15.6.2009 20:19
23.6.2009 11:09
26.6.2009 12:29
27.6.2009 14:11
28.6.2009 0:56
28.6.2009 18:02
29.6.2009 19:24
30.6.2009 6:07
30.6.2009 16:15
Johani kirjoitti:oikeinkirjoitus 10+
30.6.2009 17:00
30.6.2009 19:25
1.7.2009 20:10
2.7.2009 15:56
mana92 kirjoitti:Auttakkaa minua on jälleen kerran kusetettu kevari kaupoissa .eli ostin itsarin tossa 2 vk sitten ajoin 2 noin kaks päivää ja sitten se lahos eli ei lähe enää polkimesta käyntiin työntämällä joten kuten ja silloinkin se käy helevetin huonosti(tyhjäkäynnillä ei lainkaan).eli ongelmat alkoi siitä kun menin koskemaan paskana olevaan tappo katkasijaan kun pyörä oli käynnissä sen jälkeen jouduin sen ekaa kertaan työntämään käymään (liekö oikosulkenut joku paikka).no seuraavana päivänä sain sen vielä käyntiin polkimesta ilman suurempia ongelmia.no siinä jossain vaiheessa kun olin ajelemassa käynti muuttui yhtä äkkiä erittäin huonoksi ja pyörä pyrki hyytymään aina kun löi kytkimen pohjaan.no sitten se ei lähtenyt enää työntämälläkään no putsasin ilman putsarin jonka jälkeen sain sen jälleen työntämällä käyntiin mutta pyörä ei siltikään käynyt kunnolla.Hyytää niin maan saatanasti ala kierroksilla, mutta kun kierrokset nousee niin hoplaa sitten käykin jo suht hyvin.Kevarista on edellisen omistajan mukaan vaihettu männän renkaat hiljattain eli pitäis puristuksiakin olla.Tetsi saa liikaa öljyä ainakin mutta ei se liika öljyn saanti siinä alku kilometreillä vaikuttanut lähes ollenkaan.kipinää saa ja akussakin on virtaa yllin kyllin.polkimesta käynnistäessä pakoputki vaan suhisee ja välillä paukkuu.kaasarista en löytänyt mitää paskaa ja tulpankin olen vaihtanut.ypvs toimii ja on kokonaa auki käynnistettäessä.pakoputkessa on ainakin joku irti kun paisarissa kolisee kun putkea ravistaa.Ja nyt kun sen sitten käyntiin lykkää ja käyttää niin lämpeneekin paljon enemmän kuin koskaan (vaikka vaihdoin just jäähdytys nesteetkin) Koittakaa nyt joku viisaampi yksilö minua auttaa kun minulla alkaa ittellä pikku hiljaa usko hiipua ja harkka luvatkin menee kohta umpeen
3.7.2009 17:19
Johani kirjoitti:mana92 kirjoitti:Auttakkaa minua on jälleen kerran kusetettu kevari kaupoissa .eli ostin itsarin tossa 2 vk sitten ajoin 2 noin kaks päivää ja sitten se lahos eli ei lähe enää polkimesta käyntiin työntämällä joten kuten ja silloinkin se käy helevetin huonosti(tyhjäkäynnillä ei lainkaan).eli ongelmat alkoi siitä kun menin koskemaan paskana olevaan tappo katkasijaan kun pyörä oli käynnissä sen jälkeen jouduin sen ekaa kertaan työntämään käymään (liekö oikosulkenut joku paikka).no seuraavana päivänä sain sen vielä käyntiin polkimesta ilman suurempia ongelmia.no siinä jossain vaiheessa kun olin ajelemassa käynti muuttui yhtä äkkiä erittäin huonoksi ja pyörä pyrki hyytymään aina kun löi kytkimen pohjaan.no sitten se ei lähtenyt enää työntämälläkään no putsasin ilman putsarin jonka jälkeen sain sen jälleen työntämällä käyntiin mutta pyörä ei siltikään käynyt kunnolla.Hyytää niin maan saatanasti ala kierroksilla, mutta kun kierrokset nousee niin hoplaa sitten käykin jo suht hyvin.Kevarista on edellisen omistajan mukaan vaihettu männän renkaat hiljattain eli pitäis puristuksiakin olla.Tetsi saa liikaa öljyä ainakin mutta ei se liika öljyn saanti siinä alku kilometreillä vaikuttanut lähes ollenkaan.kipinää saa ja akussakin on virtaa yllin kyllin.polkimesta käynnistäessä pakoputki vaan suhisee ja välillä paukkuu.kaasarista en löytänyt mitää paskaa ja tulpankin olen vaihtanut.ypvs toimii ja on kokonaa auki käynnistettäessä.pakoputkessa on ainakin joku irti kun paisarissa kolisee kun putkea ravistaa.Ja nyt kun sen sitten käyntiin lykkää ja käyttää niin lämpeneekin paljon enemmän kuin koskaan (vaikka vaihdoin just jäähdytys nesteetkin) Koittakaa nyt joku viisaampi yksilö minua auttaa kun minulla alkaa ittellä pikku hiljaa usko hiipua ja harkka luvatkin menee kohta umpeen
putsaa kaasari ja kerro mitkä suuttimet siellä on. jos ei siinä oo kuristuksia, nii, pitäs olla 180 ja 25 ?
3.7.2009 17:29