Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

11.8.2009 22:17

Elikkä itellä hajosi pytty tetzarista ja nyt ois kaverilta tiedossa halvala yamahah dt:n moottori. Passaaako yamaha dt;n pytty (Muistaakseni 87-88 sylinterin numero 34x01) tetzariin? Onko tehoissa suurta eroa vakio pyttyyn nähen? Passaako ypvs:sät ristiin? Haluasin kuulla mielellään tarkan vastauksean asiasta tietävältä henkilöltä ;) Ainiin ja tetzarin pytty on 2rh

Säädöt

14.8.2009 0:13

Voisko joku sanoo noista kaasarin säädöistä. Isompi ristipääruuvi tyhjäkäynti??ja mikä se toinen säätöruuvi on.? Kuinka paljon niitä pitää pyörittää auki??
-90TZR ypvs ja kurit pois muuten vakio

14.8.2009 0:22

Tarviisin pyttyä ja mäntää yamaha tzr 125 vm 89. Mistä mahtas löytyä ja minkä hintasia? Voisko joku pistää vaikka linkin?

14.8.2009 6:35

Itse kyselin niin ainakin spinnin-wheel AB:lla on DT:n pyttyjä, jotka maksaa 1100kr eli noin 105e. Ovat siis käytettyjä ja saattaa joutua poraamaan/hoonaamaan ja ostamaan ehkä männän. Mutta sitten tarvitsee myös dt:n ypvs akselin tosin :s

14.8.2009 7:19

Ei taida uusia löytyä mistään?

14.8.2009 14:02

Gothalon kirjoitti:Ei taida uusia löytyä mistään?

Luulis et löytäs yamaha centeristä mut varmaan maksas varmaan enemmän kun koko pyörä... :|

14.8.2009 14:31

Eli DT:n pytty käy suoraan tzr 125:seen vai? Onko väliä minkä vuosmallin dt:n pytty? Voisko joku pistää linkin.

16.8.2009 13:21

Teharia olis myynnissä!(katso mun ilmoitukset.)
Niin ja lisäilinpä kuviakin galleriaani ;)

16.8.2009 14:49

Gothalon kirjoitti:Eli DT:n pytty käy suoraan tzr 125:seen vai? Onko väliä minkä vuosmallin dt:n pytty? Voisko joku pistää linkin.


senverran uus että on r, re, tai x malli. derbi gpr:stä käy myös.

19.8.2009 16:38

Kummin päin ne ypvss:sän vaijerit menevät, kun mulla oli laitettune sileen että 1-2 ja 2-1. VAi pitäskö niitten menna että 1-1 ja 2-2 vai? Antteksi sekava kysymykseni

19.8.2009 16:55

Agua kirjoitti:Kummin päin ne ypvss:sän vaijerit menevät, kun mulla oli laitettune sileen että 1-2 ja 2-1. VAi pitäskö niitten menna että 1-1 ja 2-2 vai? Antteksi sekava kysymykseni



suoraan, ei ristiin. 1-2 ja 2-1 niinpäin että kun säädin tekee tarkistuskierroksen niin säädin laskeutuu männän puolelta.

20.8.2009 17:18

Millä suuttimella kannattais lähtiä liikenteeseen?
34mm mikunin kaasari pipercross ja kurit poistettu.

20.8.2009 20:47

juissi_88 kirjoitti:Millä suuttimella kannattais lähtiä liikenteeseen?
34mm mikunin kaasari pipercross ja kurit poistettu.


320 kieppeiltä. http://www.motot.net/galleria/showphoto ... &nocache=1 kurkkaappa pakoaukosta ja pyörittele magneettoa ja kerro käykö alakuolossa mäntä piilossa asti.

20.8.2009 21:01

Kuinka paljon ootte saanu omat tetsarinne kulkee?? Tarkoitus saattais olla ostaa tommone, jos vaan löytyy joku sopiva.

20.8.2009 22:04

Johani kirjoitti:
juissi_88 kirjoitti:Millä suuttimella kannattais lähtiä liikenteeseen?
34mm mikunin kaasari pipercross ja kurit poistettu.


320 kieppeiltä. http://www.motot.net/galleria/showphoto ... &nocache=1 kurkkaappa pakoaukosta ja pyörittele magneettoa ja kerro käykö alakuolossa mäntä piilossa asti.

kyllä se käy, voin kertoo.