Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: Kaasarit

26.2.2012 14:33

Eipä se paha homma, mulla oli vakiokaasaristaki jo tuorevoitelu pois :)

Re: Kaasarit

26.2.2012 15:56

Jep, pitää vaikka kotona joissain kanistereissa bensaa, joissa seokset, helpompi tehä seokset esim 10 litraan bensaa, kun 7 litraan, joista 3 on jo ennestään öljyt. Toki eihän tämä niin tarkkaa hommaa ole, mutta helpoin tehdä johonkin seosbensat valmiiksi..

Re: Kaasarit

26.2.2012 23:43

Voi semmosen tuorevoitelu nipan laittaa jälkikäteenkin. Vaikka imukaulaan.

Re: Kaasarit

10.3.2012 1:27

kiroileva_fossiili kirjoitti:Voi semmosen tuorevoitelu nipan laittaa jälkikäteenkin. Vaikka imukaulaan.

toimiikohan tuo kuinka? olis tuollaanen 34mm mikke hyllys missä ei oo tuorevoiteluu ja vois sen laittaa tuohon räsään ;) ei varmaan kestä jos tuohon kumiseen vakio imukaulaan nippaa laittaa? uuden imukaulan jos tekis niin pitääkö sen nipan olla joku erikoinen vai ihan joku normi mihin saa letkun kiinni?

Re: Kaasarit

10.3.2012 1:56

Miksei kestäis, jos sen kunnolla siihen vaikka liimaa. Voit teollisuusvakoilla vaikkapa yamaha dt:n imukaulaa, kun siinä on tuorevoitelunippa. Ei se nippa mitenkään erikoinen ole.

Re: Kaasarit

10.3.2012 9:06

Tai laittaa kaasarin kaulaan nipan eli siihen osaan johon kumikurkku tulee kiinni , jos siinä on sen verran tilaa , et siihen nipan voi laittaa ;) .

Re: Kaasarit

10.3.2012 12:30

Tuskin se on koneistamolle kummonen homma jos vie kaasarin ja sanoo et tohon pitäs saada nippa.
http://www.lambretta-teile.de/bilder/pr ... X35_b2.png
Imukaulan kiinnitykseen ei kyllä saa kun niin lyhyt noissa mikuneissa, mutta tuossa kuvassa näkyy selvä varaus tolle nipalle.

Re: Kaasarit

10.3.2012 14:27

proppu kirjoitti:Tuskin se on koneistamolle kummonen homma jos vie kaasarin ja sanoo et tohon pitäs saada nippa.
http://www.lambretta-teile.de/bilder/pr ... X35_b2.png
Imukaulan kiinnitykseen ei kyllä saa kun niin lyhyt noissa mikuneissa, mutta tuossa kuvassa näkyy selvä varaus tolle nipalle.

Eli siinä on sen verran tilaa , et nipan saa laitettua . ;)

Re: Kaasarit

20.3.2012 12:59

Mikä vikana kun jarruttaa vähän voimakkaammin etujarrulla ni kaasari tukehtuu bensasta? :(

Re: Kaasarit

20.3.2012 20:40

mistä sais keihinin pj:hen osia? neulaa ja luistia yms

Re: Kaasarit

24.3.2012 23:13

Maizer kirjoitti:Mikä vikana kun jarruttaa vähän voimakkaammin etujarrulla ni kaasari tukehtuu bensasta? :(

Korkee bensan pinta

Re: Kaasarit

1.4.2012 18:46

onko mahdollista tehdä kaasariin jälkeenpäin ryyppyä kun ei tuossa 34mm mikunissa ole ,kun on jostain kelkasta otettu ja ei oikeen tykkää käynnistyä ilman että laittaa käden kaasarin eteen

E:tai mikä olisi hyvä ryypyn vastike?
Viimeksi muokannut EtuX päivämäärä 2.4.2012 21:32, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Kaasarit

1.4.2012 19:59

Jos oot kätevä käsistä niin teet vaan semmosen läpän sinne ilmanputsarin puolelle niinku mankissa :D

Re: Kaasarit

7.4.2012 20:33

no sellanenhan sinne tuli tehtyä mutta vieläkin pitää laittaa käsi eteen että käynnistyy pitää vissiin tehä tiiviimpi

Re: Kaasarit

8.4.2012 11:25

Kaasarina Dellorto bhph 28. Tiputtaa hiljakseen tosta kohokammionpohjan ylivuotonipasta ja ruuvista bensaa. Mistäs vois johtua? Vaikuttaako jotenkin koneeseen toi vuoto, kun en viittis alkaa kaasaria säätämään kun kevari vielä pahasti sisäänajossa ja ei pahasti lompakossa huomaa?