Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
22.7.2012 19:27
Se tk suutin on semmonen pitkulainen tai sitten semmonen lyhyt. Ryyppysuutin on sellanen pitkulainen kanssa ja se on siellä vähän erossa niistä toisista.
23.7.2012 15:25
joo elikkä nyt olis semmonen ongelma kun en saa millään lohkoja irti toisistaan että olisiko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä millain irtoisi ottaa kampuran laakereista kiinni ainakin
26.7.2012 16:33
julkkabest kirjoitti:joo elikkä nyt olis semmonen ongelma kun en saa millään lohkoja irti toisistaan että olisiko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä millain irtoisi ottaa kampuran laakereista kiinni ainakin
Lämpöä ja varovaista naputtelua + vähän voimaa
26.7.2012 17:19
Vaihdoin öljyt säxään, eikä ollu mittaa paljo meni. Myöhemmin katoin mitalla öljypurkista, että meni 9dl. Eiks sinne mahdu vaa 8dl, ku ei tullu siit ylivuoto kolostakaa ulos
26.7.2012 18:32
Ne tulee eturattaalle ne ylimääräset.
2.8.2012 0:24
Mikä vois olla probleemana kun Aprilia MX 125 tuppaa sammumaan aina välillä ajon aikana, eikä enää sen jälkeen lähde käyntiin. Näin on sattunut jo pariin otteeseen. Olen kokeillut vaihtaa tulppaa, joka auttaakin hetkeksi, mutta n. 10km päästä taas sammui, eikä enää käynnisty.. Vaihdoin myös tulpanhatun ja tulpanjohdon. Voiko syynä olla se että ennen koneessa oli kiinni B10EG sytytystulppa, mutta nyt kiinni on ollut BR10EG? Ennen sammumista kone on aina käynyt ja kehrännyt todella hyvin, mutta yhtäkkiä ei sitten toimikkaan? Voiko olla kaasarin säädöistä kiinni tälläinen? Tai pakoputken karstoittumisesta? Kaikki ideat ovat erittäin tervettulleita ! En tiedä onko vähän väärässä paikassa viesti?
3.8.2012 0:17
Ja nyt siis oon rajannu ton ongelman noihin tulppiin, päivän kestää yks tulppa... mikä vois olla ongelmana? Oisko se ne kaasarin säädöt?
3.8.2012 0:19
Ootkos siis kokoajan käyttäny noita EG tulppia? Itellä ne ei kestäny mitään, joten käytin sitten ES tulppia, jotka pelitti hyvin
3.8.2012 1:14
Juu, koko ajan käyttäny EG tulppia. Pitää kokeilla noita ES
onko jotain muita mahollisia vastauksia ongelmaan
?
3.8.2012 1:18
Millasilla seoksilla ajelet vai onko tuorevoitelu käytössä?
3.8.2012 1:21
3% seoksilla
3.8.2012 1:32
Voiskoha olla, että öljy raiskaa tulpat? Mutta kokeile nyt alkuun ostaa es tulppa.
3.8.2012 1:39
En nyt ihan siihe usko
mutta juu kokeilen es tulppia
3.8.2012 1:42
Nii kaipa ton pitäs 3% seoksillaki toimia
3.8.2012 1:48
Ja on siinä sen verran viripalikkaa että ihan varmuuden vuoks vähä reippaammilla seoksilla ajelen