20.10.2007 19:20
20.10.2007 19:35
Ei oikein, se putki kuristaa eniten. Vääntöön ei ainakaan vaikuta yhtään, huippunopeuteen ehkä parin kilometrin verran. Kyllä sen huomaa sitten tarvitseeko kaasarin säätöjä muuttaa, ehkä isompaa pääsuutinta ja neulaa säätämään tarvittaessa.ladamies kirjoitti:Mul on rave kii ja on vakioputki ni auttaaks se rave muuten vakiosa pyöräsä paljo huippunopeuksii ja vääntöön? Ja tarttisko raven ja vakioputken kans olla jotain muuta säätöö et sais tehoo esim jotain kaasarin säätöjä?
23.10.2007 18:09
25.10.2007 15:30
25.10.2007 16:23
Ei muuta.Family Guy kirjoitti:Mitä eroa on ravella ja rave 2:lla? Siis muuta ku et toine on elektroninen? Hinta ainaki.
25.10.2007 20:19
trilog kirjoitti:Ei muuta.Family Guy kirjoitti:Mitä eroa on ravella ja rave 2:lla? Siis muuta ku et toine on elektroninen? Hinta ainaki.
26.10.2007 18:54
Koorpi kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/cat/15003
26.10.2007 18:57
RAVE2:sen tiivistepinnan mukaisesti kun poraa niin menee oikein. Pystyy itse poraamaan, kannattaa sylinteri ottaa irti ja sitten porata.TeemuZu kirjoitti:Onko toi porauspaikka miten tarkka ja pystyykö ite porata?
26.10.2007 21:40
trilog kirjoitti:RAVE2:sen tiivistepinnan mukaisesti kun poraa niin menee oikein. Pystyy itse poraamaan, kannattaa sylinteri ottaa irti ja sitten porata.TeemuZu kirjoitti:Onko toi porauspaikka miten tarkka ja pystyykö ite porata?
26.10.2007 22:02
Jos sen tiivistepinnan mukaan poraat niin menee millilleen oikein.TeemuZu kirjoitti:Juu mutta onko miten millillee että missä kohtaa sitä alaosaa se on?
29.10.2007 17:53
13.1.2008 16:17
13.1.2008 19:10
James23 kirjoitti:Kuuluuks tosta RAVE1 mitään ääntä kun pistää virrat päälle tai käynnistää pyörän? Tai näkeeks sitä mistään että semmonen on kiinni, jos ei pääse kokeilemaan pyörää?
13.1.2008 23:19