Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
26.9.2013 20:47
Mitä säätöjä pojat pitää vakiokaasarilla?
Itel 170 pääsuutin ja tuntuu käyvän vielä helvetin rikkaalla. Neulan sokan asennosta en tiedä mutta varmaan alimmalla tai 2. alimmalla. Uskaltaakohan pääsuutinta pienentää 165:seen?
26.9.2013 20:54
Jos käy rikkaalla, niin pitäs siirtää neulan sokkaa ylemmäks. Itel 170ps ja neula ylimässä lovessa
26.9.2013 21:03
Suomenpaskin kirjoitti:Jupemuß kirjoitti:Mikähän mahtaa olla hussessa 'vikana' kun ei meinaa lähteä sammuttamisen jälkeen oikein käyntiin, siis jos ei ekalla hörähdyksellä saa pyörimään niin täytyy työntää käyntiin
Varmaan hukkuu bensaan, eli rikkaalla seos.
Pitänee viikonloppuna koittaa jos sais säätöihin, ja siis kylmänähän toi käynnistyy vallan mainiosti.
29.9.2013 12:12
juu semmosta tässä kyselen että onko jotain muuta hyvää ja luotettavaa sivua mistä vois tilata nuo v-forcet husseen, ku tuo mp-racing? koska sinne ei tunnu tulevan ikinä niitä
29.9.2013 19:29
Onkos ketään aukassu näitä hussen mittareita, eli taitaa sama mittari ainakin 06-09 olla. Mulla se pimeni aivan täydellisesti, ei mitään elon merkkejä. Virtaa tulee niikuin pitää. Noh laitoin mittarin osiin ja imuroin näyön kolvaukset ja irroitin senkin mutta ei sieltä mitään löytynnyt... Onko kellään ollu samallaien vika että kokonaan mennyt iha mykäksi?
Isommiksi!
http://aijaa.com/eb3uRW http://aijaa.com/1WVGob
29.9.2013 22:15
Typerä kysymys mutta jos ostan teharin niin onko pakko ostaa samalla tt-settiä, että haittaako se mitään vaikkei sitä olisikaan?
29.9.2013 22:34
Jos et laita tt settiä käy helvetin laihalla ja tuskin hirveetä iloakaan siitä teharista kun käy niin laihalla. Todennäköisesti leikkaisi alta aikayksikön
30.9.2013 19:05
Mikähän mahtais olla husse wr:ssä vikana kun pätkii 1 ja 2 vaihteilla piikillä? Myöskin 6 vaihteella kun huippuja ajaa niin yskii myös korkeilla kierroksilla.
Suutinta olen koittanu jo vaihtaa pienempään 400, mutta ei sekään auttanu, ilmaruuviakin olen koittanu säädellä ja bensaneula on nyt toisiks ylimmässä lovessa. Toimii hetken normaalisti ilman pätkimistä jos on ajanut hetken reippaammalla kaasulla mutta sitten se taas jatkuu :/ Mikähän mahtaisi olla vikana? Tulppakin vaihdettu jo.
Keihin tmx 38
PS: toimii sannalla normaalisti joka vaihteella kun sutii paitti 6 yskii ja kun on ajanut kaupunki ajoa hitaasti niin 1 ja 2 vaihteella sen kuulee jo etukäteen jos se rupee yskiin piikillä, kuulostaa vähän niinkuin tukkoselta eikä kolise vaan hymisee
kilisee ja kolisee normaalisti 1 ja 2 kovan ajon jälkee niinkuin pitääkin.
30.9.2013 20:07
Kokeileppas uutta tulppaa ja tai isompaa suutinta, jos kesällä toimi ja nyt ei niin isompi suutin.
Neula tai ilmaruuvvi EI vaikuta täyskaasulle.
30.9.2013 20:11
bevekki kirjoitti:Kokeileppas uutta tulppaa ja tai isompaa suutinta, jos kesällä toimi ja nyt ei niin isompi suutin.
Neula tai ilmaruuvvi EI vaikuta täyskaasulle.
