3.4.2012 11:01
3.4.2012 11:27
kermakoira kirjoitti:Onko mitään erityistä huomioitavaa jos otan pytyn irti? Ei ole koskaan tullut tehtyä. Mutterit auki ja nostan sen vaan pois? Onko tuo ypvs miten monimutkane systeemi, saako tämmöne kokematon sen helposti takasin kasattua? Ja sitte tuosta kasaamisesta, riittääkö kun laitan uudet tiivisteet ja kiristän mutterit tiukalle lyhytvartisella räikällä vai pitääkö olla momenttiavain ja kierrelukitetta? Pytty ja mäntä kannattaa varmaanki voidella 2t öljyllä. Ypvs laippa myös?
3.4.2012 15:33
3.4.2012 17:40
kermakoira kirjoitti:Onko mitään erityistä huomioitavaa jos otan pytyn irti? Ei ole koskaan tullut tehtyä. Mutterit auki ja nostan sen vaan pois? Onko tuo ypvs miten monimutkane systeemi, saako tämmöne kokematon sen helposti takasin kasattua? Ja sitte tuosta kasaamisesta, riittääkö kun laitan uudet tiivisteet ja kiristän mutterit tiukalle lyhytvartisella räikällä vai pitääkö olla momenttiavain ja kierrelukitetta? Pytty ja mäntä kannattaa varmaanki voidella 2t öljyllä. Ypvs laippa myös?
3.4.2012 22:08
5.4.2012 21:43
Al_ksi kirjoitti:De_Tube kirjoitti:kermakoira kirjoitti:Avasin GPR:n pytyn kannen ku epäilin kannentiivisteen pettäneen ja nyt ku katon mäntää niin näyttää aika tummalta, käytännössä mustalta. Onko normaalia?
http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... M_1676.jpg
On se melko normaalia, jos ajelee kaupungissa rajoitusten mukaan. Mäntä näet "karstoittuu" kun ei pääse kierrättämään konetta (ellet ajele jollain 1-2 vaihteella). Pahimmassa tapauksessa voi leipoa vaikka kiinni asti. Auttaa kun moottorijarruttelet hieman silloin tällöin taikka kastat männän 4t öljyssä ennen takaisin laittoa. Muista uudet kannentiivisteet.
Älä saatana moottorijarruttele ! ei tee ollenkaan hyvää koneelle. ton karstan saa pois vaikka brakekliineril mut toi ei haittaa mitään. sylinteri putkikin näyttäs olevan hyvässä kunnossa mitä tosta kuvasta näkee.
6.4.2012 20:54
6.4.2012 21:39
15.4.2012 19:54
15.4.2012 22:21
16.4.2012 21:08
Eli??MSJD kirjoitti:ei jätä kampiakselia jännitykseen.
16.4.2012 21:43
17.4.2012 7:27
_rieska_ kirjoitti:Varmaankin meinaa sitä, ettei kampiakseli jää "toiseen laitaan" eli se ei silloin pyöri kunnolla. Itse olen sen korjannut kumivasaralla naputtelemalla
17.4.2012 17:27
17.4.2012 19:06