Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
4.3.2015 12:32
Hei. Mistä löytäisin männän ja runkolaakerit yzärii
16.3.2015 10:18
Joo elikkäs ajattelin ton 180cc kitin ostaa yzäriin niin kuinka vaikeeta sen asentaminen olis kun liikkeessä maksais niin paljo...
25.3.2015 14:05
No jos pysyy räikkä kädessä ja ymmärät 4-tahtisen ruiskumoottorin toimintaperiaatteen niin uskoisin että ei ole mikään vaikea homma sulle.Aina voi pyytää vaikka kaveria avuks jos oma osaaminen ei riitä.Ihmisten keksimiä ja kaasamia vehkeitä nää on kaikki joten kyllä tavalliset kuluttajatkin pystyy yhtälailla purkamaa ja kasaamaa.
28.3.2015 12:49
Nostaako tehari YZF-R:ssä tehon yli 11kw? Aattelin ostaa YZF-R jossa on tehari valmiiksi kiinni ja ajaa opetusluvalla niin pitääkö ottaa poi vai voiko ajaa käsittelyn ja inssin sillä?
28.3.2015 12:57
"Tehari" tuskin nostaa tehoja yhtään jos ei oo säädetty, korkeintaan laskee tehoja eli niitten puolesta kelpais, mutta äänet tuskin kelpaa inssille. Eli vakioputki kiinni inssin ajaks
23.4.2015 22:28
Kestääkö ysärissä vakio alakerta(ilman että pitää mitään vahvistella) 180cc pytyn
15.5.2015 14:49
Kumpaa teharia suosittelisitte ysäriin: leovince SBK vai scorpion
15.5.2015 21:46
Juuh elikkäs tilasin tossa viikko sitten malossin 180cc kitin ja nyt vähä arvelluttaa se että pystyykö ton mittarin nollaamaan olen jo koittanut tuolta r125forumilta löytää vastausta mutta en ole kummiskaan löytänyt kun jotkut siellä sanoo että pystyy ja jotkut sanoo että ei pysty. Jos ei pysty pitää vissiin vaa nollata 2 trippi ja seurata siitä kilometrejä?
Kysyn tässä samalla nytten että käykö 150 levee takarengas yzärii ilma mitää amispatenttei?
27.5.2015 19:26
150 mahtuu juuri ja juuri
4.6.2015 8:52
Joo 150 taitaa vielä mennä mutta laitoin nyt 140:kymppisen kummiskin.
Mites muuten kun on tuo 180cc kitti nyt asennettu ja tyhjäkäyntiä olen yrittänyt säätää niin ei millään onnistu.
Tyhjäkäyntikierrokset nyt 2000 kohalla ja kierrokset heijailee 2500- 2000 välillä.
Kun yritän säätää tyhjäkäyntikierroksia alemmas niin kone sammuu heti.
Kyseessä malossin oma säätöboksi
4.6.2015 11:01
Epäilen että et tule saamaan pyörää toimimaan tuollaisella valmisboksilla koskaan kunnolla. Se vääristää ECU:lle meneviä tietoja, laittaen pyörän käymään rikkaammalla. Säädöt ovat todennäköisesti huomattavasti huonommat verrattuna powercommanderiin ja ruiskupyörä pitäisi aina säätää penkissä.
Tehoa voit myös menettää ja pyörä voi joillain kierroksilla käydä törkeän laihalla tai liian rikkaalla - itse en ottaisi riskiä.
4.6.2015 11:36
Lexi kirjoitti:Epäilen että et tule saamaan pyörää toimimaan tuollaisella valmisboksilla koskaan kunnolla. Se vääristää ECU:lle meneviä tietoja, laittaen pyörän käymään rikkaammalla. Säädöt ovat todennäköisesti huomattavasti huonommat verrattuna powercommanderiin ja ruiskupyörä pitäisi aina säätää penkissä.
Tehoa voit myös menettää ja pyörä voi joillain kierroksilla käydä törkeän laihalla tai liian rikkaalla - itse en ottaisi riskiä.
Elikkäs pitäis käydä penkitettämässä pyörä?
Luin vaa tuolta r125forumilta että tyhjäkäynnin pitäisi kyllä olla siinä 1600-1800 välillä mutta itse en ole saannut sitä millään alemmas ilman että pyörä sammuu ja ei lähde sit käyntii enää. Koitan vielä tossa illemmalla vähän säätää siitä boksista sitä tyhjäkäyntiä mutta en usko että saan sen toimimaan kunnolla itse.
8.8.2015 21:34
Jos Ysärii vaihtaa putken niin onko Power Commander ainut vaihto ehto ruiskun säätöön? Onko lompakko ystävällisempiä vaihtoehtoja?