Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
17.9.2013 22:43
Jos ostaa husseen (husqvarna sm 125 2006) tommosen Keihin PWK 38mm kaasarin niin saako sen laitettua nätisti kiinni husse wr imukaulalla ja torvella?
18.9.2013 22:13
Moro, oisko kellään ylimääräsenä 99 vuoden husse wr:n "cdi boksia" siinä ei kuulemma ole cdi boksia vaan joku ihmeellinen systeemi, liikkeessä sanoivat niin. Että vanhemmissa ei sellasta ole ja että ei löydä kuin maahantuojalta.... Auttakaa mistä saa sellasen boksin kuin maahantuojalta..
18.9.2013 22:20
Joudut kajota sinne maahantuojalle, kaverilla sama vika...
19.9.2013 23:53
k4llee_ kirjoitti:Jos ostaa husseen (husqvarna sm 125 2006) tommosen Keihin PWK 38mm kaasarin niin saako sen laitettua nätisti kiinni husse wr imukaulalla ja torvella?
Nätisti menee
itellä samallainen kiinni.
21.9.2013 17:32
Mooro!
Mikähän on vikana -07vm Hussessa kun kerää ykkös ja kakkos vaihteella kiekkojja pitkääääään "röpöttäen" ennen piikkiä? Mutta sitten kolmosella ottaa kierroksia aivan normaalisti. Kuuluuko muuten pa-säätimen laipan jäädä ylös vai alas kun pyörä on sammuksissa? Entinen omistaja oli kuulemma säädellyt pa-säädintä, niin että se aukeaa juuri ennen piikkiä....
en vain ymmärrä miten se on onnistunut?
Neuvoja kiiitos!
21.9.2013 22:02
mirk_ kirjoitti:Mooro!
Mikähän on vikana -07vm Hussessa kun kerää ykkös ja kakkos vaihteella kiekkojja pitkääääään "röpöttäen" ennen piikkiä? Mutta sitten kolmosella ottaa kierroksia aivan normaalisti. Kuuluuko muuten pa-säätimen laipan jäädä ylös vai alas kun pyörä on sammuksissa? Entinen omistaja oli kuulemma säädellyt pa-säädintä, niin että se aukeaa juuri ennen piikkiä....
en vain ymmärrä miten se on onnistunut?
Neuvoja kiiitos!
Kaasari tukkeessa. Tarkemmin ottaen käy luultavasti rikkaalla kuten minulla. Kokeile pienempää pääsuutinta ja/tai säädä neulan asentoa sokkaa ylös nostamalla. Tarkista myös tulppa, ja ilmanputsari.
21.9.2013 22:55
mirk_ kirjoitti:Entinen omistaja oli kuulemma säädellyt pa-säädintä, niin että se aukeaa juuri ennen piikkiä....
en vain ymmärrä miten se on onnistunut?
Säätämällä sitä.
22.9.2013 15:16
Käykö -07 öljyproppu myös vanhempiin? Onko niillä edes mitään eroa? Ajattelin vaan varmistaa, kun Supermotocenterillä myytävässä propussa lukee -07.
22.9.2013 21:27
Suomenpaskin kirjoitti:mirk_ kirjoitti:Entinen omistaja oli kuulemma säädellyt pa-säädintä, niin että se aukeaa juuri ennen piikkiä....
en vain ymmärrä miten se on onnistunut?
Säätämällä sitä.
Aha, ainakin 2010 vuoden mallissa ainoa säätö pakoaukon säätimelle minkä olen löytänyt on se kuinka paljon se aukeaa/kuinka kiinni se on eikä aukeamisajankohtaa voi minusta päättää.
22.9.2013 22:14
Ei sattus kellään olee myydä mikuni tmx 35mm? tai jtn muuta hyvää virikaasaria...
25.9.2013 11:34
Sanokaas onkos ihan normaalia, tai mitäs voisi tehdä kun kylmällä koneella käynnistää ryyppy päällä saavuttaa niin perkeleesti eikä pysy millään käynnissä ilman että antaa kaasua ? N. Pari min saa lämmitellä että pysyy käynnissä
25.9.2013 20:10
Mixutti kirjoitti:Sanokaas onkos ihan normaalia, tai mitäs voisi tehdä kun kylmällä koneella käynnistää ryyppy päällä saavuttaa niin perkeleesti eikä pysy millään käynnissä ilman että antaa kaasua ? N. Pari min saa lämmitellä että pysyy käynnissä
Ittel vähä sama. Itel lähtee näil keleil ryypyl jollai 5-10 polkasul käyntii ja pidän pyörää ehkä 30 sek käynnissä puoliryypyllä ja sitten päästän ryypyn ja kuuntelen pysyykö pyörä käynnissä kaasuun koskematta.
Mahtaiskoha vaikuttaa toi et käy rikkaal. Ja jos ei meinaa millää pysyy käynnis ni pidä ryypyl tai sit avaa ilmaruuvii auki.
26.9.2013 20:18
Mikähän mahtaa olla hussessa 'vikana' kun ei meinaa lähteä sammuttamisen jälkeen oikein käyntiin, siis jos ei ekalla hörähdyksellä saa pyörimään niin täytyy työntää käyntiin
26.9.2013 20:41
Jupemuß kirjoitti:Mikähän mahtaa olla hussessa 'vikana' kun ei meinaa lähteä sammuttamisen jälkeen oikein käyntiin, siis jos ei ekalla hörähdyksellä saa pyörimään niin täytyy työntää käyntiin
Varmaan hukkuu bensaan, eli rikkaalla seos.