Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
16.6.2012 2:49
Kaikilla on omat mieltymyksensä. Ei tehdä tästäkin topikista 2t vs 4t huutelua.
16.6.2012 3:19
Jan-- kirjoitti:Jep melko perseestähän se on että tehoo on kolminkertasesti
Joo alkaa pikkuhiljaa vituttaa kun menee liian kovaa
E. Joo ei tehä, vaikka IMO siihen ajomukavuuteen ei vaikuta mitenkään tahtien määrä (paitti jos on joku 7kW nelari kyseessä jonka kanssa menee mopoiluks), vaan lähinnä penkin kovuus ja ajoasento.
23.6.2012 15:07
ktm neljä kynmentä viisihevos voimaa eturen kaalta jarru pohjassa!1!!
Niin, oma pyörä imee keskimäärin 8-10l satkulla. Kaasukäsi on mallia kevyehkö, välillä on tietysti annettava jerkkua vähän reilummin. Kallista on ajaminen.
24.6.2012 2:51
En oo vielä alle 10 litraan päässy Husqulla
24.6.2012 2:57
Eikös noiden uudempien hussejen kaasarit oo syynä tohon kulutukseen? Muistaakseni oon lueskellu juttua että mikunin 34mm kaasarilla kulutus tippuis 2L ja tehot nousee
24.6.2012 21:25
92 TT-NSR vie 4-5 litraa satasella normaalissa ajossa (kaupunki+matka), muistaakseni ikinä en oo saanu yli 6 litran menemään. Ihmeen pihi vekotin
98 NSR vei jotakuinkin samanverran.
25.6.2012 4:58
MSJD kirjoitti:Eikös noiden uudempien hussejen kaasarit oo syynä tohon kulutukseen? Muistaakseni oon lueskellu juttua että mikunin 34mm kaasarilla kulutus tippuis 2L ja tehot nousee
Tähän joltain vahvistusta.. Ite kuullu että pysyy suht samoissa lukemissa sen takia että saa parempiin säätöihin.
25.6.2012 13:22
Kaverilla oli 35 mikke sms hussessa kiinni pari vuotta sitten ja kyllä siitä kulutus tippui sen pari litraa nätissä ajossa, jos lunttupohjassa vetelet nii vie se soppaa. Jänniä on kyllä noi uudempien sms hussejen kulutukset, itellä oli vm 03 katulaiska ja hörppäs jotai 6-7l sataselle kyläajossa, keulimisessa yms, matkaa ei tullut oikeen ikinä ajettua. Ja wr husset on vieny mulla aivan uskomattoman vähän, 5l matkassa ja kikkailussa jotain 6-8l väliltä.
25.6.2012 23:20
Niin.. Vähän vituttaa tuo kulutus kun kisapiikillä pääsis samoihin lukemiin.
26.6.2012 0:25
Mun kotari kyl viel alle 10L vaikka kuinka huudattais
Tosiaan aika perseestä toi hussen uuden mallin kaasutin. Vähänki ku keulii niin alkaa röpöttää ja kuluttaa paljon verrattuna vanhan mallin kaasariin. Tai sit husq pojat ei osaa säätää kaasareitaan
27.6.2012 10:11
alle 8L kulutus
aina lukuun ottamatta renkaantuhoamispäiviä ku kilsoja ei tuu mittariin
28.6.2012 3:48
Se on vaan hankala saada tuota 28mm paskaa säätöihin teharin kanssa. Kyllä sen suht hyväksi saa, muttei röpötyksestä eroon pääse.
Oma ei tosiaan ole lähelläkään hyviä säätöjä, joku 10,5L satasella aina ja piikille ei pääse 1 & 2 vaihteella, 3 pitää olla vähän lämmin että ottaa. Tai tosiaan jos huudattaa 10s kutosen piikkiä niin ottaa ykkösellä n. 0,5s pitusen piikin ennenku pätkäsee ja kakkosella aika puhtaan
Perseestä on, jos joku viittii niin tulee vastaamaan mulle tuolla Kaasaritopicissa.
28.6.2012 22:04
Kottarainen 6,9L/100km
14.7.2012 0:36
Bacon kirjoitti:10,5L satasella.
Kyllä ite sain säädettyä tuon VHST:n niin että meni bensaa vaa 6 litraa sadalla. Mutta keulia ei pystyny ku kaasu pohjassa ku se paska alko aina tulvimmaa.
16.7.2012 21:43
7-7.5 litraa sataselle meni matka-ajossa 2 päällä tavaroineen hussella. Kaverin kotari samalla matkalla kulutti yhtä paljon 1 päällä, mutta vedätteli ja keuli siinä matkalla.. Eli samanverran toi tuntuu kuluttavan ku kisapiikkikin, vaikka onki just täydellisissä säädöissä vakiokassulla.