20.2.2007 12:36
20.2.2007 15:43
Soukka kirjoitti:Mullon täs kädessä vm 98 räsän pytty, vissiinki 122 rotaksilla ja siin ei oo kuin se laipan reikä, eli tuohon tehokkaampaan koneeseen (123?) mikä on näissä af1 jne niin saa sitte suoraa sen rave2 kaiketi.
21.2.2007 11:20
21.2.2007 13:06
27.2.2007 14:29
28.2.2007 13:54
1.3.2007 23:12
3.3.2007 6:13
3.3.2007 12:31
5.3.2007 21:23
6.3.2007 8:54
kelsari kirjoitti:tää on mielestäni oikee topic kun joskus kai oli joku rave 1 vs rave2, joten:
pitääkö rave 2:n jäädä vähän pilkottaan/kuristaan sinne pakoaukkoon? ehkä jonkun millin tai puoltoista..
oon ymmärtäny että rave1 ei jäis sillai kuristaan.. onko totta?
omistan siis ite jo rave2:n ja oon ajanutkin sillä jo n. 7000km, mutta rupesin miettiin sitä että pitäiskö sitä vähän tuunata, niin ettei enää kuristais..?
pahoittelen kun kirjotin tän viestin sekä rave2 topikkiin, että raven säätöön ja asennukseen, mutta ajattelin että tähän sais paremmin vastauksen näin..
kiitos!
6.3.2007 10:34
satan kirjoitti:kelsari kirjoitti:tää on mielestäni oikee topic kun joskus kai oli joku rave 1 vs rave2, joten:
pitääkö rave 2:n jäädä vähän pilkottaan/kuristaan sinne pakoaukkoon? ehkä jonkun millin tai puoltoista..
oon ymmärtäny että rave1 ei jäis sillai kuristaan.. onko totta?
omistan siis ite jo rave2:n ja oon ajanutkin sillä jo n. 7000km, mutta rupesin miettiin sitä että pitäiskö sitä vähän tuunata, niin ettei enää kuristais..?
pahoittelen kun kirjotin tän viestin sekä rave2 topikkiin, että raven säätöön ja asennukseen, mutta ajattelin että tähän sais paremmin vastauksen näin..
kiitos!
mistä näät että rave jää kuristaan sinne pakoaukkoon, ku sehän avautuu/nousee ylös vasta sitten kun antaa tarpeeks kierroksia?
6.3.2007 21:43
kelsari kirjoitti:satan kirjoitti:kelsari kirjoitti:tää on mielestäni oikee topic kun joskus kai oli joku rave 1 vs rave2, joten:
pitääkö rave 2:n jäädä vähän pilkottaan/kuristaan sinne pakoaukkoon? ehkä jonkun millin tai puoltoista..
oon ymmärtäny että rave1 ei jäis sillai kuristaan.. onko totta?
omistan siis ite jo rave2:n ja oon ajanutkin sillä jo n. 7000km, mutta rupesin miettiin sitä että pitäiskö sitä vähän tuunata, niin ettei enää kuristais..?
pahoittelen kun kirjotin tän viestin sekä rave2 topikkiin, että raven säätöön ja asennukseen, mutta ajattelin että tähän sais paremmin vastauksen näin..
kiitos!
mistä näät että rave jää kuristaan sinne pakoaukkoon, ku sehän avautuu/nousee ylös vasta sitten kun antaa tarpeeks kierroksia?
no sillä kun pytty on kädessä, rave kiinni ja nostaa ravee niin paljon kuin mahdollista.
7.3.2007 10:43
7.3.2007 22:26
Maustekallio kirjoitti:Oletko ruuvannut sen Raven sisälle tulevan kierretapin oikein päin? Jos se on väärinpäin, laippa ei nouse niin ylös. En muista kummitte piti olla, testaamalla sen näkee.