Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
2.12.2012 18:23
miten kaasari tulisi säätää talviajoon? Nyt on siis 122 suutin ja neula toisiiksi ylimmässä. Minkälaiset säädöt kannattaisi laittaa? Varmaan joku 130 suutin ja neulaa pykälä ylöspäin?
2.12.2012 19:40
ite säädän vaa talveks ilmaruuvia pienemmälle
Pääsee helpoimmal
5.12.2012 14:48
Kellään sattus olemaan hussessa mikunin 32 tm kaasaria? Ite en saa millään tuota kunnon säätöihin... Nyt on tt putki ja suutin 190 ja keskikierroksilla rötää aivan saatanasti ja valoissa mennee aivan tukkoon.. neulan sokka muistaakseni keskellä. Apuja!?! Ja missähän siinä on tyhjäkäynti suutin auttasko se mitään jos laittais pienempää?
5.12.2012 17:42
tk suutin on kohokammiossa pääsuuttimen vieressä
9.12.2012 0:44
Olisin ostamassa sm husseen Keihinin 38mm kaasaria ja Wr imukaulaa ja putkena on rino ja tulee myös piperi niin kertokaapas minkäkokoisilla suuttimilla kannattaa alkaa säätökä hakemaan ja meneekö keihiniin dellorton 6mm kierteellä olevat pääsuuttimet kun niitä löytyis ettei tarvis erikseen tilata?
9.12.2012 15:24
MItä hyötyä oikein haet piperillä?
Keihiniin menee tietenkin keihinin suuttimet.
9.12.2012 22:38
Piperi löytyy jo ylimääräsenä ja on halvempi kun Wr imutorvi ja kuulin jostain että dellorton 6mm kierteellä olevat suuttimet menisi
4.1.2013 15:08
Ite ostin ulkomailta upo uuden 38 flättis miken alle 150e posteineen yms yms.
Kysymys kuuluu: testataanko kaasarit tehtaalla (pitävyys) tai säädetäänkö bensan pinta valmiiks.
Nimittäin itellä kaasarin kohokammio hais aivan bensalle mutta kaasari on kyllä aivan käyttämätön. tiivisteet ja kaikki on aivan uusia ja ei mitään naarmua eikä mitään yhtään missään
4.1.2013 15:38
Todennäkösesti sitä on testattu tehtaalla ja hyvähän se on että testaavat.
6.1.2013 14:40
Terve! En tiiä kuuluuko tää nyt varsinaisesti "Kaasarit" topiciin, mutta laitan kuitekin.
Joo eli mulla on tälläne -09 Husse Sms, joka on täysin vakio. Nyt ilmeni sellanen ongelma, että kun laittaa koneen käyntiin, käy vähänaikaa jonka jälkeen hyytyy ja kastelee tulpan, eikä lähde enää sne jälkeen käyntiin, kunnes ottaa tulpan irti ja puhistaa sen. Tämän jälkeen taas ekalla käyntiin.
Saako siis liikaa bensaa? Käykö rikkaalla? vai mistä on kyse.
Kaasarin olen puhdistanut ja suuttimet katsonut läpi, kaikki kunnossa. Pienen imuvuodon taisin löytää imukurkusta. Voiskohan johtua sitten siitä?
Apua tarvitsisin.
11.1.2013 10:43
Testaa nyt tulppa vaihtaa. Ei varmaan lämmetessään enään anna tarpeeksi hyvää kipinää.
15.1.2013 23:58
Mistä vois päätellä jos käy reilusti rikkaalla, kun kierrättelee paikallaan (kun ei ajamaankaan oikein pääse)?Tai sitte laihalla, muuta kuin että booaa?
31.1.2013 18:31
tuota tietäistkö kukaan mistä saisi dellorto 28 mm phbh kaasarin kohokammion ??
1.2.2013 9:13
Mopo sportilta saa dellortoon osia, jos ei listalta löydy niin kannattaa kysyä.
1.2.2013 19:10
sieltä tilasin jo kerran ja oli vähän erillainen niin ei toiminut