Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: 2-T tekniikka ja viritys

29.9.2011 14:06

kaasuun kai vastaa terävämmin ja nopeammin, itsekkin mielessä tuommoisten osto

Re: 2-T tekniikka ja viritys

29.9.2011 18:03

Isomman kaasarin kanssa vissiin huomaa kunnolla eron.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

30.9.2011 20:32

Diagnooseja arvon herrat, meneekö tuo sylinteri nyt uusiksi? :S Kyseiset jäljet eivät kyllä tunnu sormella vaikka kuinka hivelee...

http://s153.photobucket.com/albums/s231 ... mnt022.jpg
http://s153.photobucket.com/albums/s231 ... mnt003.jpg

Männässä olikin enemmän raamuja mutta se menee uusiksi kuitenkin. Tuo sylinteri vaan vituttais vallan pirusti. Nuo kuvat on kyllä aika huonoja että täytyy varmaan jollekkin tietävälle käydä näyttämässä kuitenkin

Re: 2-T tekniikka ja viritys

1.10.2011 16:04

En osaa sanoa, mutta ite otin tota pahemman suoraa ajosta irti ja mietin että mitä vittua ny :lol: Ei ees huomannu, enkä ois ottanu jos kans ei ois vuotanu. Mäntä tosin oli ihan käyttökelposen näköne, seki on tuolla jossaki perällä. Ja omassaha oli tosiaan sillo mäntä vielä väärinpäi edellise omistajan toimesta :s

Re: 2-T tekniikka ja viritys

1.10.2011 22:56

Ei tuo näytä vielä miltään, täälläpäin on 2 tuon näköistä pyttyä jokapäiväisessä kovassa ajossa koko ajan ja hyvin toimii ja myös kulkee :) en tiiä meniskö paremmin jos ois priima kunnossa pytty, sen verran hyvin ne menee silti.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

2.10.2011 20:34

Onkos ton tyhjäkäyntisuuttimen idea justiinsa se kun ajat jotain 100km/h ja laitat kytkime pohjaa ettei kierrokset laske ihan minimiin eli ne jäävät hetkeksi tuohon 3k ja kun vauhti tarpeeksi laskee ne palautuvat ennalleen.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

2.10.2011 23:14

Tuo kyllä kertoo siitä että tyhjäkäynti suutin on liian pieni. Ihan niiden pitäs normaalisti laskeutua.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

3.10.2011 10:10

Ok, se kyllä on jo 5 kokoa isompi kun suositellaan. Täytyy varmaa koittaa vaan isompaa ja isompaa, ei siitä varmaa haittaakaa olisi.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

3.10.2011 15:38

Mitenkäs, mitä mahtaa löytyä 2-tahterin paisarista? Oisko esim katti tai jtn muuta tötteröä, verkkoa yms? KMX:n putkesta jos joku osaisi sanoa, vai onko porukka noita ees aukonut?

Re: 2-T tekniikka ja viritys

7.10.2011 16:18

ei kellään mitään tietoo et kui mun hussen bensat tulee ylivuoto tuubista ulos? koho ei näyttäis ainakaan olevan jumissa.?

Re: 2-T tekniikka ja viritys

12.10.2011 17:39

Mikä helvetti tosa mun räsäs oikee on ko kierrokse jää ajaessa leijumaan 3000rmp:hen?!?!!? Tyhjä putki, ei RAVEA, kaasari vakio 28mm jossa 130 pääsuutin 75 tk-suutin ja neula 3 lovessa ja seosruuvia on säädelty 1½ kiekasta 4 kiekkaa ja silti leijuu?!?!? auttakaa!!

Re: 2-T tekniikka ja viritys

12.10.2011 21:27

Blacksmith kirjoitti:Mikä helvetti tosa mun räsäs oikee on ko kierrokse jää ajaessa leijumaan 3000rmp:hen?!?!!? Tyhjä putki, ei RAVEA, kaasari vakio 28mm jossa 130 pääsuutin 75 tk-suutin ja neula 3 lovessa ja seosruuvia on säädelty 1½ kiekasta 4 kiekkaa ja silti leijuu?!?!? auttakaa!!


imuvuoto

Re: 2-T tekniikka ja viritys

13.10.2011 22:37

http://www.youtube.com/watch?v=7GPVdMSNZC4

mikä vikana? kaasarissa 130 pääsuutin ja 80tk-suutin. Pelkkä tt-putki ei ravea

Re: 2-T tekniikka ja viritys

13.10.2011 23:13

Oletko kokeillut pienempää pääsuutinta? Vaikuttais että käy rikkaalla.

Re: 2-T tekniikka ja viritys

16.10.2011 19:58

Miten saa 2tahti myllystä helpoiten tehoa irti? Eli mikä on helppo tapa lisätä esim. puristuksia? Kun puristuksia nostaa voiko tulla liikaa ja mitä tulee muuttaa tai huomioida kun nostaa puristuksia?