Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

18.6.2007 20:27

http://www.spellfame.co.uk/acatalog/Pow ... Parts.html

onkos tuossa kaikki RAVE2 osat?

18.6.2007 21:02

No näyttäähän tuossa olevan paitti ne 2 kuusiokolo ruuvia ja niihin tulevat tiivisteet jos ne ei sit kuulu samaan läjään tuon ravenrungon kans... Tuolta tuo tulee maksaa posteineen siihen 110euron tietämille ku verot tullee päälle. Ja onhan se 10euroo halvemmalla ku saksasta :D

18.6.2007 23:02

kiitos. Hyvä tietää nämä. Osissahan se joka tapauksessa tulee, mistä ikinä ostaakaan.

rave2

19.6.2007 17:04

rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.

20.6.2007 12:39

niinhä toiki tekee,siihen se 'piikki' perustuu...

Re: rave2

20.6.2007 14:58

MaRa|^ kirjoitti:rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.



Voishan sitä tyhmempi niin luullakkin.


RAVE2 on tarkoittu carting autoihin, jotka käy pääsääntöisesti vain huippukierroksilla ja pa säädintä ei paljoa tarvita, ja joita ajetaan vain on/off kaasulla


KAtukäytössä/moottoripyörässä tää ei toimi oikein, tulevan pakokaasun määrä/paine kun vaihtelee ny eri asioista..

20.6.2007 16:00

ootko peltsi ikinä ajannu rave2?kyllä toi suht hyvin toimii,tosin ite en oo ikinä rave1 ajanu.

20.6.2007 16:24

Oon ajanu


Toimiihan se siis, mutta tarkotin toimimisella hyvin toimimista, niinkuin elektronisella ;)

20.6.2007 16:25

jepjep

22.6.2007 1:25

Mitäs eroja tol rave ja rave2 on? huomaako tehoissa eroja?

Re: rave2

22.6.2007 14:57

MaRa|^ kirjoitti:rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.

Ei se ihan noin sentään ole koska sylinteri on suunniteltu tolle sähköselle on/off laipalle...

Re: rave2

22.6.2007 15:39

-Epeli kirjoitti:
MaRa|^ kirjoitti:rave2 luulisi olevan parempi kuin sähköinen koska aukenee tasaisesti. sähköinen rave on vaan auki/kiinni.

Ei se ihan noin sentään ole koska sylinteri on suunniteltu tolle sähköselle on/off laipalle...



sylinteri on varmaan suunniteltu vain yhdelle pakoaukon aukiolo asteelle eikä on/off säätimelle.

pakoaukon säätimen tarkoitus on parantaa alakierrostehoa... eli pienentää pakoaukon asteita/aika-alaa.

ja sylinteri on suunniteltu vain niille kierroksille kun pakoaukko on kokonaan auki...

23.6.2007 21:16

tietääkö kukaan että missä oulussa vois porauttaa sen reiän?

25.6.2007 1:37

eikös toi rave2 toimi vaijerilla?? jos näin on, niin mihin se kytketään?

25.6.2007 10:50

Jani3112 kirjoitti:eikös toi rave2 toimi vaijerilla?? jos näin on, niin mihin se kytketään?
RAVE2:seen ei tule vaijeria.

Fusion| kirjoitti:tietääkö kukaan että missä oulussa vois porauttaa sen reiän?
Jokainen koneistamo sen varmasti poraa.