6.7.2011 20:17
11.7.2011 8:52
14.7.2011 2:19
14.7.2011 17:23
14.7.2011 18:48
Zedido kirjoitti: Paikalliset kotari kuskit eipäilivät vaihteistoöljyjä, mutta ne vaihdetiin silti sama vika.
17.7.2011 21:27
28.7.2011 17:50
28.7.2011 18:07
29.7.2011 14:38
mirå kirjoitti:sanokaaha et mikä ny on ku tein gasgassiin konerempan ja nyt ei toimi yhtää kaasari? Alakierroksilla toimii mutta kun laittaa kaasun pohjaan niin booaa ja pätkii aivan sairaasti . Ennen toimi ihan samallaisilla keleillä täydellisesti Ja ei pysy tyhjäkäynnillä yhtään vaikka miten ruuuveja kääntää
29.7.2011 19:42
Johani kirjoitti:Mitäs teoriassa/käytännössä vaatisi jos 2 tahtiin jälkiasentaisi ruiskun.. uusissa 2t kelkoissahan niitä on jo, ajanutkin olen, ihan pirteitä ja vähänkuluttavia. kampiakselin asentotunnistin, ilmamääräanturi, lambda anturi, kaasuläppä, ruiskutussuutin, ohjausyksikkö (megasquirt)?? pystyykö tankkiin sekottamaan sen jälkeen 2tahtia ? ja jos mietitään vielä enemmän hifistelyä niin suoraruiskutus palotilaan, mitä se vaatisi ?
29.7.2011 20:35
29.7.2011 23:27
30.7.2011 15:58
30.7.2011 16:17