16.10.2013 15:11
16.10.2013 18:18
Zande kirjoitti:Jos menet vaikka Etrasta hakemaan laakerit vanhojen mallien, tai mittojen perusteella, ja sanot mihin käyttöön laakerit tulee, saat laadukkaat laakerit, joiden sanoisin kestävän paremmin kuin alkuperäisten, ja vielä alkuperäisiä halvemmalla.
Nuo tarvikelaakerit/yleismallin laakerit on valitettavan usein esim. kiina-"koyoja", eli jonkun laatuvalmistajan (usein koyon) leimat lyöty valmiiksi väljiin kiina-laakereihin.
Itse siis suosittelen hakemaan laakerikaupasta laatulaakerit, niin ei ainakaan kovin äkkiä pitäisi joutua laakereita uudestaan vaihtamaan.. Toki tämäkin riippuu asennuksen onnistumisesta..
16.10.2013 20:41
16.10.2013 20:46
Kazzu- kirjoitti:Pojat pojat, kertokaapa tietämättömälle nyt että mikä on viturallaan....
Mulla ei oo hussessa muuta ku HGS:n tehari.... kaasarihan on se PHBH dellorto.
Pääsuutin on 130
Tyhjäkäynti on 65
Joku paksu mutikka on sitte numeroa 300
Pyörä röpöttää alhaisilla kierroksilla paljon, mutta kun nappaa piikille niin toimii moitteettomasti.
Jokatapauksessa, miksi tulppa on kuitenkin vitivalkoinen?
16.10.2013 20:56
Percell kirjoitti:Kazzu- kirjoitti:Pojat pojat, kertokaapa tietämättömälle nyt että mikä on viturallaan....
Mulla ei oo hussessa muuta ku HGS:n tehari.... kaasarihan on se PHBH dellorto.
Pääsuutin on 130
Tyhjäkäynti on 65
Joku paksu mutikka on sitte numeroa 300
Pyörä röpöttää alhaisilla kierroksilla paljon, mutta kun nappaa piikille niin toimii moitteettomasti.
Jokatapauksessa, miksi tulppa on kuitenkin vitivalkoinen?
Kaasaritukos?
16.10.2013 21:27
Kazzu- kirjoitti:Pojat pojat, kertokaapa tietämättömälle nyt että mikä on viturallaan....
Mulla ei oo hussessa muuta ku HGS:n tehari.... kaasarihan on se PHBH dellorto.
Pääsuutin on 130
Tyhjäkäynti on 65
Joku paksu mutikka on sitte numeroa 300
Pyörä röpöttää alhaisilla kierroksilla paljon, mutta kun nappaa piikille niin toimii moitteettomasti.
Jokatapauksessa, miksi tulppa on kuitenkin vitivalkoinen?
17.10.2013 20:30
Aki24 kirjoitti:Kazzu- kirjoitti:Pojat pojat, kertokaapa tietämättömälle nyt että mikä on viturallaan....
Mulla ei oo hussessa muuta ku HGS:n tehari.... kaasarihan on se PHBH dellorto.
Pääsuutin on 130
Tyhjäkäynti on 65
Joku paksu mutikka on sitte numeroa 300
Pyörä röpöttää alhaisilla kierroksilla paljon, mutta kun nappaa piikille niin toimii moitteettomasti.
Jokatapauksessa, miksi tulppa on kuitenkin vitivalkoinen?
Kato missä asennossa neula on, jos on alimassa niin kokeile nostaa ylöspäin. Kokeile myös isommalla pääsuuttimella, mulla on tällä hetkellä 140, tosin säädöt on pyöräkohtanen asia...
18.10.2013 17:44
18.10.2013 18:57
19.10.2013 14:18
21.10.2013 20:30
21.10.2013 22:53
22.10.2013 0:46
Juuuso22 kirjoitti:Mullaki menee samantien tukkoon ja alaalla vitun tukkonen, pari pv sitten toimi normaalisti. Voisko ilmanputsari vaikuttaa asiaan? Tai sitten neulan sokka on irronnu, tai sohjopaskaa taas luistin jousen välissä (entiedämitensesinnepääsee)
22.10.2013 11:39
sankkuq kirjoitti:Viittiskö joku helpata vähä noitten mäntien kanssa kun pitäs saada joku hyvä laatunen ja sopiva, Eli sylinterin sisämitta 49.95mm jos joku viittis linkata jonkun hyvän ?
22.10.2013 19:50