Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
21.11.2009 19:37
hokkky kirjoitti:jaasu kirjoitti:Minkä kokonen cagivan kaasari on vakiona? kaverilla on mito ja väittää sen olevan 34 mutta minusta ei siltä näytä..
mito evo1 35mm mikuni,mito evo2 28mm dellorto.
minäkun en näistä mitoista tiiä/älyä eikä nii kiinnosta,nii millä vuosimallilla on evo1 ja milä evo2? vai onko niil merkitysä?
21.11.2009 19:52
jaasu kirjoitti:hokkky kirjoitti:jaasu kirjoitti:Minkä kokonen cagivan kaasari on vakiona? kaverilla on mito ja väittää sen olevan 34 mutta minusta ei siltä näytä..
mito evo1 35mm mikuni,mito evo2 28mm dellorto.
minäkun en näistä mitoista tiiä/älyä eikä nii kiinnosta,nii millä vuosimallilla on evo1 ja milä evo2? vai onko niil merkitysä?
evo1 94-99,evo2 00->.eikös nämä uudetkin sp525 lasketa evo2:siks?
Viimeksi muokannut hokkky päivämäärä 21.11.2009 20:22, muokattu yhteensä 1 kerran
21.11.2009 20:18
Evo1 on 94-98, evo2 99-07. Vuonna -99 tehtiin kyllä muutamia malleja evo1 tekniikalla, mutta evo2 ulkonäöllä.
24.11.2009 18:28
Kysytäänpäs täälläkin; Mitä tarvii laittaa 09 mitoon täystehoisuuteen? Ja paljonkohan maksaa?
E: Kiitos sulle!!(:
Viimeksi muokannut mankikasse päivämäärä 24.11.2009 19:42, muokattu yhteensä 1 kerran
24.11.2009 18:46
mankikasse kirjoitti:Kysytäänpäs täälläkin; Mitä tarvii laittaa 09 mitoon täystehoisuuteen? Ja paljonkohan maksaa?
maahantuojalta kaasariin tt-setti n.60e siinä neula,seosputki ja suuttimet..putkessa 2katalysaattoria eli hitsaus tai tt-putki.eli 60e + 200-500e jos teharin haluaa..
e:vastaankin sulle jo toista kertaa tästä
25.11.2009 16:03
Tuossa on nyt yhtä mitoa katseltu alustavasti, ja isäni ei halua että jään kiinni TT-kamppeella (sakot ym. menot), joten, onko kellään kokemusta kierrosten/konkkarajoittimen asennuksesta mitoon. Eli vaikkapa rajoittaisi kiekat 7k-8k rpm, ja saisi napista päälle/pois. Olisi halpa ja kätevä tapa, jos sattuisi joskus poliisi paikalle tulemaan ja tutkimaan sitä.
Mitä kaikkea osia tähän operaatioon tarvittaisiin?
25.11.2009 17:29
Squbbe kirjoitti:Tuossa on nyt yhtä mitoa katseltu alustavasti, ja isäni ei halua että jään kiinni TT-kamppeella (sakot ym. menot), joten, onko kellään kokemusta kierrosten/konkkarajoittimen asennuksesta mitoon. Eli vaikkapa rajoittaisi kiekat 7k-8k rpm, ja saisi napista päälle/pois. Olisi halpa ja kätevä tapa, jos sattuisi joskus poliisi paikalle tulemaan ja tutkimaan sitä.
Mitä kaikkea osia tähän operaatioon tarvittaisiin?
Kuri vaan pois putkesta. Ei ne ala tutkimaan sitä sen enempää ellet keuli sillä 24/7 ja aja 4 markkaa lasissa kylän läpi
25.11.2009 18:32
Joo, ongelmana on tosiaan vaan se että isä ei millään usko että kun ajelee sievästi niin ei ne mitään ala tutkimaan... väittää vaan että kortti siirtyy ja sakot ja kilvet pois jne. Sattuu olemaan nyt isä sitä mallia.
Eli onko jollakin jotain neuvoja tuohon rajoituksen tekemiseen?
25.11.2009 23:39
Teippaat sinne tankin alle vaan vanhan puhelimes, ja sanot faijjalles et nyt rajottaa.
26.11.2009 17:39
Squbbe kirjoitti:Eli onko jollakin jotain neuvoja tuohon rajoituksen tekemiseen?
On. a) Osta nelari b) Sovella Bawin ohjetta c) Haistata isukilles paskat ja aja täystuholla
Vakavasti puhuen, ei taida kenelläkään olla. En minä ainakaan oo ikinä kuullut että kukaan olis mitoon tai muuhunkaan piikkiin rajoitinta laittanut.
26.11.2009 18:48
Saisko sillai et laittais vaa cts eteen kytkimen siten, että katkaisijaa painattaessa jättäisi giljotiinin ala kohtaan "rajoittamaan"? siis katkaisisi virran vaikkapa servolta?
26.11.2009 21:15
Miksipäs ei, sähkökaaviosta vaan etsimään servon virtapiuhaa ja siihen katkasija. Tyhjäkäynnillä kun katkasee virrat niin jääpi giljotiini alas kun kierrokset nousee.
26.11.2009 21:32
Riittääköhän se pelkkä giljotiinin alas lukitseminen rajoittamaan tehot siihen <11kw
27.11.2009 13:30
Ite en kyl lähtis rajottamaan mitoa millään tavalla,itellä jolly ja 34mm kassu ja hyvin pelittää,mut sanokaapa että minkä valmistajan mahtaa olla tämä mun kaasari?
Jotenki vaikuttas kiinan kopiolta kun ei lue valmistajaa ym. 5mm kierteen suuttimet tuohon ainaski menee.
27.11.2009 16:49
Joltain mikunin kaasarilta vaikuttais?