11.8.2011 21:07
12.8.2011 0:35
12.8.2011 0:46
välzy kirjoitti:Mistä huomaan sytkäennakon olevan liian myöhäsellä? jos liian aikasella niin potkii takas potkiessa? olenko yhtään jäljillä
13.8.2011 15:45
14.8.2011 14:32
-Zone- kirjoitti:Artsi_L kirjoitti:Onko kenelläkään havaintoa millä laskutoimituksella saan tarkistettua valitsemani puristussuhteen (korjatun puristussuhteen, joka mitataan siitä hetkestä kun pakoaukko sulkeutuu), ja valitsemani kannen palotilan tilavuuden vaatiman bensan oktaaniluvun ?
Voin lähes 100% varmuudella luvata, että et kaavaa saa. Syynä on että se moottori pitäisi simuloida niin pitkälle. Korjattu puristussuhde on vasta sinnepäin nimittäin. Se ei ole sama kuin 2T moottorin todellinen puristussuhde. Ensin täytyisi tietää sylinterin alkupaine pakoaukon sulkeutumishetkellä. Siihen vaikuttaa pakoputki. 2T moottorin puristussuhde ei ole mikään vakioarvo vaan se muuttuu moottorin käydessä.
Vedä vain se squish clearence pienemmäksi. Tuossa teoksessa juttua, vaikka taitaahan se tuttu useimmille ollakin : http://www.mediafire.com/?4i1zjehymyi
14.8.2011 15:39
14.8.2011 16:58
14.8.2011 17:43
Esajuppeli kirjoitti:Itse pitäisin n. 10cc rajana. Itselläni 12cc/154cc, ja toimii hyvin 98-bensalla. "Rajahan" tietty vaihtelee, kuten jo aikaisemmin todettiin, mutta tuota pitäisin karkeasti sopivana.
PS. Miksi haluat nostaa puristuksia? Mitä hyötyä haet sillä?
14.8.2011 18:04
15.8.2011 22:00
Artsi_L kirjoitti:Olisiko Yamaha tarkoituksella laittanut matalat puristukset että moottori toimii myös kehitysmaissa huonolla bensalla.
15.8.2011 22:14
15.8.2011 22:42
16.8.2011 21:02
17.8.2011 16:54
aksu_95 kirjoitti:kellään tietoa mistä saa tilattua husse 125seen 144 kamat? linkkejä kiitos : )
21.8.2011 11:11