Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
24.2.2013 20:11
mikähän pitäis olla pääsuuttimen koko 2008 räsäs ku vaihtaa tt putken kiinni? katoin tänää ni näyttää 145 olevan vakiona. olen vaan kavereilta kuullu että 10 isompi ois aika sopiva. kiitos jo näin etukäteen auttajille.
Ilmeisesti edellinen omistaja vaihtanut suuttimen isompaan, että siksi se 145, mutta kysyisin vielä että onko se 132 vakio koko?
24.2.2013 22:51
Tietopankkia kannattaa lukea
25.2.2013 16:12
Mistä löytyisi raven ohjausyksikköä myytävänä. Ei väliä jos on uusi tai ei, saa olla käytetty. 2radilla oli näköjään loppunut varastosta!
4.3.2013 21:28
Missä kohtaan vanhan mallin vakioputkessa on kurit?
5.3.2013 18:03
alkukäyrä ja paisarin keskellä
5.3.2013 18:04
Osta multa tt-putki samalla! Äläkä rupee leikkaamaan vakioputkee auki
7.3.2013 23:37
Jos joku tarvii 2003 vuoden rs:n osia niin multa löytyy kokonainen pyörä osina.
8.3.2013 5:55
marko_2 kirjoitti:Osta multa tt-putki samalla! Äläkä rupee leikkaamaan vakioputkee auki
Jos olet oikeasti myymässä tt-putkea ja on sopiva -09 räsään. Niin laitahan meiliä kuinka paljon haluaisit putkesta
korhoneneerik@gmail.com
24.3.2013 14:13
Mikähän räsää vaivaa, kun moottorin lämmettyä kierrokset jäävät leijumaan noin 4-6 k eikä laske ilman ryypyn kanssa temppuilua. Kone käy kylmänä yleensä hyvin. Vähän rikastin seosta, mutta ei poistanut ongelmaa kokonaan, menee vaan moottori "tukkoon".
Ja sitten moottori ei vedä täyskaasulla kunnolla vaan pitää hieman laskea kaasua noin puoleeen jotta ei jää röpöttämään siihen n. 8000 rpm kohdalle. Ostin pyörän käytettynä, joten en tiiä historiaa täysin, mutta vakio on aina ollut. Pyörä on siis vakio, vm. 2008, 12 tkm ajettu, eka mäntä menossa (vaihto kohta?).
24.3.2013 14:16
Ootkos kattonu minkä kokoset suuttimet siellä on sisässä?
24.3.2013 14:35
Olen, en toki enää muista
, mutta mun mielestä siellä oli kaikki ihan vakio koossa eli ps 132. Pääsuuttimen vaihoin vähän isompaan 135-140. Neulaa nostin/laskin, kuitenkin rikkaammalle. Voisin itse asiassa ottaa sen kaasarin irti lähipäivinä, kun oon tankki jo irti, koska bensahana paskana ja se oli vuotanu talliin kivasti
24.3.2013 14:54
No tuo täyskaasun röpöttäminen nyt ainakin johtuu varmaan siitä, että laitoit sinne isomman pääsuuttimen. Eihän ole mitään imuvuotoja yms?
24.3.2013 15:09
En ole täysin varma, mutta muistelisin että moottori röpötti täyskaasulla jo ennen kuin vaihdoin pääsuutinta. Imuvuotoja olen etsinyt ja vaihdoin imukurkun ja sylinterin välisen tiivisteen - ei vaikutusta.
24.3.2013 15:36
Jos nyt otat sen kaasarin pöydälle niin kato sitten, että kaikki suuttimet ym on kunnolla ja putsaa huolellisesti koko kaasari. Jos ei sekään auta, niin menee aika mystiseksi, sillä jos se laihalla kävis alhaalta, niin sehän huutas kylmällä koneella kahta kauheemmin..
24.3.2013 16:03
Kaasaria oon kyllä putsannu useampaan otteeseen paineilmalla jne. Joskus kylmänä kun käynnistää kierrokset lähtee yhtäkkii nousee, mutta ryypyllä pystyy hallitsee tai sit sammuttaa ja uudestaan käyntiin