Ei oo muuttunu mikskää kesän jälkee aina tehny samaa :S ja tulpankin koitin vaihtaa jo kesällä ja vaihoin pienemmän suuttimenki mut eipä se mitään auttanu :/
Tulppa NGK BR9 EG
1.10.2013 15:37
http://www.ebay.com/itm/2000-Husqvarna- ... 44&vxp=mtrOnko kellään tollaista cdi boksia vuoden 99 husse WR:ään??!!
Kova tarve :/
2.10.2013 1:00
Mikähän hussessa vikana kun vapaalla kierrättessä ei ota huippukierroksia vaan rötää saatanasti ja savua tulee jumalattomasti putkesta. Kierrokset jää myös joskus leijumaan mutta tasaantuu kun antaa vähän kaasua. Myös ajaminen kyseisellä pyörällä on yhtä helvettiä kun röpöttää saatanan ärsyttävästi ennen tehopiikkiä. Joudun oikeastaan ajamaan ylisuurella vaihteekka ettei röpöttäisi niin pahasti.
Aluksi oli 175 pääsuutin, siirryin -> 170, eron huomasin että ei ollut niin nuhainen. Pyörä myös röpöttää takaasulla ajaessa mutta piikit ottaa ihan hyvin paitsi 1. vaihteella se on vähän huono ja tosi tukkoinen. Eikä edes VITTU keuli kaasusta.
170 --> 165 suutin ja en huomannut mitään eroa, jopa tukkoisempi oli ja savutus vain väheni. Olisikohan kaasari-tukos tässä kyseessä? Tulppa ei ollut kovin nokinen mutta jokseenkin musta/tumma se oli. Neulan sokkaa ei ole kokeiltu vielä mutta luulen että se on alimassa tai aika alhaalla ainakin.
2.10.2013 17:46
Suomenpaskin kirjoitti:mirk_ kirjoitti:Entinen omistaja oli kuulemma säädellyt pa-säädintä, niin että se aukeaa juuri ennen piikkiä....
en vain ymmärrä miten se on onnistunut?
Säätämällä sitä.
No mitenhän sitä säädellään? Varmaankin siis vaijerien "kireydellä" ? Mutta siis että miten laipan asento sammuksissa vaikuttaa pa-säätimen toimimiseen?
3.10.2013 0:56
Percell kirjoitti:Mikähän hussessa vikana kun vapaalla kierrättessä ei ota huippukierroksia vaan rötää saatanasti ja savua tulee jumalattomasti putkesta. Kierrokset jää myös joskus leijumaan mutta tasaantuu kun antaa vähän kaasua. Myös ajaminen kyseisellä pyörällä on yhtä helvettiä kun röpöttää saatanan ärsyttävästi ennen tehopiikkiä. Joudun oikeastaan ajamaan ylisuurella vaihteekka ettei röpöttäisi niin pahasti.
Aluksi oli 175 pääsuutin, siirryin -> 170, eron huomasin että ei ollut niin nuhainen. Pyörä myös röpöttää takaasulla ajaessa mutta piikit ottaa ihan hyvin paitsi 1. vaihteella se on vähän huono ja tosi tukkoinen. Eikä edes VITTU keuli kaasusta.
170 --> 165 suutin ja en huomannut mitään eroa, jopa tukkoisempi oli ja savutus vain väheni. Olisikohan kaasari-tukos tässä kyseessä? Tulppa ei ollut kovin nokinen mutta jokseenkin musta/tumma se oli. Neulan sokkaa ei ole kokeiltu vielä mutta luulen että se on alimassa tai aika alhaalla ainakin.
Pistä pääsuutin takas ainakin siihen 170, alkaa olla aika kylmät kelit jo eikä tuo 165 edes kesälläkään välttämättä hyvä ole, mulla 175 nyt. Ei ihmekkään jos rötää kun neula noin rikkaalla
Vaihdat neulan sokkaa ylemmäs, itellä toisteks ylimmässä ja toimii. Ja eipä nää katulaiskat pahemmin kaasusta keuli
3.10.2013 1:01
Suosiolla 175 suutin ja neula laihimmalle tai toiseksi laihimmalle, tyhjäkäyntisuuttimeksi vakio ja seosruuvi kohdilleen. Kyllä noilla pitäisi jonkunlainen säätö löytyä.