20.5.2008 16:06
`tepa kirjoitti:Jos pakokaasut tulevat putkesta nopeammin niin silloin myös turbo pyörii nopeammin jos otetaan pieni kokoinen turbo niin se jaksaisi herätä jos alakierroksila.
20.5.2008 21:18
Atech kirjoitti:`tepa kirjoitti:Jos pakokaasut tulevat putkesta nopeammin niin silloin myös turbo pyörii nopeammin jos otetaan pieni kokoinen turbo niin se jaksaisi herätä jos alakierroksila.
Kuormasta syöntiä. Isoilla kierroksilla menee myös enemmän ilmaa koneeseen, joten +-0
20.5.2008 22:02
Yks juttu. Neljä sylinteriä vs yksi sylinteri. Toinen juttu, täällä jupistaan tyyliin tee-se-itse, tottakai saat vaikkapa hiustenkuivaajasi taikka prosessorintuulettimen ahdettua, jos viet liikkeeseen.`tepa kirjoitti:...muuten vakio peli paitsi ahdin laitettu, sanoi että noilla ahdoilla jaksaa vielä mennä vakio motilla ... Ei ole muutakun ahtimen käynyt laitattamassa liikkeessä joka tekee turbotuksia...
20.5.2008 22:44
kersti91 kirjoitti:Yks juttu. Neljä sylinteriä vs yksi sylinteri. Toinen juttu, täällä jupistaan tyyliin tee-se-itse, tottakai saat vaikkapa hiustenkuivaajasi taikka prosessorintuulettimen ahdettua, jos viet liikkeeseen.`tepa kirjoitti:...muuten vakio peli paitsi ahdin laitettu, sanoi että noilla ahdoilla jaksaa vielä mennä vakio motilla ... Ei ole muutakun ahtimen käynyt laitattamassa liikkeessä joka tekee turbotuksia...
20.5.2008 22:48
21.5.2008 0:20
`tepa kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Että tuon sun selostuksen perusteella sinä et sittenkään tiedä turbotuksista mitään . Mitässe merkkaa paljonko se kiertää ja että paljonko se kiertää vakiona? Nojoo, Cometissa on tosiaan se etu, että se on DOHC 8V moottori.
ööö... joo, no kaipa mun sitten pitää perehtyä asiaan enemmän oi kaikki tietävä. Jos pakokaasut tulevat putkesta nopeammin niin silloin myös turbo pyörii nopeammin jos otetaan pieni kokoinen turbo niin se jaksaisi herätä jos alakierroksila. Näin maalaisjärjellä, ei siihen matikkaa tarvita, vai?. Mutta sitten koneen vahvistaminen, miten löytyy comettiin osaa, veikkaan että ei löydy niin nekin joutuisi teetättämään.
27.5.2008 18:50
27.5.2008 19:51
GhostRanger kirjoitti:Mitä ahdinta suosittelisitte 125cc Lifaniin ja onko edes kannattaavaa ahtaa sellasta?
27.5.2008 19:52
27.5.2008 20:52
29.5.2008 22:31
29.5.2008 23:00
Derbi_Senda kirjoitti:Paljos toi turbo vaikuttaa kulutukseen? Ihan vaan huvikseni haluaisin tietää.
6.6.2008 15:31
6.6.2008 15:43
6.6.2008 18:15