27.11.2009 19:45
Aaltonen_ kirjoitti:Riittääköhän se pelkkä giljotiinin alas lukitseminen rajoittamaan tehot siihen <11kw
28.11.2009 0:18
Suottaapi olla joku mikunin kopio...Andhu kirjoitti:Joltain mikunin kaasarilta vaikuttais?
28.2.2010 18:31
1.3.2010 23:28
2.3.2010 2:25
jakari92 kirjoitti:Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...
2.3.2010 22:18
Tottahan tuo, siks piti itekken jatkaa piristystä entisenkin omistajan toimista huolimatta. Mulla on tällä hetkellä Gilardoni#1 66650E, 34 dellortto (isompi ehkä tulee), technigas putki (halvalla sai), 200H kansi ja nyt tulee uusi takomäntä saksasta... Putkella en vielä kerinnyt pyörää testata kun tuli lumet ja männän vaihto aika, katsotaan keväällä miten liikkuu...TDN kirjoitti:jakari92 kirjoitti:Kyllähän tuo mark 1 -91 mito viepi pienillä lisä osilla uudemmat kyykyt. Itellä just kone remppa + viritys ja pien fighter projekti käynnissä...
Mito 1 ja 2 malleissa on vakiona 60433, joka on lussumpi, kuin evo2:ssa ja sp525:ssa vakiona oleva A0401.
3.3.2010 0:30
4.3.2010 23:34
5.3.2010 2:13
5.3.2010 2:43
Rossoneri kirjoitti:Noi proxit on vähä arpapeliä, joillain leipoo 500km jälkeen, toiset ajelee 20tkm ilman mitään ongelmia.
7.3.2010 17:00
21.3.2010 20:16
21.3.2010 21:01
perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta
eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?
21.3.2010 21:37
hokkky kirjoitti:perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta
eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?
kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..
21.3.2010 21:48
perri kirjoitti:hokkky kirjoitti:perri kirjoitti:ostin tossa äskettäin -10 mallisen sp525. miten on noissa sp525, että miten niistä saa TT(täystehosen) onko se suuttimet ja holkki putkesta, ymmärsin että vanhoissa oli hukkis ja ilmanotonkuristus, mutta sp525 hukkis vaihdettu holkkiin ja vakiona täystehoimuputket? onko tämä tieto totta
eli vielä lyhyesti: missä sp525 on kuristukset?
kaasariin tt-setti johon kuuluu neula,seosputki ja tk- + pääsuutin..putkessa ei holkkia vaan 2 katalysaattoria putkessa eli hitsihommiksi menee jos et teharia laita..tt-imuputket on vakiona..
tietopankissa sanotaan vaan, että holkki ja pääsuutin kaikissa -06 ja uudemmissa.
mistä tällästä tt-settiä sais ja mitä teharia suosittelisit, entä suuttimet?