Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
11.5.2009 15:54
Onko -90 tzr.ssä minkäännäköstä ketjusuojaa??? Ite en ole vielä nähnyt misään... Takavanne on aina paskassa!!! Rupee pikkuhiljaa kysrimään, kun ei jaksa joka ajon jälkeen putsata vannetta...
Ja jos on, niin löytyykö keneltäkään ylimäärästä vai rupeenko ite väsäämään?
11.5.2009 22:15
En ole kyllä kauhean monessa TZR:ssä nähnyt ketjunsuojia. Kannattaa tehdä itse koko suoja, ja kiinnikkeet kannattaa kanssa tehdä itse.
Jokuhan tuolla foorumilla tekee noita ketjusuojia rosterista. Kannattaa tsekata myy/osto mopojen puolella muistaakseni kaveri noita kauppaa 20 hintaan.
12.5.2009 19:35
Paljo näissä maksaa suunnillee toi vakuutus? Ite vähän katelluku aika halvalla sais noita tzr:iä
12.5.2009 22:33
kymko kirjoitti:Paljo näissä maksaa suunnillee toi vakuutus? Ite vähän katelluku aika halvalla sais noita tzr:iä
Ajokausi jotain 260e ja talvi-aika jotai 130e... eli jotai 400e/vuosi
13.5.2009 23:17
Miten ihmeessä saa kampiakselin oikeanpuolisen(kytkinpuolen) mutterin irti? Onko se ihan tavallinen et löystyy vasemmalle kääntäessä eikä siinä ole mitään lukitussystemiä? Olen koittanut laittaa kiertokankeen räikän jatkovarren ja puupalat mutta se vaan vääntys, kuin lujaa toi oikeen on?
14.5.2009 19:40
Tarvis -90(uudempi malli) tzr sähkökaaviota!!:)
14.5.2009 20:16
nixari kirjoitti:Miten ihmeessä saa kampiakselin oikeanpuolisen(kytkinpuolen) mutterin irti? Onko se ihan tavallinen et löystyy vasemmalle kääntäessä eikä siinä ole mitään lukitussystemiä? Olen koittanut laittaa kiertokankeen räikän jatkovarren ja puupalat mutta se vaan vääntys, kuin lujaa toi oikeen on?
Koita pulttipyssyllä jos mahdollista.
16.5.2009 18:55
mulla on 71- yamaha dt 175cc mitä osia pitäs laittaa että saisi kulkemaa mahdollisimman kovaa
mutta ei tietenkään niin kovaa että menee pyörä rikki
20.5.2009 23:25
Minkä kokoiset stefat menee TZR:än etupumppuihin?
21.5.2009 20:46
http://www.storm-motor.fi/shop/Publishe ... CI-FSM-064Ton kokoset.
Mitä Helvettiä mä teen ton kansipahvin kanssa? Sitä ei tuntus saavan pitämään mitenkään.. Onko tolla kiristelyjärjestelyllä ja momentilla suurtakin vaikutusta? Oon ne ihan normaalisti ristiin kiristelly ja momentteja n. 28nm. Kokeiltu normitarviketiivisteitä ja omatekoista kuparista tiivistettä. No pitää tilata alkuperäinen tiiviste. Kannen ei pitäis olla kiero koska se on vasta sorvissa oikastu.. :S
E:Kuulemma yleinen vika tzr:ssä johtuen suunnitteluvirheestä kannepulttien sijoittelussa..
27.5.2009 12:25
Onkos noissa aikaisemmissa malleissa kun -93 samanlainen sylinteri kun tässä -93 tzr:ssä
27.5.2009 12:42
jos sulla ei oo rr tai belgrada niin sama pytty on.
27.5.2009 12:47
Jep eipä ole, kiitoksia.
29.5.2009 13:12
Kyllä vituttaa kun piti laittaa lohkot kasaan, niin Etrasta hakemani oik. puol. runkolaakeri olikin 1 mm leveämpi vaikka oli samalla numerolla. Koyo vs. SKF..... Hyvä ettei menny lohkot paskaks, mut onneks en ehtiny kiristää lohkoja.
29.5.2009 14:39
TRUIJO kirjoitti:Kyllä vituttaa kun piti laittaa lohkot kasaan, niin Etrasta hakemani oik. puol. runkolaakeri olikin 1 mm leveämpi vaikka oli samalla numerolla. Koyo vs. SKF..... Hyvä ettei menny lohkot paskaks, mut onneks en ehtiny kiristää lohkoja.
itellä ei menny lohkot paskaks vaikka kerkeksin kiristää, vaan veivi ei kauheemmin pyöriny
koko koneen sai nostaa siitä eikä liikahtanutkaa.