Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
28.7.2009 22:37
samppa91 kirjoitti:voitko laittaa juutubeen videota tosta viasta??
Joo koitan laittaa tän viikon aikana vielä..
29.7.2009 15:05
Eipä pääse enää itse TZR:n kanssa tappelemaan, kun tuli maanantaina ajettua se 80km/h peuraa päin
Oli nopeaa toimintaa ku tänään tultiin rekalla hakemaan pyörää jo pois
29.7.2009 15:20
Shalkkuu kirjoitti:Eipä pääse enää itse TZR:n kanssa tappelemaan, kun tuli maanantaina ajettua se 80km/h peuraa päin
Oli nopeaa toimintaa ku tänään tultiin rekalla hakemaan pyörää jo pois
sattuko pahastikkin??
29.7.2009 17:33
mul on tallissa leiponut TZR 2RH pytyllä. pytty lopussa, onko pakko saada toinen 2RH-pytty tilalle? vai meneekö uudemmat?
30.7.2009 13:32
Onko tuossa käynnistyspolkimen puoleisessa kopassa minkäänlaista jippoa miten sen saisi asettumaan? Kun koppa saatu kiinni ja käynnistyspolkimen palautusjousi paikoilleen niin kerran käyttää poljinta alhaalla ja antaa nousta ylös niin käynnistyspolkimenakselin ratas ja moottorissa oleva ratas eivät enää sovi yhteen? Jelppiä jelppiä jotta pääsis vielä ajeleen ja myymään pois.
3.8.2009 18:18
eikös 250cc tzr:n sylinteri käy tähän piikkiseen. muistaakseni olivat identtisiä , ainakin männät ovat sopivia toisiisnsa?
3.8.2009 19:35
WalDemar kirjoitti:eikös 250cc tzr:n sylinteri käy tähän piikkiseen. muistaakseni olivat identtisiä , ainakin männät ovat sopivia toisiisnsa?
Ei varmaan kaikkien 250 tzr:rien sylinterit käy, koska siitä on niin monta mallia perusmallin lisäksi esim. jossa on sylinterit "väärin päin" eli kaasarit menosuuntaan ja sitten V2 mallia, eikö ne ole erilailla muotoiltu?
4.8.2009 11:50
Mistäs löytää imukurkkuja+se tiiviste siihen?Voipi olla et se vuotaa jostai sielt...
4.8.2009 13:30
jerbona kirjoitti:Mistäs löytää imukurkkuja+se tiiviste siihen?Voipi olla et se vuotaa jostai sielt...
Multa löytyy imukauloja ja läppiä vaikka kuin paljon. Ylimääräsiä uusia tiivisteitäkin saattanu jäädä.. Laitetaanko postiin? vastaa yv.
7.8.2009 18:24
Laitoin dt:n 5 jousisen ja 7 levysen kytkimen tetsariin. Alko muuten pitämään. Ja oli bolt on
7.8.2009 22:40
Sain kortin eilen ja kävin ajamssa 40km ja toimi hyvin. Tänän päivänä lähin taas kylälle ja olin ajanut noin 15km ja sit kuulu KLin KLIn, ja moottori sammuu. Vaihoin tulpan ja kipina tuli hyvin, sitten polettiin käytiin ja ei lähe eikä tulppa kastunut? Ja kun polkee monesti niin kuulosta aivan kuin putki aivastaisi? Laitoin tulpan reiästä bensaa ja polen eika lähe käyntiin. ELi oisko vinkkeja missä vika vois olla? Muuten vakio mutta pipecross ja suutin 180.
7.8.2009 23:52
Agua kirjoitti:Sain kortin eilen ja kävin ajamssa 40km ja toimi hyvin. Tänän päivänä lähin taas kylälle ja olin ajanut noin 15km ja sit kuulu KLin KLIn, ja moottori sammuu. Vaihoin tulpan ja kipina tuli hyvin, sitten polettiin käytiin ja ei lähe eikä tulppa kastunut? Ja kun polkee monesti niin kuulosta aivan kuin putki aivastaisi? Laitoin tulpan reiästä bensaa ja polen eika lähe käyntiin. ELi oisko vinkkeja missä vika vois olla? Muuten vakio mutta pipecross ja suutin 180.
pelkälle täysteholle suositellaan 180, käyttäsin 200 tai yli piperin kans.
8.8.2009 10:30
Johani kirjoitti:Agua kirjoitti:Sain kortin eilen ja kävin ajamssa 40km ja toimi hyvin. Tänän päivänä lähin taas kylälle ja olin ajanut noin 15km ja sit kuulu KLin KLIn, ja moottori sammuu. Vaihoin tulpan ja kipina tuli hyvin, sitten polettiin käytiin ja ei lähe eikä tulppa kastunut? Ja kun polkee monesti niin kuulosta aivan kuin putki aivastaisi? Laitoin tulpan reiästä bensaa ja polen eika lähe käyntiin. ELi oisko vinkkeja missä vika vois olla? Muuten vakio mutta pipecross ja suutin 180.
pelkälle täysteholle suositellaan 180, käyttäsin 200 tai yli piperin kans.
Joo itellä piperi ja muokattu kansi ja suuttimena 220 ja seki on vähän liian pieni..
8.8.2009 23:44
Samppaki siel Allrightin miitis?
ps.Näin sut vauhtisuoral, ite olin mustal fighteril
9.8.2009 3:07
jerbona kirjoitti:Samppaki siel Allrightin miitis?
ps.Näin sut vauhtisuoral, ite olin mustal fighteril
Siellä oltiin
vasta kotiuduin. Ei kyllä jääny ainakaan mieleen mitään mustaa tzr faitteria
Tuuppa ens miitissä kiskasee hihasta niin jutellaan mukavia
:D