11kw.

Jos laitat lisäksi isommista pyöristä kaasukahvan kokonaan kääntämistä estävän viritelmän saat tehot pudotettua alle 11kw.

28.11.2009 0:18

Andhu kirjoitti:Joltain mikunin kaasarilta vaikuttais?
Suottaapi olla joku mikunin kopio... :roll:

28.2.2010 18:31

Onkos toissa Freccioissa, eli vanhemmis cagivois saman verran tehoo ku mito EVO1:sissä ? 7 vaihe, 35 kassu ja sillee ? Niinkun http://www.nettimoto.com/cagiva/freccia/889756 täs.. Aattelin jos kesäks vähä fighteri projua :P

1.3.2010 23:28

Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...

2.3.2010 2:25

jakari92 kirjoitti:Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...


Mito 1 ja 2 malleissa on vakiona 60433, joka on lussumpi, kuin evo2:ssa ja sp525:ssa vakiona oleva A0401.

2.3.2010 22:18

TDN kirjoitti:
jakari92 kirjoitti:Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...


Mito 1 ja 2 malleissa on vakiona 60433, joka on lussumpi, kuin evo2:ssa ja sp525:ssa vakiona oleva A0401.
Tottahan tuo, siks piti itekken jatkaa piristystä entisenkin omistajan toimista huolimatta. Mulla on tällä hetkellä Gilardoni#1 66650E, 34 dellortto (isompi ehkä tulee), technigas putki (halvalla sai), 200H kansi ja nyt tulee uusi takomäntä saksasta... Putkella en vielä kerinnyt pyörää testata kun tuli lumet ja männän vaihto aika, katsotaan keväällä miten liikkuu...

3.3.2010 0:30

Onko tietoa/kokemuksia tuosta proxin takomännästä mimmoinen sen laatu on? Sais semmosia Suomesta ja maksaa enemmän kuin wössner saksassa...

4.3.2010 23:34

Mulla oli prox vanhassa pyörässä, ihan hyvä mäntä. Johtunee siitä männän kesto kun sen lämmitteli huolella? :D Mutta tämän männän tarina loppui siihen, kun uusi omistaja vaihtoi pipercrossin vakio suodattimen sijaan ilman minkäänlaista säätöä :| .

5.3.2010 2:13

Noi proxit on vähä arpapeliä, joillain leipoo 500km jälkeen, toiset ajelee 20tkm ilman mitään ongelmia.

5.3.2010 2:43

Rossoneri kirjoitti:Noi proxit on vähä arpapeliä, joillain leipoo 500km jälkeen, toiset ajelee 20tkm ilman mitään ongelmia.


Ja tämäkin on hyvin usein kiinni ihan tasan tarkkaan siitä miten sitä käyttää. Kaikki männät kestää normaalikäyttöä kunhan niitä ei turhaan rääkätä revittelemällä kylmällä koneella, moottorijarrulla, paikallaan huudattamisella... Kyllähän kaiken halutessaan saa rikottua.

7.3.2010 17:00

Joo kyllä tässä geiwiz:iltä tilaus lähtee, säästän 60€ suunnilleen ja tulee wössnerin mäntä...

sp525 Kurit

21.3.2010 20:16

ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?

21.3.2010 21:01

perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..

21.3.2010 21:37

hokkky kirjoitti:
perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..


tietopankissa sanotaan vaan, että holkki ja pääsuutin kaikissa -06 ja uudemmissa.

mistä tällästä tt-settiä sais ja mitä teharia suosittelisit, entä suuttimet?

21.3.2010 21:48

perri kirjoitti:
hokkky kirjoitti:
perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta :D

eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?


kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..


tietopankissa sanotaan vaan, että holkki ja pääsuutin kaikissa -06 ja uudemmissa.

mistä tällästä tt-settiä sais ja mitä teharia suosittelisit, entä suuttimet?


http://www.motot.net/talli/osat/id6740/ mm tossa on täystehosetti