Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
7.3.2007 23:25
Ei se paljo senttii enempää liikukkaan. Kannattaa pistää se oikein päin, muistaakseni sillai et pidemmät jengat menee laippaan, oisko ollu...
8.3.2007 9:46
joo, no kyllä se sitten oikein päin onkin, mutta mietin vaan että jos tekis sellasen millin paksusen metallitiivisteen/korokkeen sinne sen alkuperäsen tiivisteen päälle(tietty sitten toinen tiiviste sen metallijutun toisellekin puolelle) niin sais sitten sen raven laipan samaan tasoon siihen kattoon nähden..
kattelin meinaan sitä eilen että siihen jää sellanen ilkee rakokin siihen laipan eteen, eli palotilan puolelle että sinne menee kaikki 2t-paska, että taidan vähän säätää sitä..
8.3.2007 11:32
Mitenhän kummassa se sun Rave on kasattu? Laippa oikeen päin, kaikki osat sisällä, jenkatappi _varmasti_ oikein päin...?
8.3.2007 13:50
Maustekallio kirjoitti:Mitenhän kummassa se sun Rave on kasattu? Laippa oikeen päin, kaikki osat sisällä, jenkatappi _varmasti_ oikein päin...?
kyllä, miten niin? siis jos sitä rakoa ihmettelet mistä puhuin, niin se ei siis oo kun joku 0,5mm tai jotain, se on vaan sen mallinen että sinne saattais mennä jotain paskaa.. ja kun tossa viime keväänä vähän koklailin niin siellä oli menny sitä paskaa sinne laipan viereen/eteen..
10.3.2007 21:43
no siis rave2:stahan ei periaatteessa ole edes suunniteltu räsään. sen on vain joku keksiny et se käy ja se toimii siinäKIN.
se jää kaikilla varmastikkin sen millin pari sinne kattoon pilkottaan ja sen takia monet (myös minä aion tehdä) tekee sellaisen metallitiivisteen sinne että ei enää kurista.
10.3.2007 21:53
lassi_1 kirjoitti:no siis rave2:stahan ei periaatteessa ole edes suunniteltu räsään. sen on vain joku keksiny et se käy ja se toimii siinäKIN.
se jää kaikilla varmastikkin sen millin pari sinne kattoon pilkottaan ja sen takia monet (myös minä aion tehdä) tekee sellaisen metallitiivisteen sinne että ei enää kurista.
hahaa, mullapa on sellanen jo!:D "tilasin/teetätytin" sellasen. se ei oo kyllä paikalla vielä.. pitää vaan ostaa tiivistepaperia kun tarvii molemmille puolille tiivisteet.
10.3.2007 23:52
Tein kanssa koulussa 2mm pellistä semmosen metalli tiivisteen, tänään pistin paikoilleen, ei oo toiselle puolelle tiivistettä mutta pitää toivoa ettei niin hirveesti falskaa. Helpottavaa kuulla että muillakin on ollut sama ongelma. Muistakaa sitten kertoa miten on toiminut korotuspalan kanssa!
11.3.2007 0:06
Mulla meni laippa niin pahasti jumiin pyttyyn, ettei auta muu kun avata sylinteri ja sen kautta kammeta se pihalle.. Mitä niihin säätöihin tulee niin jouduin avaan sitä korkkia 23 kierrosta ennen, kuin alko toimiin kunnolla. Tai ei viäkään taida kokonaan nousta, mutta vois samanlaisen koropalan sinne tehä!
11.3.2007 0:57
Justiinsa äsken tuono ekaa kertaa käynnissä sitten syksyn, nyt rave2 paikoillaan ja kaikenmaailman tilpehöörit vaihdettu. Käyntiin lähti hyvin, mutta ei millään kiertänyt yli 8000rpm rave2 säädetty noin 18-20 kierrosta auki.
pitää toivoa että säätövaraa riittää tarpeeksi.
11.3.2007 15:51
Anti-hero kirjoitti:Justiinsa äsken tuono ekaa kertaa käynnissä sitten syksyn, nyt rave2 paikoillaan ja kaikenmaailman tilpehöörit vaihdettu. Käyntiin lähti hyvin, mutta ei millään kiertänyt yli 8000rpm rave2 säädetty noin 18-20 kierrosta auki.
pitää toivoa että säätövaraa riittää tarpeeksi.
Säädin säätöruuvia 5 pykälää enemmän auki, ja johan rupes iloisesti nappaamaan kiekkoja punarajalle asti. Eli hyvältä vaikuttaa. Pääsispä jo ajelemaan
12.3.2007 17:28
Onks muilla käyny niin et on laippa jääny jumiin niin ettei millään tuu vetämällä ulos?? Mitäs patentteja on kunnialla käytetty irrottamiseen??
12.3.2007 23:23
Jezze_rs kirjoitti:Onks muilla käyny niin et on laippa jääny jumiin niin ettei millään tuu vetämällä ulos?? Mitäs patentteja on kunnialla käytetty irrottamiseen??
crc:tä vaan pirusti. Mulla ainakin niin pahasti jumissa, että joudun ottaan pytyn irti ja sen kautta kampeen sen pois. Mut jos et siihen haluu lähtee niin ruuvarilla vaan kammeta varovasti niin ettei hajota sylinterin pinnotteita.
13.3.2007 21:50
jos ostaa tän rave 2:sen kasaamattomana niin tuleeko se aivan atomeissa ja onko hankala kasata? ohjeet kai tulee mukana
e:ohjeet löytyivätkin jo etusivulta
13.3.2007 22:48
Todella yksinkertainen kasata, haastavin kohta on saada jousi vihreän kumikortongin ympärille. Sekin onnistuu kun ottaa vähän kättä pidempää käyttöön.
15.3.2007 22:54
Meneekös se Rave 2 samallalailla 154cc poliniin kun tuohon vakiopyttyyn? Itelläni on nyt tuo 154cc polini ja tehari, on muute aika karmee ajettava..
Tuli tuon pärrän mukana tuo vakiopytty, lieneekö siinä rave ollut kiinni kun on kummallakin puolella pakoaukkoo aikamoiset lovet. Vissiinki laippa menny pyttyyn kun pytyssäkin pakoaukon yläpuolella jeesus naarmut? Onkosse tuo rave 2 miten varma toiminen vehje? Ei nimittäin jaksas kiinnostaa jatkuvasti sitä rassata.