17.6.2010 14:36
tohmassi kirjoitti:Mites ku mun männässä lukee B ja 53,96, mistä saa tuon kokoista mäntää? http://www.pjme.co.uk ei ainakaan löytynyt.
16.8.2010 14:07
17.8.2010 19:17
17.8.2010 19:30
9.9.2010 17:01
11.9.2010 12:36
miksuu_ kirjoitti:onko tietoo mikä vikana ku aprilia af1 tiputtaa jäähdytysnestettä ylivuoto reijästä jatkuvasti vaikka nestettä on yllin kyllin? epäilin vesipumppua mutta olisko mahdollista olla joku yksinkertaisempi vikA?
12.9.2010 10:24
Make123 kirjoitti:miksuu_ kirjoitti:onko tietoo mikä vikana ku aprilia af1 tiputtaa jäähdytysnestettä ylivuoto reijästä jatkuvasti vaikka nestettä on yllin kyllin? epäilin vesipumppua mutta olisko mahdollista olla joku yksinkertaisempi vikA?
Jos nestettä on "yllin kyllin", niin eikös sitä sillon nimenomaan tipu sieltä ylivuotoreijästä?
13.9.2010 16:12
miksuu_ kirjoitti:Make123 kirjoitti:miksuu_ kirjoitti:onko tietoo mikä vikana ku aprilia af1 tiputtaa jäähdytysnestettä ylivuoto reijästä jatkuvasti vaikka nestettä on yllin kyllin? epäilin vesipumppua mutta olisko mahdollista olla joku yksinkertaisempi vikA?
Jos nestettä on "yllin kyllin", niin eikös sitä sillon nimenomaan tipu sieltä ylivuotoreijästä?
haha tarkoitin lähinnä että nestettä saa jatkuvasti lisätä lisää kun sitä tulee aina sitä mukaan ulos. vai kuinka paljon sitä nestettä pitää olla siellä?
13.9.2010 21:44
14.9.2010 14:19
miksuu_ kirjoitti:no voi helvetti teidä kanssa, ku sitä saa lisätä koko ajan ja sitä tippuu kans koko ajan nii kaippa se on vesipumppu paskana
15.9.2010 14:27
22.9.2010 21:37
23.9.2010 16:59
Make123 kirjoitti:Mulla on toi tommone talmacsi erikois versio räsä. Siinoli kaikki tt osat valmiina, mutta efi boksista en oo varma onko se laitettu tt asetuksiin? Pitääkö sen reijän olla läpi asti? Siinä on nyt semmonen pieni monttu, niin oisko se jo "porattu" valmiiks vai häh? Apuva
23.9.2010 22:00
*Makke kirjoitti:Make123 kirjoitti:Mulla on toi tommone talmacsi erikois versio räsä. Siinoli kaikki tt osat valmiina, mutta efi boksista en oo varma onko se laitettu tt asetuksiin? Pitääkö sen reijän olla läpi asti? Siinä on nyt semmonen pieni monttu, niin oisko se jo "porattu" valmiiks vai häh? Apuva
efi = ECU?
ECU:hun pitää porata reikä läpi asti, jotta se siirtyy täysteho-ohjelmaan ja alkaa lähetää sähköä RAVE1:lle
Eikös noisa Talmacseissa olut RAVE2 eli siis mekaanisesti toimiva. Sille ei tarvii porata reikää ECU:hun
Jos sitä tt:nä myytiin ni kyllä se silloin on toimiva eikä pitäisi joutua itse muutakuin ajamaan.
24.9.2010 8:19
Make123 kirjoitti:*Makke kirjoitti:Make123 kirjoitti:Mulla on toi tommone talmacsi erikois versio räsä. Siinoli kaikki tt osat valmiina, mutta efi boksista en oo varma onko se laitettu tt asetuksiin? Pitääkö sen reijän olla läpi asti? Siinä on nyt semmonen pieni monttu, niin oisko se jo "porattu" valmiiks vai häh? Apuva
efi = ECU?
ECU:hun pitää porata reikä läpi asti, jotta se siirtyy täysteho-ohjelmaan ja alkaa lähetää sähköä RAVE1:lle
Eikös noisa Talmacseissa olut RAVE2 eli siis mekaanisesti toimiva. Sille ei tarvii porata reikää ECU:hun
Jos sitä tt:nä myytiin ni kyllä se silloin on toimiva eikä pitäisi joutua itse muutakuin ajamaan.
Mulla ja parilla kaverilla kellä on räsä niin siinä boksissa lukee efi? Mun mielestä tossa on rave1 Ja toi myytiin 11kw mutta sen olisi voinu myös ostaa 18kw. Oon ottanut sen kurin pois mikä siellä kaasarissa oli ja nyt pitäis lähteä 18kw. MUTTA eikös räsä tt:nä pitäis olla 21kw?? Johtuuko se siitä efi/ecu boksista, vai siitä että putkessa taitaa olla katti, koska eiks se oo palkollinen ainaki Suomessa?