5.6.2007 21:41
6.6.2007 10:10
8.6.2007 20:17
9.6.2007 17:23
9.6.2007 17:30
Tamii kirjoitti:Tossa kaverin kanssa kinasteltiin ja pähkäiltiin, kun raveja on kaksi erillaista niin kumpi niistä on parempi?
9.6.2007 17:38
Parempi ottaa sylinteri vaan irti niin ei mene ryötteet sisään. Ja helpompi se on porataki.ammattimies kirjoitti:saako sen reijän porattua pytyn kiinni olles?
10.6.2007 1:18
Hane. kirjoitti:Eilen tuli laitettua rave 2 paikoilleen. On se vaan hieno vehje verrattuna katkastuun laippaan Voin kyllä suositella tota straube motorsportista tilaamista muillekkin. Paketti tuli kotiin n. 1,5viikkoa maksamisen jälkeen...
10.6.2007 1:48
10.6.2007 11:12
http://62.75.219.46/shop2/index.php?user=straube tuolta katso..Bounless kirjoitti:Hane. kirjoitti:Eilen tuli laitettua rave 2 paikoilleen. On se vaan hieno vehje verrattuna katkastuun laippaan Voin kyllä suositella tota straube motorsportista tilaamista muillekkin. Paketti tuli kotiin n. 1,5viikkoa maksamisen jälkeen...
Paljos oli postikulut ja mitä rave2 maksaa saksanmaalla??
10.6.2007 22:36
Bounless kirjoitti:Paljos oli postikulut ja mitä rave2 maksaa saksanmaalla??
10.6.2007 22:47
11.6.2007 16:34
Rave1 on tyhjäkäynnillä auki helpottaen tyhjäkäyntiä. Vai mites sen nyt muotoilisecho kirjoitti:Onko Ravella ja Rave2lla käytännön eroa?
en tarkoita mekanismia.
11.6.2007 16:50
Liitän myös tähän oman mielipiteeni RAVE2:sta:echo kirjoitti:Onko Ravella ja Rave2lla käytännön eroa?
en tarkoita mekanismia.
11.6.2007 17:13
Noh.. Se 500 euron hintaero varmaan helpottaa päätöstä.trilog kirjoitti:Liitän myös tähän oman mielipiteeni RAVE2:sta:echo kirjoitti:Onko Ravella ja Rave2lla käytännön eroa?
en tarkoita mekanismia.
Itse en ole ikinä ollut tuon RAVE2:sen kannalla. Halvempihan se on, mutta sen toimintaperiaate on hieman huono. Olen kuullut siitä paljon huonoa, enkä tiedä kuin yhden tapauksen jossa se on toiminut hyvin.
Esimerkiksi RAVE2 kun toimii pakoaukon paineella niin paine on eri jos ajetaan täysikaasulla vrt. pintakaasuun. Eli aukeaminen ei ole aivan kohdillaan sillon kun ei jaksa nousta ylös piikin tullessa, paitsi jos ajetaan täysikaasulla (RAVEssa tätä ongelmaa ei ole, koska se on sähköinen). Toisekseen RAVE:n kuuluu olla ylhäällä alle 2,5krpm, tämä taas on muutamilla aiheuttanut huonoa tyhjäkäyntiä kun RAVE2 ei nouse.
Toisilla häviää alaväännöt (pyörä meinaa tukehtua, joutuu pelleilemään kytkimellä < 3krpm). Osalla taas on jäänyt piikistä pois juuri tuon pakoaukon paineen eroavaisuuden takia.
Toisekseen vielä, että RAVE2:sta ei ole edes suunniteltu moottoripyöriin.
Itse en RAVE2:sta ostaisi, mutta jokainen tekee omat päätöksensä.
11.6.2007 17:16
Käytettynä saa 300¤:llakin helvetin hyviä tai sitten ulkomailta. Kyllä minä ainakin panostan sellaiseen laitteeseen joka on alkuperäinen ja toimii.ricky kirjoitti:Noh.. Se 500 euron hintaero varmaan helpottaa päätöstä.trilog kirjoitti:Liitän myös tähän oman mielipiteeni RAVE2:sta:echo kirjoitti:Onko Ravella ja Rave2lla käytännön eroa?
en tarkoita mekanismia.
Itse en ole ikinä ollut tuon RAVE2:sen kannalla. Halvempihan se on, mutta sen toimintaperiaate on hieman huono. Olen kuullut siitä paljon huonoa, enkä tiedä kuin yhden tapauksen jossa se on toiminut hyvin.
Esimerkiksi RAVE2 kun toimii pakoaukon paineella niin paine on eri jos ajetaan täysikaasulla vrt. pintakaasuun. Eli aukeaminen ei ole aivan kohdillaan sillon kun ei jaksa nousta ylös piikin tullessa, paitsi jos ajetaan täysikaasulla (RAVEssa tätä ongelmaa ei ole, koska se on sähköinen). Toisekseen RAVE:n kuuluu olla ylhäällä alle 2,5krpm, tämä taas on muutamilla aiheuttanut huonoa tyhjäkäyntiä kun RAVE2 ei nouse.
Toisilla häviää alaväännöt (pyörä meinaa tukehtua, joutuu pelleilemään kytkimellä < 3krpm). Osalla taas on jäänyt piikistä pois juuri tuon pakoaukon paineen eroavaisuuden takia.
Toisekseen vielä, että RAVE2:sta ei ole edes suunniteltu moottoripyöriin.
Itse en RAVE2:sta ostaisi, mutta jokainen tekee omat päätöksensä.