Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

25.6.2007 11:57

toimiiko rave2 sit pakokaasu vastuksella?

25.6.2007 13:00

Jani3112 kirjoitti:toimiiko rave2 sit pakokaasu vastuksella?
Lue RAVE2 kohta.

25.6.2007 13:33

kiitos syventävästä vastauksesta... jos jollain on tiedossa osoite josta saisi tilattua rave kakkosen halvalla saksasta, niin olisin kiitollinen linkistä.

25.6.2007 13:47

Jani3112 kirjoitti:kiitos syventävästä vastauksesta... jos jollain on tiedossa osoite josta saisi tilattua rave kakkosen halvalla saksasta, niin olisin kiitollinen linkistä.
Kiitos syventävästä lukemisesta. Tähänkin olisit saanut vastaukset tuosta em. linkistä.

25.6.2007 22:29

tänään sain raven kiinni...miten auki teillä on se säätöruuvvi??? mulla on nyt 13 napsausta ja aukee vasta jossaki 9000 missä sen pitäis aueta???

25.6.2007 22:43

8 tonnissa on hyvä

26.6.2007 15:57

tänään tuli rave2 karkkipussin kera:D
gallerias on kuva.

kuinka päin se jenka tappi kuuluu? pitempi jenka laippaan päin vai?

27.6.2007 0:16

trilog kirjoitti:
Jani3112 kirjoitti:kiitos syventävästä vastauksesta... jos jollain on tiedossa osoite josta saisi tilattua rave kakkosen halvalla saksasta, niin olisin kiitollinen linkistä.
Kiitos syventävästä lukemisesta. Tähänkin olisit saanut vastaukset tuosta em. linkistä.
joo... sori ei mulla vaan toi linkki toiminut kun mozillalla kokeilin avata.

Re: rave2

29.6.2007 17:08

-Epeli kirjoitti:
MaRa|^ kirjoitti:rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.

Ei se ihan noin sentään ole koska sylinteri on suunniteltu tolle sähköselle on/off laipalle...


on varmasti suunniteltu sähköselle ku kaverin rotax max luokan mikroautossa on ihan täsmällee sama sylinteri. =D ja se on rave2 toiminen vehje.

Re: rave2

29.6.2007 17:14

MaRa|^ kirjoitti:
-Epeli kirjoitti:
MaRa|^ kirjoitti:rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.

Ei se ihan noin sentään ole koska sylinteri on suunniteltu tolle sähköselle on/off laipalle...


on varmasti suunniteltu sähköselle ku kaverin rotax max luokan mikroautossa on ihan täsmällee sama sylinteri. =D ja se on rave2 toiminen vehje.
Ei sitä sylinteriä ole suunniteltu kummallekaan, kuten joku jo selittikin tuolla aikaisemmin.

Re: rave2

29.6.2007 17:17

MaRa|^ kirjoitti:rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.


viltsu- kirjoitti:niinhä toiki tekee,siihen se 'piikki' perustuu...


no just sitä jäätävää piikkiä en halua. pitää mennä tasasemmin se 7500-8000 yli. ja rave2:lla se onnistuu.

Re: rave2

29.6.2007 17:19

MaRa|^ kirjoitti:no just sitä jäätävää piikkiä en halua. pitää mennä tasasemmin se 7500-8000 yli. ja rave2:lla se onnistuu.
Jee, varmasti jää muutama heppa pois kun olet noin sen säätänyt. Sen pitää ottaa piikki, silloin on oikeissa säädöissä.

Re: rave2

29.6.2007 17:26

MaRa|^ kirjoitti:
MaRa|^ kirjoitti:rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.


viltsu- kirjoitti:niinhä toiki tekee,siihen se 'piikki' perustuu...


no just sitä jäätävää piikkiä en halua. pitää mennä tasasemmin se 7500-8000 yli. ja rave2:lla se onnistuu.


mitä sä nyt selität?siin on se jäätävä piikki ja piste.

29.6.2007 18:52

mitähän sä selität että mihin piikki perustuu ??

29.6.2007 19:38

noen kirjoitti:mitähän sä selität että mihin piikki perustuu ??
Vittu saa ikinä selvää näistä sun viesteistä, opettele kirjoittamaan. Kiitos.