Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
21.5.2012 22:08
Joo tuli vähä epäselvä vieti ku nopeest kirjottelin mut tarkotin korkeidenlämpötilojen tiivistesilikonia biltemast, ei varmaa iha parasta. Pistin kantee sekä sylinterii ohuen kerroksen ja sit uuden kannen tiivisteen, kyl se vissii vähä aikaa piti mut en sit tiiä vuotaaks taas...
Vois kyl koittaa suoristella kanne kunnol täl ketaa ohjeittens mukaan ja mistäs tota ihmeainetta sais
21.5.2012 23:59
Onkos toi taas sitä kamaa, että irrottaessa on niin helvetisti kiinni. Tais meinaan suzukissa olla tota ja kun nosti kannesta niin ennemmin nous koko pyörä kun kansi
22.5.2012 19:03
Mitä tehdä kun kone käy liian kylmänä ajon aikana. Termostaatissa ilmeisesti jotain vikaa?
22.5.2012 19:15
peitä syyläriä vaikka jesarilla
30.5.2012 18:27
Mitenhän sitä jatkais pytyn pois ottamista. Nesteet valutettu pois ja ylimääräset letkut ja johdot otettu pois. Mitä seuraavaksi, lähteekö pelkästään vetämällä irti vai miten
Ekakertalainen.
edit. jaa se olikin noin helppoa.
31.5.2012 23:52
Jos kaikki pinnapulttien mutterit niin lähtee vetämällä. Nosta ensin vähän sitä pyttyä ja tunge sinne kampikammion suojaksi jokin rätti, jos sattuu olemaan männänrenkaat paskana tai jotain muita yllätyksiä niin eivät tipaha heti sinne kammioon.
10.7.2012 19:27
Kuuluuko vaihteiden toimia, kun lohkot on yhdessä ja vaihdepolkimen akseli sekä sen pyörittämä epäsymmetrinen ratas ovat paikoillaan? Pyöränä Kawasaki kmx 125. Kytkintä tai mitään rattaita ei vielä ole lohkojen ulkopuolella. Ei viitsisi kasata enempää jos jotain on vialla
11.7.2012 0:39
Kuuluu toimia, tai ainakin kotarissa ja kaikissa muissakin on toiminut, tosin et kawaa oo ikinä purkanut
11.7.2012 12:10
Ja iha vinkkinä et pyöritä sitä konetta jostaki ku kokeilet toimivuutta, kaveri soitti hätii k uei mopon loota toiminu ku ol kasannu koneen ja kone ol pöydällä, ongelma ratkes pyöritämällä eturattaan akselista
Omassakaa pyörässä ei loota toimi paikallaa oikee mitenkää.
15.7.2012 16:56
Toimihan ne vaihteet ihan hyvin
Kuuluuko kytkimen irroittaa ilman lootaöljyjä? Ei tahdo irrottaa enkä keksi missä on vikaa
15.7.2012 19:41
uititko uusia levyjä(jos on) ensin lootaöljyssä? Ja kyllä sen kuuluu irrottaa. Ootko kasannut jo kytkinkopan?
16.7.2012 22:27
En uittanut, otin riskin ja kasasin loppuun: öljyt koneeseen ja toimii hyvin! Ihmettelin yli kaksi tuntia kiksiä, koska se ei tahdo pysyä normaaliasennossa, vaan lähtee taakse jolloin alkaa kuulua nakutusta. Nyt se on korjattu nippusiteellä, mutta pysyvämpi ratkaisu ei olisi pahitteeksi. Mielestäni se on kuitenki kasattu oikein. Kiitoksia vastaajille!
16.7.2012 23:23
Kuulostas ettet oo jännittänyt kicksiä oikein?
18.7.2012 23:23
Miten se tehdään? Välivapaita löytyy ja oletettavasti 5. sekä 6. vaihteet eivät mene päälle joten pakko kai avata uudestaan. Veikkaan että vaihteensiirtäjät on laitettu väärin. Oliskohan pitäny viedä suosiolla korjaamolle
23.7.2012 16:10
joo elikkä nyt olis semmonen ongelma kun en saa millään lohkoja irti toisistaan että olisiko kenelläkään mitään hyvää vinkkiä millain irtoisi ottaa kampuran laakereista kiinni ainakin
kone on siis rotax 122