6.11.2012 21:39
6.11.2012 21:45
MiniMies kirjoitti:Perhanan perhana, kohta muista miten koko kone edes kasataan
-Zone- kirjoitti:Nykyään kun on digikamerat, niin kannattaa räpsiä niitä kuvia purkaessa. Mikäli osaa ne kuvat vaan säästää, niin niistä on apua jos syystä tai toisesta remontti keskeytyykin kuukausiksi. Joskushan näin käy kun joudutaan odottamaan osia tai koneistamossa kestää. Ja parempi jos niitä kuvia on liikaa kuin liian vähän.
6.11.2012 22:05
MiniMies kirjoitti:Kysäsin mp-racingilta niin kampiakselin laakerit (6305 TN9/C4) 35€ ja tuo laakeri jossa ura (6304N C3), mihin se nyt menikään, niin 17€. Aika tyyristä Mutta nuo nyt voisi ehkä tuolta jopa tilatakkin.. Loput laakerit sitten muualta kun ei ole mitään erikoisia, ihan normikamaa..
Kannattaisi varmaan paikallisen hussea myyvän liikkeen kautta tilata nuo laakerit niin ei tulisi posteja
Perhanan perhana, kohta muista miten koko kone edes kasataan
6.11.2012 22:06
7.11.2012 0:10
8.11.2012 21:51
9.11.2012 17:41
Miiksuu kirjoitti:Tarttisin näsärin vaihteistoon semmosen laakerin kun 6003U. Kaikki muut oli Lingsillä, mutta tuota ei. 6003-laakereita kyllä saisi, mutta mitäköhän tuo U sitten meinaa. SKF:n sivuilta löysin jotain tollasta:
1. U combined with a one-figure number identifies a taper roller bearing, cone or cup, with reduced width tolerance. Examples:
U2: Width tolerance 0+0,05/0 mm
U4: Width tolerance 0+0,10/0 mm
2. Y-bearing without locking collar
3. Y-bearing locking collar without grub screw
Eli mitä tuo nyt sitten tarkottaa? Voiko tilalle pistää 6003-laakerin ilman U:ta? Ainakin se laakeri näyttää ihan normaalilta. Kyseessä on tuolta osa numero 35.
http://www.lingshondaparts.com/honda_motorcycle_parts_selection_pfk.php?block_01=13KBSWEA&block_02=E__1100&block_03=3467
9.11.2012 23:54
13.11.2012 1:26
13.11.2012 18:02
13.11.2012 19:05
13.11.2012 19:58
13.11.2012 20:32
13.11.2012 23:57
14.11.2012 18:23